xtreme написа:

По принцип "достатъчно накладки" както сам се изрази е доста широко понятие. Понеже спирането на автомобила се извършва от 3 части , самите толеранси на тези части са различни. Например имаш чисто нови накладки т.е феродов слой около 7-9 мм. В същото време обаче дисковете ти са доста стари и съответно са се поизпилили с примерно 4-5мм . Спирачните ти апарати са стандартни и примерно хода на цилиндърчето е 9мм.И получаваме следното. Караш известно време, феродото е вече 5мм, на теория би трябвало още да спираш , обаче на практика не, защото цилиндърчето е достигнало максималния си ход примерно и накладката вече не може да достигне диска защото той е доста по тънък отколкото трябва. И тем подобни ситуации, изпускащи уплътнения на цилиндърчета криви дискове и т.н. На практика не можеш да погледнеш накладката тя да е наполовина и да кажеш със сигурност , ок съм няма да се пребия

niama takav film! povecheto diskove kat se iznosiat 2mm i se hvarliat(po predpisanie na proizvoditelia).
plus tova nezavisimo kolko e izkochilo butalceto, naliaganeto vinagi e edno i sashto, osven ako ne se poiavi tech na spirachna technost. pri diskovi sistemi, kogato se iznosvat nakladkite, butalceto izkacha vse poveche i poveche, no za smetka na tova raztoianieto se zaema ot spirachna technost. spored zakona na Paskal, raztoianieto det shte izmine technosta niama absolutno nikakvo znachenie, tova koeto e ot znachenie e razmera na butalata i prilojenata nad tiah sila.
spored knigata, nakladki se smeniat kat im ostane 1mm ferodo, no az gi smeniam po rano.