Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......diver написа:Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели
палене авенсис 2.0 тд
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!martod написа:Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......diver написа:Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?martod написа:По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.diver написа:Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?martod написа:По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!martod написа:Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Да така е на магистралата я пробвах и вдигна 180 и ги поддържа.Нито прекъсва нито гасне.Не мога да разбера от какво е.Пишете моля ви .Колкото повече мнения толкова вероятноста да се разбере е по-голямаdiver написа:пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!martod написа:Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Колега ! Какво стана ? Смени ли филтъра ? ....shterev написа: Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.
Започна ли да пали ??? Нищо не казваш.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Здравей колега,и аз карам Тойта 2.0ТД. и на мен от скоро ми прави този номер,но ми направи впечетление,че се получава само при определена температура на двигателя и по точно когато е леко истинала(температурата е на средно положение ).Питах и ми казаха ,че може да е от някой температурен датчик.Направи ми впечетление ,че реотанчето много бързо изгасва.Когато ми направи така спирам да въртя и на втория път пали от раз.Направи ми го скоро и не съм се занимавал по обстойно.Ако разбереш нещо моля те пиши 

-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
- Местоположение: burgas
значи да обесня аз сам с карина 2 ТД и аз имах сащия проблем сутрин от раз като загрее пале6е 4ак от 4 5 варте но не всеки пат по някога от 2 при мен се оказа втулки на стартера сега студена топла пали на второто завартане максимум на 3 а за колегата кпито говоре6е за подгрява6тите све6ти до колото знам аз те след определена температура на двигателе не подгряват вече горивото и ваздуха а спират да работят ако мога така да се изразя при различните модели е различно но обикновено е след 35-40 градуса
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта