Страница 10 от 24
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 17:14
от zorbata
max-2 написа: ↑11 Фев 2025 14:10
Абе щом са тук и пишат са фенове
Поне за мен е силно казано - притежавам още две марки автомобили(японска и немска) и обслужвам една френска, а съм минал през още няколко марки повечето европейски.
FearSoft написа: ↑11 Фев 2025 13:56
Явно тук хората са от друго "тесто".
Има нещо вярно в това. Но не и масовият потребител на форума.
Krachunov написа: ↑11 Фев 2025 16:41
Колите са ок, но не и за парите които даваш.
То има ли марка която да е ОК за парите които иска. Всички напоследък снижиха качеството, китайската инвазия си казва думата.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 17:43
от Hursa
До "китайската инвазия" само се повишаваше ли?

От десетилетия качеството върви надолу. Преди говорехме за двигатели милионници и това дори при малки трицилиндрови двигатели, сега се радваме, че достигат до поне 100 200 хиляди. И това при положение, че се разработват материали с все по-добри качества, та дори и по-евтини.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 17:44
от max-2
Няма такава марка, писал съм и в други форуми като съм имал други коли, но за неща, които ме интересуват по поддръжка. Кусурите всички ги знаем.
Китайците не са се доказали още.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 17:47
от Hursa
Ще се докажат. Но "евросъюза" истерясва и въвежда все нови, и нови мерки ограничавайки конкуренцията.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 17:56
от TheRealDacho
Всяко нещо има плюсове и минуси, абсолютно всичко. Това се отнася и за автомобилите, няма перфектен автомобил, няма перфектен телефон и тн.
Всичиски си имат глава на раменете и трябва да преценяват сами за себеси кое му хареса и кое не, ако минусите натежават се ориентираш на друго място.
Като си направи всеки равносметката и преценява за парите които ще даде кое му харесва повче и смяга че по си заслужава. Аз лично смятам че Toyota имат доста проятен интериор и дизайн, материалите са като за кола от този клас, екстериора на новите от 2020 на сам съшо е доста синтетичен.
Всички car brand-ове си завишиха цените и намалиха качеството. Това се отнася и за телфоните, поне там съм доста на ти с нещата. На всички iphone-ните и Samsung-зите се произвеждат за по 500-600 долара парчето и после ти искат още толкова от горе. Със всичко е така и с колите включително.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 18:11
от Krachunov
zorbata написа: ↑11 Фев 2025 17:14
То има ли марка която да е ОК за парите които иска. Всички напоследък снижиха качеството, китайската инвазия си казва думата.
Факт е че всички надуват, но както казвам за пореден път, повечето дават и сносни отстъпки, та да ти се върже смислено. Понеже смених на към шкода, давам пример с това. По каталог това което взех е 81к, далеч съм от мисълта че тази кола струва толкова, съпоставено с преди 3-5 години. Но ЕТ периодично пускат доста сериозни отстъпки. През останалото време, който им се върже - бонус за тях. Тойота явно са си повярвлаи нещо и пазара им го го показа (за българия). Шкода за сефте измества като най продаван автомобил. В момента королите са пуснали някаква отстъпка от 3 хилки... преди 2 години, на познат му обяснявали че ако купил над 3 коли за 12 месеца можели да му направят отстъпка до 5%... ТАШАК.
Hursa написа: ↑11 Фев 2025 17:43
Преди говорехме за двигатели милионници и това дори при малки трицилиндрови двигатели, сега се радваме, че достигат до поне 100 200 хиляди.
в тубата има един един дето прави интересни видеа за маслата, едно от интересните беше за разработването на двигателите. И даваше пример с бензинова корола сдйелана в джапан. Конкретното видео показа че двигателите не са разработени но това друга тема.
Но дали във това или друго видео обясняваше, как преди колите са идвали със специално масло за разработване, което е направено след 2-3000км да се смени. по - гъсто други химии вътре и тн. Но поне тамошните институции за изгорели газове, какво правят. Взимат колата от шоурума и въртят някви км и гледат излизат ли числата с изгорели газове. Подобно масло за разработване е по - гъсто съответно и разхода есе качва. И за това са почнали директно се сипва тънката синтетика. А от там 1вата смяна е след 15-30 хиляди. А в първата смяна се джъркат най много метални частици (грубо казано). И във видеото го казва, преди хората купуваха кола която ще е с тях много години. Днес до 5тата си я засилил.
Офтопик
TheRealDacho написа: ↑11 Фев 2025 17:56
На всички iphone-ните и Samsung-зите се произвеждат за по 500-600 долара парчето и после ти искат още толкова от горе. Със всичко е така и с колите включително.
Там плащаш софтуера. Платките и прочее простотии са ти сигурно 5 лева тотал.
Най - видно е с джигитайските телефони тип LEGO и тн, където по показатели са айфони и самсунги по 8. Ама установяваш че не е баш тъй.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:08
от ico1
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:17
от Krachunov
ico1 написа: ↑11 Фев 2025 19:08
за дизели и малки бензинови мотори
Ми не баш
https://www.skoda-auto.bg/_doc/cd245da9 ... e600eb9e3a
А относно тойота реално не предлагат нищо. Ако предлагат нешо различно от хибрид, масово ще има отлив а тук има само една ПРАВАТА ВЯРА.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:27
от Hursa
За съжаление тойота не успя да се конкурира с европейските дизелови двигатели и се предаде. И за съжаление избора при тойота е много ограничен - често дори до само една модификация за модел, докато шкода и филксваген често предлагат по около десетина варианта с различни двигатели и трансмисии. Като предлагат отстъпки и за двулитрови двигатели с над 200 кс - и те ли са малки?

И са с отстъпка от над 8900 лв - и отстъпката не изглежда малка.

Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:31
от Krachunov
Hursa написа: ↑11 Фев 2025 19:27
И за съжаление избора при тойота е много ограничен
Точно това имам предвид. Колите добри- лоши все едно. Тъпата политика.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:32
от ico1
Като купувах Лексуса гледах и най големия Джип на Шкода окло 97000лв най високото ниво.НО като видях четири цилиндров 2000куб турбо мотор с звуков генерато приключих.Лично аз харесвам големи бензинови атмосферни мотори с дизелов разход.

Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:42
от Hursa
Е това са бюджетни марки, затова и съответните отстъпки са голям процент от цената. Фолксваген груп предлагат и по-луксозни модели, при които трилитровия двигател е "малък". Но качеството вдига цената. Който е готов да преплати за лукс - рядко разхода му е сред приоритетите.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:45
от ico1
Но не и атмосферни.Мерси от турбини 1,2 и

повече.
Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:47
от Hursa
Да, за съжаление практически тойота не предлага "турбинирани" двигатели. Това е "висока топка" за тях.

Тойота и конкурентите
Публикувано на: 11 Фев 2025 19:52
от ico1
Добре колега знам.че си наясно ,че електромоторите играят ролята на турбини.

Няма значение затова пък всички немски и дизели и бензини имат по няколко.Щом те кефят избор голям.
