
проблем включване скорости COROLLA VERSO D4D 10.2008 г
проблем включване скорости COROLLA VERSO D4D 10.2008 г
Здравейте, доста рових, но не намерих нищо за моя проблем. VERSO-то D4D го имам от края на 2007. Когато е студена скоростите включват много трудно, даже прехъркват. Отваряха кутията - без резултат. Смениха съединител - резултат няма. Регулираха нещо по помпата на съединителя - пак нищо. Днес дори смениха с нова тази помпа и пак си е същото. Колеги помогнете - дайте съвети. Явно в сервиза на продавачите нещо куца, а нали е гаранцинна и друг не трябва да пипа. 

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Явно тия от сервиза не знаят причината. Аз се чудя как така се сменят здрави части със здрави на ангро и японците им плащат за гаранционен ремонт? С кой акъл се хвърлят грешни пари за подмяна на здрави части? Наистина го карат през просото.Не трябва да се сменят здрави части със здрави,а некадърни монтьори с кадърни.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Или може би трябва да се смени маслото с друго по-читаво ?
Ако имаш малко излишни пари ходи си купи най-скъпия Кастрол ( ама Кастрол !!! ) от някой официален дистрибутор и си го смени в някой сервиз без да им казваш ! Като си запазиш разбирасе старото масло ! Ще кажеш да ти го наточат в някакво шише , а не да ти го хвърлят . Евентулано после да можеш да го върнеш . Предполагам , че експеримента ще ти струва около 90лв. И ако се оправи проблема ги накарай да ти го платят . Ако не се оправи значи явно е механичен проблема и ги караш да ти сменят скоростите с нови !
Ако имаш малко излишни пари ходи си купи най-скъпия Кастрол ( ама Кастрол !!! ) от някой официален дистрибутор и си го смени в някой сервиз без да им казваш ! Като си запазиш разбирасе старото масло ! Ще кажеш да ти го наточат в някакво шише , а не да ти го хвърлят . Евентулано после да можеш да го върнеш . Предполагам , че експеримента ще ти струва около 90лв. И ако се оправи проблема ги накарай да ти го платят . Ако не се оправи значи явно е механичен проблема и ги караш да ти сменят скоростите с нови !
Благодаря за съветите. Маслото е сменено с ново - марка и модел даден от производителя. Най-логично ми звучи мнението на shtephan. Така че, shtephan ти къде си чел или чувал за подобен проблем, за да попрочета малко. И са същия ли модел става въпрос? Благодаря предварително на всички които са обърнали внимание на моя проблем. А за тези от сервиза - нямам думи ... Даже му предлагах на единия от приемчиците: " Вземай ми колата и карай няколко дни ... с една обиколчица нищо не може да се прецени", но ... какво да ви кажа ...
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Е толкова ли трудно превключва скоростите!?При мен има затруднение само на 1-ва и 2-ра скорост, но само при много студено време от 2-3 градуса надолу!!Прихъркване няма просто влизат трудно първите един два пъти веднага след потегляне!Ако запаля двигателя и го оставя да поработи малко(3-4 мин.) и включа един два пъти без да потегля нямам никакъв проблем в последствие,скоростите влизат нормално!Съединителя се натиска задължително до долу(ама наистина до долу)!!!Маслото на скоростната кутия е сменено на 90000 км с Спекта Ауто Бургас!При мен съединителя е малко по жилав в сравнение с друго Версо дизел което е на 70000 км.(ама една идея само по жилав)Моето е на 121 000 км вече!Като цяло скоростната кутия е едно от нещата което не харесвам в тази кола(с изключение на 6 скорост)Хода на скоростния лост е малко дълъг и предавките не влизат леко и мазно а малко с прищракване(което лично мен ме дразни малко)Но преди това имах Опел Мерива там бе още по зле!!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.
Здравей, понеже преди малко писах в друг форум и не ми се пише пак ти пращам готовото написаното:
Честито, но специално тези думи за завода в Турция и аз чух, но от продавачите в Карком.
