Абе човек разглобявал ли си спирачен апарат ????? Като свърши хода буталото излиза и пада спирачната течност изтича а ти умираш . Помисли сега пак дали производителите на са се замислили че някои изро или невежа може да си кара дисковете докато станат на вестници и накладките докато половината желозо се изтрие. И въпреки това въпросният шофьор да не умреxtreme написа:Smile написа:Как се разбира дали имам достатъчно накладки?По принцип "достатъчно накладки" както сам се изрази е доста широко понятие. Понеже спирането на автомобила се извършва от 3 части , самите толеранси на тези части са различни. Например имаш чисто нови накладки т.е феродов слой около 7-9 мм. В същото време обаче дисковете ти са доста стари и съответно са се поизпилили с примерно 4-5мм . Спирачните ти апарати са стандартни и примерно хода на цилиндърчето е 9мм.И получаваме следното. Караш известно време, феродото е вече 5мм, на теория би трябвало още да спираш , обаче на практика не, защото цилиндърчето е достигнало максималния си ход примерно и накладката вече не може да достигне диска защото той е доста по тънък отколкото трябва. И тем подобни ситуации, изпускащи уплътнения на цилиндърчета криви дискове и т.н. На практика не можеш да погледнеш накладката тя да е наполовина и да кажеш със сигурност , ок съм няма да се пребия
Обяснение защо понякога спирачките скърцат/свирят безпричина
Човек и добре да живее умира .......
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Допустимото износване варира от 0,4мм до 1,8мм - зависи дали е преден или заден диск, зависи и специфично от модела на колата и диска, който ползва. Но определено да караш с 4+мм износване си е равно на самоубийство. Може да има някой модел, с такива допустими, но аз не съм срещал наживо. Дори да спира, определено не прилага спирачното усилие, което може и може да ти се наложи да ползваш... Със спирачки шега не бива!
Слагайте хубави накладки, дискове и спирачни течности, за да сте си спокойни 
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Със сигурност грешиш... biggrin.gifxtreme написа:А и съм почти сигурен ,че бях виждал апарат на, който имаше крайно положение на буталцето, ма може и да греша.
В противен случай, би следвало да обясниш, как се сменя гумичката на цилиндърчето, след като буталото не може да излезе от него...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
niama takav film! povecheto diskove kat se iznosiat 2mm i se hvarliat(po predpisanie na proizvoditelia).xtreme написа:По принцип "достатъчно накладки" както сам се изрази е доста широко понятие. Понеже спирането на автомобила се извършва от 3 части , самите толеранси на тези части са различни. Например имаш чисто нови накладки т.е феродов слой около 7-9 мм. В същото време обаче дисковете ти са доста стари и съответно са се поизпилили с примерно 4-5мм . Спирачните ти апарати са стандартни и примерно хода на цилиндърчето е 9мм.И получаваме следното. Караш известно време, феродото е вече 5мм, на теория би трябвало още да спираш , обаче на практика не, защото цилиндърчето е достигнало максималния си ход примерно и накладката вече не може да достигне диска защото той е доста по тънък отколкото трябва. И тем подобни ситуации, изпускащи уплътнения на цилиндърчета криви дискове и т.н. На практика не можеш да погледнеш накладката тя да е наполовина и да кажеш със сигурност , ок съм няма да се пребия
plus tova nezavisimo kolko e izkochilo butalceto, naliaganeto vinagi e edno i sashto, osven ako ne se poiavi tech na spirachna technost. pri diskovi sistemi, kogato se iznosvat nakladkite, butalceto izkacha vse poveche i poveche, no za smetka na tova raztoianieto se zaema ot spirachna technost. spored zakona na Paskal, raztoianieto det shte izmine technosta niama absolutno nikakvo znachenie, tova koeto e ot znachenie e razmera na butalata i prilojenata nad tiah sila.
spored knigata, nakladki se smeniat kat im ostane 1mm ferodo, no az gi smeniam po rano.
->
- slowtraveler
- Мнения: 6665
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 436 пъти
Само едно допълнение:
Колкото по-малко е феродото, толкова по-бързо загрява спирачния апарат и се доближаваш до точката на кипене на спирачна течност...
А за дисковете обикновено в книгите пише - лимитирани по 'минимална дебелина на диска', а не по степен на износване.
Колкото по-малко е феродото, толкова по-бързо загрява спирачния апарат и се доближаваш до точката на кипене на спирачна течност...
А за дисковете обикновено в книгите пише - лимитирани по 'минимална дебелина на диска', а не по степен на износване.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 1 гост