1. Королла 1.9Di 2000г.
2. Королла 1.8 (бензин) 1998г.
3. Субаро Легаси 2.0 GL 1996г.
Ще бъда много благодарен за всякакви мнения по въпроса

Prav си ,no vse pak e 1996-ta, а Королата от 98-ма си е по-ново поколение. Легасито като ново помня,че беше около 65000-70000 лева в Субару България преди години,така че е в много различна и висока ценова категория.Aleksandar написа:Лично мнение е, че Легаси е с класи над Королата. Не само че е в класа на Авенсиса. Сравни цените на нови Легаси и Авенсис и ще разбереш за какво говоря. Даже ако ти го дават на цената на Королите, бъди леко подозрителен. Успех!
Затова си мисля че пре колегата е дилемата е по-висок клас или по нови технологии.LEXUS написа:[Prav си ,no vse pak e 1996-ta, а Королата от 98-ма си е по-ново поколение. Легасито като ново помня,че беше около 65000-70000 лева в Субару България преди години,така че е в много различна и висока ценова категория.
za Evropa ne znam kak e, no v USA nai golemia problem s goreneto beshe tochno na 1998 i 1999 modelite na Corolla det s s 1.8L bez VVT-i. 2000 slagat VVT-i i togava poopraviat problema uj, vapreki che i sred tiah se sreshtat takiva det goriat.LEXUS написа:Аз не съм чул да се отнася за японските сглобки! Но така или иначе тези коли,които си изброил не са VVT-i.
аха, значи сте на мнение че е по-добре 2-3 години по-старо субару отколкото корола...... а какво е положението с разхода тогава, легасито как понася газова уредба:)ALTEZZA написа:za Evropa ne znam kak e, no v USA nai golemia problem s goreneto beshe tochno na 1998 i 1999 modelite na Corolla det s s 1.8L bez VVT-i. 2000 slagat VVT-i i togava poopraviat problema uj, vapreki che i sred tiah se sreshtat takiva det goriat.LEXUS написа:Аз не съм чул да се отнася за японските сглобки! Но така или иначе тези коли,които си изброил не са VVT-i.
Legacy-to moje da e s 2 godini po-staro, no i e s edin klas po-nagore. ako ne te pritesniava kak harchi, nego vzemi
Абсолютно!LEXUS написа:Не съм чул да имат проблем с горене на масло европейските Короли 1.8 без ввти. Те са 110 коня и мисля,че се различават от USA spec..
По втория въпрос. На такава кола като Субару да сложиш газ е кощунство.Според мен е 1000 пъти по-добре да купиш кола според възможностите ти като разход на гориво.По-добре вземи по-нисък клас,която харчи малко и си я карай на бензин,за да знаеш ,че няма да имаш проблеми. Най-малкото газовата уредба ще ти излезе 2000 лева ,за да е газов инжекцион и пак ще те нервира от калпава газ.Плюс си сметни консумативите по нея.
OK а какво ще кажете за Королла 1.8i-'97г. 4x4, харчи ли много и по-трудно ли се намират части за нея, тъй като не е много разпространена. И ако трябва да избирате между нея и Карина 96-97г. коя бихте предпочели(става въпрос за комби)Aleksandar написа:Затова си мисля че пре колегата е дилемата е по-висок клас или по нови технологии.LEXUS написа:[Prav си ,no vse pak e 1996-ta, а Королата от 98-ма си е по-ново поколение. Легасито като ново помня,че беше около 65000-70000 лева в Субару България преди години,така че е в много различна и висока ценова категория.НА мен лично повечето пластмаси не ми допадат и винаги бих препочел по-високия клас
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Jorjooo и 8 госта