И аз имам такава (Версо Д4Д) от година и малко.
Няма да се оплакмам, но:
1ви проблем: на 400 км. смяна предни дискове - надрани
2ри проблем: От както я имам скоростите включват трудно (даже веднъж блокира на първа и я изтръгнах със сила, а беше карана - не студена) особено когато е студено. Има и някакъв странен шум след тръгване след като изключа първа и пусна педала на съединителя наподобяващ глухо щракане на каре. Както и да е, тук във Варна от където съм явно са "добри специалисти" разглобиха скоростната кутия и ми казаха че са сменили някакво иглено лагерче, но проблема остана. След мое настояване смениха и съединителя и казаха че са правили реглаж на помпата му - но пак нищо. Месец по-късно пак след настояване смениха и помпата (то друго не остана май) - ПАК НИЩО. Явно е някакъв фабричен дефект, но не знам какво ще правя като се строши нещо - сега съм на 45 хил. км.
3ти проблем: При 900 - 1000 оборота има леко чукане като от дюза или помпа (ГНП), но "спецовете" казаха че е шум от някакво налягане.
Абе който иска да купува същата. Аз като я изплатя (ако е здрава до тогава) май няма да повторя.
Честито, но специално тези думи за завода в Турция и аз чух, но от продавачите в Карком.
И аз имам такава (Версо Д4Д) от година и малко.
Няма да се оплакмам, но:
1ви проблем: на 400 км. смяна предни дискове - надрани
2ри проблем: От както я имам скоростите включват трудно (даже веднъж блокира на първа и я изтръгнах със сила, а беше карана - не студена) особено когато е студено. Има и някакъв странен шум след тръгване след като изключа първа и пусна педала на съединителя наподобяващ глухо щракане на каре. Както и да е, тук във Варна от където съм явно са "добри специалисти" разглобиха скоростната кутия и ми казаха че са сменили някакво иглено лагерче, но проблема остана. След мое настояване смениха и съединителя и казаха че са правили реглаж на помпата му - но пак нищо. Месец по-късно пак след настояване смениха и помпата (то друго не остана май) - ПАК НИЩО. Явно е някакъв фабричен дефект, но не знам какво ще правя като се строши нещо - сега съм на 45 хил. км.
3ти проблем: При 900 - 1000 оборота има леко чукане като от дюза или помпа (ГНП), но "спецовете" казаха че е шум от някакво налягане.
Абе който иска да купува същата. Аз като я изплатя (ако е здрава до тогава) май няма да повторя.
С мой познати със същия случай но от първите,в сервиза свалят кутията за да смажат шлиците на първичния и да проверят за заусенъци непочистени след механичната обработка,имало такива случай от турските сглобки и случайно откриват че феродовия има отклонение от паралелност към плоскостта в която картера на кутията ляга към двигателя.Сега тук вече не помня дали картера към кутията или картера към двигателя се оказва причината, но това била причината феродовия да не се отдалечава на оптималната дистанция и да увлича първичния, с което на практика влошава работата на синхронизаторите.Мисля че им смениха кутията.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
Благодаря shtephan.
Отново от тебе чувам нещо интересно по моя проблем.
Днес писах едно писмо до toyota.bg с препоръката да се постегнат и вземат някакво адекватно решение относно отстраняването на този проблем от моето Версо. Ако се направят на луди, заклевам се ги "мятам" по всякакви начини - дори съм готов да се покажа по "Господари на ефира" и др. подобни.
Отново от тебе чувам нещо интересно по моя проблем.
Днес писах едно писмо до toyota.bg с препоръката да се постегнат и вземат някакво адекватно решение относно отстраняването на този проблем от моето Версо. Ако се направят на луди, заклевам се ги "мятам" по всякакви начини - дори съм готов да се покажа по "Господари на ефира" и др. подобни.
писмо
Писах писмо на вносителя и получих отговор от една мила дама, че моето оплакване е предадено на съответната техническа служба и някой щял да се свърже с мен. Колеги знаете ли дали ако я вземат за ремонт имам право да получа някакъв техен автомобил, който да ползвам през това време. А ако нищо не се получи евентуално след ремонта - имам ли право да претендирем за замяна на автомобила с друг.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Бат Вальо, имаш всички права, за които можеш и неможеш да се сетиш. След като си купил нова кола, ще изискваш да ти я оправят или да ти е сменят с нова. Аз вдигнах Тойота във въздуха, заради уплътнение на задната врата на Рав-а, ти за цяла скоростна кутия си правиш тихо..... Давай малко по-нахално и с авторитет - не може да си правят каквото искат! Отивай, искай директно със УПРАВИТЕЛ да говориш, не с разни зализани приемчици - в много случаи, приемчика е пълен хал, а майстора още по.... Скачай в Тойота и искаш незабавен разговор с управител или заместника му. Не може да си правят каквото искат! А ако нещо се направят на интересни - пиши и ще ходим по медий ако трябва, а и Пловдивския шеф ще питам дали може да съдейства
Смело и с рогата напред! НЕ трябва да се оставяме да ни тъпчат като клиенти - взели са парите, сега ще оправят качествено нещата
Ако ли не - БОЙ!!! 



Поискай срок в който да получиш отговора,за да имаш време за независима експертна оценка,но най-важно е да са ти отбелязали в сервизната или с протокол замяната на всички компоненти, който са ти заменили с цел опит за елиминиране на проблема.И най-важното поискай от управителя на сервиза писмено становище за произхода на проблема или писмен отказ, който да утвърждава ,че такъв проблем не съществува.Имаш ли ги можеш да ги съдиш и да стигнете до "извън съдебно споразумение за решаване на проблема в дух на добра воля". Ако тук не ти отговорят имат мисля централа в Белгия можеш да пишеш и там.Поради клиентски оплаквания на ПроМобил примерно им рязнаха дилърските права така ,че системата работи.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
отговор
Здравей,
Прав си за срока и затова веднага им звъннах.
Любезната дама от която беше мейла ми отговори, че са реагирали веднага и са изпратили до варненския сервиз искане за обяснение на проблема и другата седмица ще ме потърсят.
Между другото сега като си помисля в сервиза при всяка смяна на някой компонент не бяха отразили нищо в сервизната книжка, че аз ги карах да пишат какво и кога са сменили. На луди ли се правят?
Също я питах как стои въпроса с предоставянето на техен автомобил докато моя е на ремонт и се започна позната песен, че "ако ремонта трае повече от 1 месец предоставят ... бла бла бла", но аз отсякох, че реално колата ще влиза за пореден път и общо това време отива вече повече от месец. А ако трябва да пиша в Белгия - гледай тогава какво става - френски пиша и говоря като български език.
Абе ще видим, че взе да ми писва вече.
Тя колата сега и така може да се кара, ама извинявай една кофа пари съм дал и да чакам да мине 100 хил. км. и да се счупи нещо дето може и 10 000 лв. да искат знам ли.
Прав си за срока и затова веднага им звъннах.
Любезната дама от която беше мейла ми отговори, че са реагирали веднага и са изпратили до варненския сервиз искане за обяснение на проблема и другата седмица ще ме потърсят.
Между другото сега като си помисля в сервиза при всяка смяна на някой компонент не бяха отразили нищо в сервизната книжка, че аз ги карах да пишат какво и кога са сменили. На луди ли се правят?
Също я питах как стои въпроса с предоставянето на техен автомобил докато моя е на ремонт и се започна позната песен, че "ако ремонта трае повече от 1 месец предоставят ... бла бла бла", но аз отсякох, че реално колата ще влиза за пореден път и общо това време отива вече повече от месец. А ако трябва да пиша в Белгия - гледай тогава какво става - френски пиша и говоря като български език.
Абе ще видим, че взе да ми писва вече.
Тя колата сега и така може да се кара, ама извинявай една кофа пари съм дал и да чакам да мине 100 хил. км. и да се счупи нещо дето може и 10 000 лв. да искат знам ли.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта