Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......diver написа:Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели
палене авенсис 2.0 тд
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 21 Фев 2009 15:24
martod
Мнение от diver » 21 Фев 2009 15:45
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!martod написа:Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......diver написа:Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 21 Фев 2009 15:55
По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
martod
Мнение от diver » 21 Фев 2009 15:58
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?martod написа:По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от shterev » 21 Фев 2009 16:19
Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.diver написа:Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?martod написа:По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
shterev
diver
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 21 Фев 2009 16:25
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
martod
Мнение от diver » 21 Фев 2009 16:29
пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!martod написа:Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от shterev » 21 Фев 2009 16:35
Да така е на магистралата я пробвах и вдигна 180 и ги поддържа.Нито прекъсва нито гасне.Не мога да разбера от какво е.Пишете моля ви .Колкото повече мнения толкова вероятноста да се разбере е по-голямаdiver написа:пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!martod написа:Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
shterev
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 25 Фев 2009 23:06
Колега ! Какво стана ? Смени ли филтъра ? ....shterev написа: Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.
Започна ли да пали ??? Нищо не казваш.....
martod
Мнение от greg39 » 26 Фев 2009 18:22

greg39
shterev
shterev
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
- Местоположение: burgas
Мнение от Jimmy Freiburg » 27 Фев 2009 13:14
Jimmy Freiburg
Мнение от перилто » 27 Фев 2009 21:45
перилто
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 3 госта