да аз затова питам да го направя да пищи че чат пат ги забравям. а и има пътници дето като се качат и не ги слагатMe4oKyX написа:стерео - не става нещо.... пробвал съм го по какви ли не начини на моята .... И по-добре ако трябва да съм честен.... Те коланите са за хубаво.....
Ти виждал ли си Тойота да не запали?
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Мнение от stereo_man » 22 Сеп 2010 19:41
stereo_man
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 22 Сеп 2010 20:56
така е,необслужваемите акумулатори не държат много.аз съм почти на 4г. и няма грешка,ама да видим зимата.макар,че имам печка,която редовно се ползва зимата.
99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.
за вaрта чувам само лоши работи,внимавайте!
а панасоник е май най-добрата марка акумулатори,не напразно всички хибриди са с техни!
jim_beam
digitalpr
max-2
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Мнение от PESHO OT MARS » 23 Сеп 2010 12:08
Хубаво да си ги поглеждате веднъж годишно акумулаторите, можете да си ги свалите разредите,долеете и отново заредите преди зимния сезон да няма изненади.
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
mitoko
mirott
Владислав
- slowtraveler
- Мнения: 6248
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 23 Сеп 2010 14:11
Умря изведнъж при -18С (със зелено оченце)....
Заредих го и го подарих го на следващото лято на един непретенциозен приятел, и той кара с него още 1г, без да му дава зор по време на студовете....
Никога не съм свалял акумулатора за да го дозареждам и т.н....
Жена ми преди 2г зимата забравила фаровете на нейното калосче (тогава бе на 4г). И така - 20 часа. Акумулатора бе стигнал около 4-5 волта...
Постоплих го, повъзбудих го с зарядно (2 часа при около 3 А), след което колата запали и поработи около половин час (с фарове и отопление на стъклото)...
Последваха 2г само късо градско каране от жена (ниски обороти, и без особено следене на консуматорите) - дори и в големите студове нямаше проблеми с недозареждане и т.н...
Та мисълта ми е - при изправна ел-инсталация (добро зареждане), акумулатора няма нужда от дозареждане - дори и в градско каране акумулатора се зарежда достатъчно.
А това, че е умрял след 7г - ами няма вечни неща...
Ама да се кося, че ще се скапе след 7г, и затова да правя упражнения с изключване на акумулатора, дозареждане, настройка на автомобила след изключването - това не е за мен....
Той да изкара 7-8г безпроблемно (колкото нормално изкарват необслужваемите) - ще го сменя с кеф laugh.gif
На Авенсиса при мен нямаше проблеми, но когато го продадох на 6г, бе стоял около седмица на място. След което новия собственик стоял няколко часа пред КАТ докато се бъзикал с радио, СД (и навярно светлинки), та бе умрял акумулатора. Но май и той не си игра да го зарежда - сложи от друг автомобил и толкова...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от mitoko » 23 Сеп 2010 19:35
п.п. както всяко нещо по колата и той се нуждае от поддръжка и/или профилактика. ако ви е много трудно да го правите 2пъти в годината правете го ПРЕДИ ЗИМНИЯ СЕЗОН ще ви спести много .... пари
mitoko
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от Raya » 23 Сеп 2010 20:12
jim_beam
Като се замисля, всичките не Тойоти до сега ни бяха с аларми и акумулаторите умираха бързо. А Тойотите са без аларми, проблеми с паленето и акумулаторите нямах. Зимата (в най-студените периоди) колата понякога стои по една седмица навън без мърдане, после както обикновено си пали. Профилактика на акумулаторите им не съм правила, дори не знаях, че трябва99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.

Raya
- slowtraveler
- Мнения: 6248
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 23 Сеп 2010 20:41
mitoko, теоритично си напълно правmitoko написа:за който и да е акумулатор е най-добре да се разрежда напълно и после да се зарежда напълно
п.п. както всяко нещо по колата и той се нуждае от поддръжка и/или профилактика. ако ви е много трудно да го правите 2пъти в годината правете го ПРЕДИ ЗИМНИЯ СЕЗОН ще ви спести много .... пари

Но не смятам, че ще спестя много пари ако демонтирам и се занимавам с акумулатора...
Само едно разстройване на системите и недай си боже - нужда от настройка на аларма може да ти изяде 'икономията'....
Колите ми по принцип се карат доста и рядко остават повече от 3-4 дни без каране. Но дори и след 2 седмичен престой при -20С (например последната зима) палеха без никакъв проблем...
Основното е колата да е изправна, за да пали с малко натоварване на стартер/акумулатор....
Ако въртиш като изоглавен всяка сутрин, акумулатора ще замине не за 3г, ами за 1г....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Мнение от Kiki » 23 Сеп 2010 21:33
Зеленото око е поставено на една от двете средни клатки на акумулатора.zi_zi_top написа:Човек хич не трябва да вярва на зелени очи biggrin.gif !
То отчита зъстоянието само на клетката на която е поставено.
За съжаление клетките са 6. Ако някоя от другите пет здаде багажа, окото няма как да разбере. То представлява само един най-обисновен поплавък.
Kiki
-
- Мнения: 1469
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 362 пъти
- Получена благодарност: 94 пъти
Мнение от gena_bs » 24 Сеп 2010 20:21
Е, акумулатора е с малко по-голям капацитет (60Ah) от предписания (55Ah е според заводските спецификации), но все пак...
Не съм го свалял, зареждал и тем подобни глупости. Това лято му почистих клемите и ги намазах със смазка за акумулатори. Не знам каква е, защото ми я дадоха колеги, но се почувства разлика в положителна насока.
gena_bs
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 24 Сеп 2010 21:13
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта