спирачки celica91

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

спирачки celica91

Мнение от lord_pz » 24 Фев 2009 20:44

здравейте колеги ,не бях карал колата си доста време и в4ера установих 4е педала на спира4ката ми е станал много твърд.преди време за кратко светеше удивителната ...може да задавам глупав въпрос но чух доста раазлични изказвания...а редовно следя форума и се надявам да ми помогнете smile.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Фев 2009 20:57

Еми провери си нивото на спирачната течност . Дали ти е здрав маркуча и дали е включен от сервото до всмукателния колектор. И ако всичко там е наред може да имаш блокирали цилиндърчета ама без да свалиш апаратите няма как да разбереш .

sandy
Мнения: 31
Регистриран на: 27 Яну 2009 23:31

Мнение от sandy » 24 Фев 2009 22:39

сервиз ли да ти препоръчаме или да ти обясним как да си го оправиш?

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 25 Фев 2009 22:57

преди да запаля е о6те по-твърд,след това леко омеква.тва стеснява ли кръга от предположения?
sandy
МнениеПуснато на: Вто Фев 24, 2009 10:39 pm Заглавие:
сервиз ли да ти препоръчаме или да ти обясним как да си го оправиш?
ми ако е не6то просто 6те се пробвам ...ако ми обясните естествено smile.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Фев 2009 04:13

Щом ти омеква значи сервото работи . Тогава остава варианта с цилиндърчетата .
Но това си е доста играчка работа . На моята само едно цилиндърче не и беше блокирало съвсем и си загубих почти 3 дни време да ги отремонтирам . Но бяха много клеясали и ги почиствах много старателно .
Как може да разбереш кои не спират ?
Ами ако имаш ABS трудно . Ако нямаш или ако може да го прецакаш за малко да не работи ( някой бушон или да му извадиш буксата ??? ) се засилваш с 30-40 км/ч някъде на по-широко и чисто ( някой голям и празен паркинг ) и натискаш спирачките здраво . После гледаш следите по асфалта , а и може да вземеш двама или един да седят от страни до колата докато спираш и да ти кажат кои колела не блокират . Гледаш да е празно около теб защото най-вероятно колата ще ти поднесе на някъде . Ако са много зле може и да се завъртиш ! За това с по-малка скорост и на по-широчко . Ако не прецакаш ABS-а той ще компенсира това , че другите колела не спират и няма да даде и на това , което спира да спре за да не ти излезе колата от траекторията ( за да не занесе ). И няма да разбереш кои спират и кои не .
И после разглобяваш и ремонтираш . И разбира се преди да разглобиш си взимаш повечко спирачна течност и ремонтен комплект .
Също може и , като ги сваляш едно по едно и ги преглеждаш . Тези , които са блокирали обикновенно са със скъсан семеринг и много умазани в някаква гадост , която се получава от спирачната течност и мръсотията по улиците . И просто си изглеждат доста клеясали .
Също може да видиш и кои дискове са по-раждиви ( зацапани , различен цвят ..... ) от другите . Това също би могло да те насочи кои колела не спират .
Също може и да вдигнеш на крика и да въртиш гумата с ръце и някой да натиска спирачката отвътре . Ако са много зле дори и на ръка ще можеш да си въртиш гумата с натисната спирачка .
Общо взето трябва да подходиш творчески biggrin.gif .
Ако решиш ти да се занимаваш питай каквото те интересува .
Както казва нашето светило "Lord_Digital" не е ракетна наука така , че ако горе долу разпознаваш инструментите по сервизите не би трябвало да е проблем да си ги ремонтираш .

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 28 Фев 2009 23:18

благодаря ти много Bass_Man ,тези дни ще се заема и евентуално ще пиша пак :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта