палене авенсис 2.0 тд

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 21 Фев 2009 15:24

diver написа:
shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели
Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.
Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 21 Фев 2009 15:45

martod написа:
diver написа:
shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели
Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.
Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 21 Фев 2009 15:55

diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 21 Фев 2009 15:58

martod написа:
diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 21 Фев 2009 16:19

diver написа:
martod написа:
diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 21 Фев 2009 16:24

Интересно да като се реши проблема да пишеш какво е било....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 21 Фев 2009 16:25

diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 21 Фев 2009 16:29

martod написа:
diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 21 Фев 2009 16:35

diver написа:
martod написа:
diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!
Да така е на магистралата я пробвах и вдигна 180 и ги поддържа.Нито прекъсва нито гасне.Не мога да разбера от какво е.Пишете моля ви .Колкото повече мнения толкова вероятноста да се разбере е по-голяма

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 25 Фев 2009 23:06

shterev написа: Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.
Колега ! Какво стана ? Смени ли филтъра ? ....
Започна ли да пали ??? Нищо не казваш.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
greg39
Мнения: 13
Регистриран на: 10 Фев 2008 10:03
Местоположение: Севлиево

Мнение от greg39 » 26 Фев 2009 18:22

Здравей колега,и аз карам Тойта 2.0ТД. и на мен от скоро ми прави този номер,но ми направи впечетление,че се получава само при определена температура на двигателя и по точно когато е леко истинала(температурата е на средно положение ).Питах и ми казаха ,че може да е от някой температурен датчик.Направи ми впечетление ,че реотанчето много бързо изгасва.Когато ми направи така спирам да въртя и на втория път пали от раз.Направи ми го скоро и не съм се занимавал по обстойно.Ако разбереш нещо моля те пиши :thumbsup:

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 26 Фев 2009 19:05

Колеги бях в командировка и не съм правил нищо по колата.При резултат обезателно ще пиша,а вие ако имате нещо в предвид пишете.

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 26 Фев 2009 19:08

shterev написа:Колеги бях в командировка и не съм правил нищо по колата.При резултат обезателно ще пиша,а вие ако имате нещо в предвид пишете.
Моля колегата със същият проблем ако има развитие да пише.

Jimmy Freiburg
Мнения: 35
Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
Местоположение: burgas

Мнение от Jimmy Freiburg » 27 Фев 2009 13:14

Колеги,на мене ми разглобиха стартера и ми смениха бендикса.Преди 1 седмица.И сега е тип топ.Когато е студено,давам ключа на контакт,изчаквам след като ми загасне лампата за подгряване,броя до 5 и тогава паля.
Givei za miga!

перилто
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Юли 2008 11:32

Мнение от перилто » 27 Фев 2009 21:45

значи да обесня аз сам с карина 2 ТД и аз имах сащия проблем сутрин от раз като загрее пале6е 4ак от 4 5 варте но не всеки пат по някога от 2 при мен се оказа втулки на стартера сега студена топла пали на второто завартане максимум на 3 а за колегата кпито говоре6е за подгрява6тите све6ти до колото знам аз те след определена температура на двигателе не подгряват вече горивото и ваздуха а спират да работят ако мога така да се изразя при различните модели е различно но обикновено е след 35-40 градуса

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта