zorbata написа: ↑11 Фев 2025 17:14
То има ли марка която да е ОК за парите които иска. Всички напоследък снижиха качеството, китайската инвазия си казва думата.
Факт е че всички надуват, но както казвам за пореден път, повечето дават и сносни отстъпки, та да ти се върже смислено. Понеже смених на към шкода, давам пример с това. По каталог това което взех е 81к, далеч съм от мисълта че тази кола струва толкова, съпоставено с преди 3-5 години. Но ЕТ периодично пускат доста сериозни отстъпки. През останалото време, който им се върже - бонус за тях. Тойота явно са си повярвлаи нещо и пазара им го го показа (за българия). Шкода за сефте измества като най продаван автомобил. В момента королите са пуснали някаква отстъпка от 3 хилки... преди 2 години, на познат му обяснявали че ако купил над 3 коли за 12 месеца можели да му направят отстъпка до 5%... ТАШАК.
Hursa написа: ↑11 Фев 2025 17:43
Преди говорехме за двигатели милионници и това дори при малки трицилиндрови двигатели, сега се радваме, че достигат до поне 100 200 хиляди.
в тубата има един един дето прави интересни видеа за маслата, едно от интересните беше за разработването на двигателите. И даваше пример с бензинова корола сдйелана в джапан. Конкретното видео показа че двигателите не са разработени но това друга тема.
Но дали във това или друго видео обясняваше, как преди колите са идвали със специално масло за разработване, което е направено след 2-3000км да се смени. по - гъсто други химии вътре и тн. Но поне тамошните институции за изгорели газове, какво правят. Взимат колата от шоурума и въртят някви км и гледат излизат ли числата с изгорели газове. Подобно масло за разработване е по - гъсто съответно и разхода есе качва. И за това са почнали директно се сипва тънката синтетика. А от там 1вата смяна е след 15-30 хиляди. А в първата смяна се джъркат най много метални частици (грубо казано). И във видеото го казва, преди хората купуваха кола която ще е с тях много години. Днес до 5тата си я засилил.
Офтопик
TheRealDacho написа: ↑11 Фев 2025 17:56
На всички iphone-ните и Samsung-зите се произвеждат за по 500-600 долара парчето и после ти искат още толкова от горе. Със всичко е така и с колите включително.
Там плащаш софтуера. Платките и прочее простотии са ти сигурно 5 лева тотал.
Най - видно е с джигитайските телефони тип LEGO и тн, където по показатели са айфони и самсунги по 8. Ама установяваш че не е баш тъй.