
спирачки celica91
спирачки celica91
здравейте колеги ,не бях карал колата си доста време и в4ера установих 4е педала на спира4ката ми е станал много твърд.преди време за кратко светеше удивителната ...може да задавам глупав въпрос но чух доста раазлични изказвания...а редовно следя форума и се надявам да ми помогнете 

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Щом ти омеква значи сервото работи . Тогава остава варианта с цилиндърчетата .
Но това си е доста играчка работа . На моята само едно цилиндърче не и беше блокирало съвсем и си загубих почти 3 дни време да ги отремонтирам . Но бяха много клеясали и ги почиствах много старателно .
Как може да разбереш кои не спират ?
Ами ако имаш ABS трудно . Ако нямаш или ако може да го прецакаш за малко да не работи ( някой бушон или да му извадиш буксата ??? ) се засилваш с 30-40 км/ч някъде на по-широко и чисто ( някой голям и празен паркинг ) и натискаш спирачките здраво . После гледаш следите по асфалта , а и може да вземеш двама или един да седят от страни до колата докато спираш и да ти кажат кои колела не блокират . Гледаш да е празно около теб защото най-вероятно колата ще ти поднесе на някъде . Ако са много зле може и да се завъртиш ! За това с по-малка скорост и на по-широчко . Ако не прецакаш ABS-а той ще компенсира това , че другите колела не спират и няма да даде и на това , което спира да спре за да не ти излезе колата от траекторията ( за да не занесе ). И няма да разбереш кои спират и кои не .
И после разглобяваш и ремонтираш . И разбира се преди да разглобиш си взимаш повечко спирачна течност и ремонтен комплект .
Също може и , като ги сваляш едно по едно и ги преглеждаш . Тези , които са блокирали обикновенно са със скъсан семеринг и много умазани в някаква гадост , която се получава от спирачната течност и мръсотията по улиците . И просто си изглеждат доста клеясали .
Също може да видиш и кои дискове са по-раждиви ( зацапани , различен цвят ..... ) от другите . Това също би могло да те насочи кои колела не спират .
Също може и да вдигнеш на крика и да въртиш гумата с ръце и някой да натиска спирачката отвътре . Ако са много зле дори и на ръка ще можеш да си въртиш гумата с натисната спирачка .
Общо взето трябва да подходиш творчески biggrin.gif .
Ако решиш ти да се занимаваш питай каквото те интересува .
Както казва нашето светило "Lord_Digital" не е ракетна наука така , че ако горе долу разпознаваш инструментите по сервизите не би трябвало да е проблем да си ги ремонтираш .
Но това си е доста играчка работа . На моята само едно цилиндърче не и беше блокирало съвсем и си загубих почти 3 дни време да ги отремонтирам . Но бяха много клеясали и ги почиствах много старателно .
Как може да разбереш кои не спират ?
Ами ако имаш ABS трудно . Ако нямаш или ако може да го прецакаш за малко да не работи ( някой бушон или да му извадиш буксата ??? ) се засилваш с 30-40 км/ч някъде на по-широко и чисто ( някой голям и празен паркинг ) и натискаш спирачките здраво . После гледаш следите по асфалта , а и може да вземеш двама или един да седят от страни до колата докато спираш и да ти кажат кои колела не блокират . Гледаш да е празно около теб защото най-вероятно колата ще ти поднесе на някъде . Ако са много зле може и да се завъртиш ! За това с по-малка скорост и на по-широчко . Ако не прецакаш ABS-а той ще компенсира това , че другите колела не спират и няма да даде и на това , което спира да спре за да не ти излезе колата от траекторията ( за да не занесе ). И няма да разбереш кои спират и кои не .
И после разглобяваш и ремонтираш . И разбира се преди да разглобиш си взимаш повечко спирачна течност и ремонтен комплект .
Също може и , като ги сваляш едно по едно и ги преглеждаш . Тези , които са блокирали обикновенно са със скъсан семеринг и много умазани в някаква гадост , която се получава от спирачната течност и мръсотията по улиците . И просто си изглеждат доста клеясали .
Също може да видиш и кои дискове са по-раждиви ( зацапани , различен цвят ..... ) от другите . Това също би могло да те насочи кои колела не спират .
Също може и да вдигнеш на крика и да въртиш гумата с ръце и някой да натиска спирачката отвътре . Ако са много зле дори и на ръка ще можеш да си въртиш гумата с натисната спирачка .
Общо взето трябва да подходиш творчески biggrin.gif .
Ако решиш ти да се занимаваш питай каквото те интересува .
Както казва нашето светило "Lord_Digital" не е ракетна наука така , че ако горе долу разпознаваш инструментите по сервизите не би трябвало да е проблем да си ги ремонтираш .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: batececo и 4 госта