Разбита рейка-нов РАВ4
Колега направи им рекламация под формата на официялно писмо до тях , че не си доволен от автомобила и искаш да си го изкупят обратно !!! Преди 2 месеца искахме да върнем двата ни Ярис-а на ТМ Ауто София / откъдето сме ги купили / , но ни отказаха с отговора , че могат да ни ги изкупят , ако си купим нова Тойота / и аз като тебе поввече леки автомобили Тойота не искам !!! / . Мъчихме се да ги продадем ние си и те паралелно , но не се получи . След поредното влизане в сервиза им ни писна и подадохме жалба до шефовете им , че не им искаме боклуците и че са ни отказали веднъж да ги изкупят , а нямат право и след 1-2 седмици си ги прибраха боклуците и това беше. Разбирасе очаквай да ти предложат доста ниска цена от пазарната в момента / защото и те все пак трябва да имат печалба laugh.gif /
Трябва да проверя дали изкупуват обратно камази ,че нещо умря строителния безнес.Да си вземат боклуците.
Сега сериозно, човека има проблем.Щом се усеща във волана при завой или при отклонение от центъра на малка скорост това е каре или демпфер на карето.Да това рефлектира върху накрайниците откъм рейката и най-вероятно разбива опорните втулки.Прочетох доста форуми и не видях проблем за рейка консуматив при нова кола.Предложението ми е да качите колата на повдигача и да пробвата същия сценарии в който се появяват симптомите за да се види какво става без натоварване.Не разбрах също естеството на усещането от волана - леки почуквания или колебания с някаква амплитуда до изправяне на посоката.
Виждал съм разбити накрайници от към рейката след 2к, но след замяна с нещо правено от арабели,оказа се кофти термообработка.
И още нещо искай да присъстваш на диагностиката.
Сега сериозно, човека има проблем.Щом се усеща във волана при завой или при отклонение от центъра на малка скорост това е каре или демпфер на карето.Да това рефлектира върху накрайниците откъм рейката и най-вероятно разбива опорните втулки.Прочетох доста форуми и не видях проблем за рейка консуматив при нова кола.Предложението ми е да качите колата на повдигача и да пробвата същия сценарии в който се появяват симптомите за да се види какво става без натоварване.Не разбрах също естеството на усещането от волана - леки почуквания или колебания с някаква амплитуда до изправяне на посоката.
Виждал съм разбити накрайници от към рейката след 2к, но след замяна с нещо правено от арабели,оказа се кофти термообработка.
И още нещо искай да присъстваш на диагностиката.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
shtephan написа:Да по-точно мястото на свързване на рейката с карданния вал,но тогава се чува причукване,затова предлагам по подробна диагностика.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 08 Мар 2009 18:49
Благодаря за съветите ви
Точното усещане е причукване във волана от време на време.Искат да ми слагат нова и ще присъствам на смяната.Ако даде същите симптоми и новата то ще е почти веднага както стана с предните.При проблем ще ги съдя ако не си приберат боклука.Що се отнася за по- подробна диагностика що за сервиз са Тойота Варна след като не могат да разберат какъв е проблема.Обясняват ми че се разбивала някаква втулка,а не самата рейка.
Re: Благодаря за съветите ви
не те мотаят проблема е в дясната страна на реиката там пръта лагерува с корпуса посредством пластмасова втулка проблема е изяснен и се решава много лесно с бронзова втулка пращаха имеил до софия за разрешение да го правят това вмвесто да мотаят хората но от там категорично го забраниха защото ако стане нещо с тази реика и има птп много съдене ще падне така че изчакаи като ти мине гаранцията смукни реиката разглоби я и смени двете втулки с бронзовиIvan Dragnev написа:Точното усещане е причукване във волана от време на време.Искат да ми слагат нова и ще присъствам на смяната.Ако даде същите симптоми и новата то ще е почти веднага както стана с предните.При проблем ще ги съдя ако не си приберат боклука.Що се отнася за по- подробна диагностика що за сервиз са Тойота Варна след като не могат да разберат какъв е проблема.Обясняват ми че се разбивала някаква втулка,а не самата рейка.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Благодаря за съветите ви
Когато се разбие там трака по един начин, когато се разбие вала по друг. Колега, обясни моля те по подробно как и кога точно трака.nikolov22 написа:не те мотаят проблема е в дясната страна на реиката там пръта лагерува с корпуса посредством пластмасова втулка проблема е изяснен и се решава много лесно с бронзова втулка пращаха имеил до софия за разрешение да го правят това вмвесто да мотаят хората но от там категорично го забраниха защото ако стане нещо с тази реика и има птп много съдене ще падне така че изчакаи като ти мине гаранцията смукни реиката разглоби я и смени двете втулки с бронзовиIvan Dragnev написа:Точното усещане е причукване във волана от време на време.Искат да ми слагат нова и ще присъствам на смяната.Ако даде същите симптоми и новата то ще е почти веднага както стана с предните.При проблем ще ги съдя ако не си приберат боклука.Що се отнася за по- подробна диагностика що за сервиз са Тойота Варна след като не могат да разберат какъв е проблема.Обясняват ми че се разбивала някаква втулка,а не самата рейка.
Човек се учи докато е жив.
А ти ми кажи как онези софийски пе
ли можаха да похарчат 4 милиарда излишък и нито лев за пътища.Няма кола освен руските, която да е направена(проектирана) за такава меко казано пътна настилка.Няма!!!!!!!!!!!!!!!
Това с опорните втулки съм го правил на доста коли ,ако това е проблема.Става и с тефлон.
Аз се чудя как въобще дават гаранция за окачването.

Това с опорните втулки съм го правил на доста коли ,ако това е проблема.Става и с тефлон.
Аз се чудя как въобще дават гаранция за окачването.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 08 Мар 2009 18:49
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Не е рейка. Вал е. Най често трябва да го усещаш когато правиш маневра назад. Забележи дали е така.Ivan Dragnev написа:Изтраква,по-скоро пречуква във волана когато тръгвам от място и едновременно завивам.когато на място въртя волана пак,но не винаги.Точното усещане е туп-туп в ръката.
Човек се учи докато е жив.
ЛИЧНО СПОРЕД МЕН тази кола трябва да се изтегли от пазара и цялостно да се преработиTino написа:Nikolov22 извинявай колега , ама чисто нова кола не си купуваш , за да й правиш побългарени истории , а за да нямаш поне 5-6 години никакви ядове !!! Това за мен е напълно недопустимо , ще дам над 50К лв за кола на която като й мине гаранционния срок ще й оправям косурите
другото което забелязвам е как търговците омаиват клиентите а не знаят как се пали кола без ключ затова моя съвет е колеги когато решите да да си купувате нова кола вземете на монтиорите една стъклена фактура и ги питаите каква кола да си купите и какви са дефектите и
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта