@Lexus..
Гаранция бяха само т.1,2,3,4 (колата излезе по години от гаранцията а не по километри)
Вярно е, че смяната на съединител и лагер не са били наложителни, но причината за отварянето е производствен дефект (виенето), за което Тойота не е намерила решение (за проблема можеш да четеш и в английските форуми)...
За лагера на скоростната кутия и диференциала си ги платих като поп (около 1200лв с труда), като фактурата дадох на купувача (вече нямам доказателство на ръка

). Дали е бил износен или не - не знам какви са допуските. Работните повърхности на зъбчатките нямаха следа от износване, но планетарните зъбчатки имаха аксиален луфт по втулките си от около 5мм, което не знам дали е нормално и за това се доверих на сервиза (стария диф ми е в мазата, при желание мога да ти го пратя за анализ или за скрап)

.
@Japanese_fever - с удоволствие бих си взел Денсо (дори по погрешка ми го бяха доставили, когато поръчах оригинален в официалния сервиз), но в Авенсиса левия и десния вентилатор се различават по конструкция и Денсо не може да се сложи на място на левия вентилатор без 'побългаряване'.
Параметрите са различни: различни габарити и закрепване, различни перки (форма и закрепване), различни електрически параметри и т.н...
Спор няма, че може да ми се е паднала такава дефектна машинка, но все пак споделих личен опит и причините, които ме принудиха да избягвам при следващия си избор кола, пипана от европейски ръчички и с европейски части
