Как не бях се сетил за РХ7/8 и безпроблемната му потдръжка...Още ми люти на очита само от спомена. Последно РХ7-цата биеше трабант по разход на масло. РХ8 на околовръсното се продава втора година с издухал ванкел. Защо ли никой не я купува?! За останалите нови мазни, като за умрелия. Или форд или да замълчим....А до това колко са сполучливи погледни АДАК. В първите 10 има обикновенно 2-3 тойоти, субару, порше, чат пат някой мерцедес, мх5 от 91-ва досега неизменно и десетката се напълни....nov написа:Ами ако съдим по написаното в Тойота форум аза авенсиса и в мазда форум а за мазда 6, се вижда че 6-цата е доста по-безпроблемна не че и тя няма дефекти но поне за смяна на сегменти там не се говори което е меко казано смешно, а освен мx5 има модели като RX7,RX8, сега вече излезлите преди няколко години CX7,CX9, мазда 3, не бих казал че са по несполучливи от Тойотите дори напротивdiver написа:Ако изключим мх5, кой друг модел на мазда викаш, че става?!tsd написа:Добре де, ако не Тойота - какво друго? Не вярвам единствено Мазда да е добрият автомобил!
Защо тойота
Мнение от diver » 02 Мар 2009 08:15

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Мнение от nov » 02 Мар 2009 09:30
Това с Ауди и сервизите не е вече много сигурно, доста дръпнаха.Fido Dido написа:Все си мисля, че Тойота са длъжни за вграждат 30% европейски части, ако искат да произвеждат коли в Европа. Та сегментите, ако не се лъжа, са Колбеншмид, а всичко, което е Бош, дава най-напред проблеми. Защо нещо, произведено в Япония, не дава такива проблеми? Алфа-Ромео също реват от Бош. Ама ви е по-лесно да обвинявате Тойота. Ами като ви е толкова ненадеждна марката - купувате си по едно Ауди и ще се видим по сервизите, та да пием по кафе.nov написа: но поне за смяна на сегменти там не се говори което е меко казано смешно
Сега по темата вярно че от поддставчици като Бош и колбеншмит които с анемски качеството се повлиява яко, но все пак не вярвам Тойота да са марката която ако трябва да произвежда в Европа непременно трябва д аправи компромис с качеството и именно заради това да снабдява колите си с европеиски части.Относно Нисан , след като ги купиха Рено те отпадат като марка коли за мен.Имам приятел които е в сервиз на нисан и за тази примера П12 ако се сещате направо разправя чудесии, Алмерата също.Тук изключвам Инфинити и спортните модели на Лисан говориме за масовите коли в Бг.Така че те спрямо Мазда просто отпадат.А не с езагледах кой се беше изкалзал че продажбите били млако на мазда спрямо Тойота- да така е и?Това значи ли че Мазда не е име?Те и Субару продават доста по-млако и от мазда но това значи ли че са лоши .Или мисълта на човека дал тва твърдение е че е нормално на повече продадени коли да има повече дефекти?

nov
- slowtraveler
- Мнения: 6208
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 02 Мар 2009 11:32
diver, все пак ванкела има живот около 300х.км...diver написа:....
Как не бях се сетил за РХ7/8 и безпроблемната му поддръжка...Още ми люти на очита само от спомена. Последно РХ7-цата биеше трабант по разход на масло. РХ8 на околовръсното се продава втора година с издухал ванкел. Защо ли никой не я купува?! За останалите нови мазни, като за умрелия. Или форд или да замълчим.......
Ванкела конструктивно има и по-висок разход на масло(т.н. 'сегменти' имат голям радиален ход по време на работния цикъл).
РХ7 на колко километра беше?
Освен това кой и как кара тези автомобили? Ами младежи, дето оборотомера постоянно е над 8х.об/мин, в опити да дрифтят заради задното предаване.
Колата е малка за по-солидни хора, не е супер-спортист, не е много скъпа (за кола, която се доближава до спортистите). Заради ниския въртящ момент се кара все в обороти.
Какво повече да говорим - колата е правена за гъзария (виж, където спре се събират хора, особено РХ8), а не за ежедневно икономично каране...
Колко са майсторите, които могат не само да разглобят, но и след това да ремонтират ванкел? Колко са хората, които могат да вкарат точната резервна част на нормални цени при ремонт? Ами ако отговориш на въпросите ще разбереш защо стои непродаден повреден ванкел

Специално ванкелите ги търсят една малка група манияци

А за новите Мазда (от както размениха акции с Форд - около 2003г май беше), ами сигурно знаеш, че нямат общо конструктивно с Форд. Освен това на фона на затъването на Форд, Мазда бе с добри показатели последните години, и с това помагаше на Форд, а не обратното

При представянето на новата Мазда6 японеца специално подчерта, че е имало идея Мондео и Мазда да бъдат на обща база, но бързо са се отказали

Старата Мазда6 също не бе на една база с Мондео...

@BassMan - Вярно е, че не може да се сравняват двете марки по брой произведени автомобили - Тойота си е лидер в световен мащаб. Но за сметка на какво става това: Тойота произвежда около 4млн бр в Япония и още толкова извън нея, като голяма част пласира в Средния изток, Азия, Китай....
Мазда произвежда (за 2007г) около 1.3млн бр., като от тях около 1млн са произведени в Япония. Почти цялото производство отива за иснос от Япония - износа е около 800х.бр... Затова е и голяма разликата в съотношението на японския пазар...
Сервиза/мрежата/обслужването - за Варна са горе долу на едно ниво с Тойота, но се надявам да няма нужда да проверявам често готовността им.
За прегледа на 1000км (общ оглед, вдигане на подемник за оглед на ходова част) загубих общо 10 минути.
Причината сервиза да не е много натоварен може да е била: има малко продадени коли, или защото не се чупят толкова, или сервиза е много калпав, или цените са много високи (прегледа бе безплатен)


Явно точно в масовостта на производството някъде се е загубила системата за контрол на качеството на Тойота...
Но нещата са оправими. Важното е да не се самозабравят и да си коригират производството...

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Мнение от nov » 02 Мар 2009 11:33
Сега нека не прозвучи че съм защитник или фанатизиран фен на която и да било марка, за мен Тойота си е номер едно(вече и Мазда фигурира в тази класация) като цяло японците са по-добри ОК спор нема, но по въпроса за кафето колега Fido ми кажи като отвориш следния линк и като говиме за кола след 2001-2003 година кой ше си пие кафето:http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis, без да се заяждам като пак уточнявам че не съм фен на Ауди.А изводите ако искаш си ги запази за себе си.Защото ако трябва да взимам кола след 2001-2003 много бих се замисли каква ще е освен ако нямам пари за ЛексусFido Dido написа:Все си мисля, че Тойота са длъжни за вграждат 30% европейски части, ако искат да произвеждат коли в Европа. Та сегментите, ако не се лъжа, са Колбеншмид, а всичко, което е Бош, дава най-напред проблеми. Защо нещо, произведено в Япония, не дава такива проблеми? Алфа-Ромео също реват от Бош. Ама ви е по-лесно да обвинявате Тойота. Ами като ви е толкова ненадеждна марката - купувате си по едно Ауди и ще се видим по сервизите, та да пием по кафе.nov написа: но поне за смяна на сегменти там не се говори което е меко казано смешно

nov
Мнение от diver » 02 Мар 2009 19:42
Ми 2005-та, седи счупена от 2007-ма, на колкото и да е, гаранция е далеч под тези 300000 дет казваш...За разглобяване и сглобяване, съвсем не си прав. Ванкела се разпилява и събира доста по-лесно от конвенционален двигател. Просто по него има 5 чарка на кръст. С Джейми смятахме ремонта с чаркалак от щатско, неможахме да стигнем 3000$ ма си е екзотика.slowtraveler написа:...РХ7 на колко километра беше?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- slowtraveler
- Мнения: 6208
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 03 Мар 2009 11:35

Под сглобяване/разглобяване нямах впредвид конкретното действие, а отсъствие на майстори с опит (заради екзотиката).
Съответно поради това отказващи да пипат непознати за тях механизми

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 03 Мар 2009 11:58
Понеже 2005-та не ми се мислеше много просто си смених бензиновият авенсис с 2,2Д4Д. Ама нали е въпрос на късмет (то лудите ги пази господ) нямам си проблеми вече четвърта годинаnov написа:Сега нека не прозвучи че съм защитник или фанатизиран фен на която и да било марка, за мен Тойота си е номер едно(вече и Мазда фигурира в тази класация) като цяло японците са по-добри ОК спор нема, но по въпроса за кафето колега Fido ми кажи като отвориш следния линк и като говиме за кола след 2001-2003 година кой ше си пие кафето:http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis, без да се заяждам като пак уточнявам че не съм фен на Ауди.А изводите ако искаш си ги запази за себе си.Защото ако трябва да взимам кола след 2001-2003 много бих се замисли каква ще е освен ако нямам пари за ЛексусFido Dido написа:Все си мисля, че Тойота са длъжни за вграждат 30% европейски части, ако искат да произвеждат коли в Европа. Та сегментите, ако не се лъжа, са Колбеншмид, а всичко, което е Бош, дава най-напред проблеми. Защо нещо, произведено в Япония, не дава такива проблеми? Алфа-Ромео също реват от Бош. Ама ви е по-лесно да обвинявате Тойота. Ами като ви е толкова ненадеждна марката - купувате си по едно Ауди и ще се видим по сервизите, та да пием по кафе.nov написа: но поне за смяна на сегменти там не се говори което е меко казано смешно

Vesko
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Мнение от nov » 03 Мар 2009 15:41
Браво!Vesko написа:Понеже 2005-та не ми се мислеше много просто си смених бензиновият авенсис с 2,2Д4Д. Ама нали е въпрос на късмет (то лудите ги пази господ) нямам си проблеми вече четвърта годинаnov написа:Сега нека не прозвучи че съм защитник или фанатизиран фен на която и да било марка, за мен Тойота си е номер едно(вече и Мазда фигурира в тази класация) като цяло японците са по-добри ОК спор нема, но по въпроса за кафето колега Fido ми кажи като отвориш следния линк и като говиме за кола след 2001-2003 година кой ше си пие кафето:http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis, без да се заяждам като пак уточнявам че не съм фен на Ауди.А изводите ако искаш си ги запази за себе си.Защото ако трябва да взимам кола след 2001-2003 много бих се замисли каква ще е освен ако нямам пари за ЛексусFido Dido написа:
Все си мисля, че Тойота са длъжни за вграждат 30% европейски части, ако искат да произвеждат коли в Европа. Та сегментите, ако не се лъжа, са Колбеншмид, а всичко, което е Бош, дава най-напред проблеми. Защо нещо, произведено в Япония, не дава такива проблеми? Алфа-Ромео също реват от Бош. Ама ви е по-лесно да обвинявате Тойота. Ами като ви е толкова ненадеждна марката - купувате си по едно Ауди и ще се видим по сервизите, та да пием по кафе.
Такива постове ме радват.

nov
Мнение от kolevv10 » 03 Мар 2009 23:38
Королата, която купих януари 2006 беше на 120 000 и пусната в движение 2001... Т.е. тя е от сглобените в Турция и с неточните германски сегменти... Иначе много хора твърдят, че всички проблеми по двигателите 1,4 и 1,6 с грешните сегменти са отстранени.
С новите сегменти, сменени в ТМ Ауто, и доза Форсан, карах 34 000 км без да сменям масло и филтър! Нивото му не мръдна изобщо - по масломерната линийка! Сега съм минал към 8 000 със следващото масло - отново никакъв разход, 0! Другото дразнещо нещо е несветенето на някои от малките крушки по таблото - за осветяване на приборите нощем - не е голяма трудност/отказ, но дразни...
Казаха ми, че в Турция отдавна има производство на Бош - от там идват идиотските свещи с повече електроди и други негодни части, допускам, че и германските сегменти може да са правени пак там...
Иначе в Турция се правят много качествени военни самолети Ф-16, няколко марки ловни пушки... но Королите не са толкова добри.
kolevv10
....
Мнение от rudolf » 04 Мар 2009 00:15
пък и всеки иска да е уникален....тъй че дори и да се произведе най-качествения автомобил, с най изгодна цена,,,ще има хора които няма да го купят защото всички други купуват точно него.
...иначе всички трябва да караме шкода фабиа laugh.gif
rudolf
Bass_Man
- slowtraveler
- Мнения: 6208
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 04 Мар 2009 08:26
Колега, абе тоя срок без смяна на масло не е ли малко дълъг, и то след ревизия на двигателя....kolevv10 написа:....С новите сегменти, сменени в ТМ Ауто, и доза Форсан, карах 34 000 км без да сменям масло и филтър! .....

То маслото може да си пази качествата, ама саждите дето влизат в двигателя нали трябва да отидат някъде...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 04 Мар 2009 09:25





Но всеки си знае, а и българина акъл не ще - дай му пари на него и сам ще се оправи


Me4oKyX
Мнение от diver » 04 Мар 2009 09:45
...slowtraveler написа:Нещо не ми се връзват нещата - РХ7 не се ли произвежда от 1978 до 2002г
:
diver написа:...РХ8 на околовръсното се продава втора година с издухал ванкел.....
...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 04 Мар 2009 11:20
Ех тия Ауди.Какви изводи да си направи човека,след като ти не си си направил никакви изводи. В anusedcar.com ясно се вижда,че Ауди А4 е по-напред само при 2-3 годишните коли. Извод за това,че Ауди са дръпнали не може да се прави от 1 модел при 2-3 годишните.Всяко изключение потвърждава правилото. Защо не погледнеш къде е А3,А6 и така нататък.Та те са плачевно назад.Ауди са много зле със здравината на колите си.Те дръпват временно ,а не постоянно да са сред най-здравите като Тойота.Помня в предишни доклади на ТЮВ,че Ауди по едно време вкарваха като най-здрав модел А2 за една година,сега А4 ,но при тях няма постоянство в качеството, А3 е назад,останалите им модели също. В дългосрочен план А4 също е назад в класацията.Тоест то не е кола,на която може да се разчита.nov написа:....колега Fido ми кажи като отвориш следния линк и като говиме за кола след 2001-2003 година кой ше си пие кафето:http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis, без да се заяждам като пак уточнявам че не съм фен на Ауди.А изводите ако искаш си ги запази за себе си.Защото ако трябва да взимам кола след 2001-2003 много бих се замисли каква ще е освен ако нямам пари за Лексус
LEXUS
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 1 гост