http://dutch.northwestmr2.com/Toyota/mr ... ain/17.pdfWhen the driver's door is opened, the signal from the courtesy light
switch activates the transmission control ECU, causing the hydraulic
power unit to operate, creating hydraulic pressure for gear shift
actuator operation.
When the ignition switch is turned on, the shift lock mechanism
unlocks, enabling the driver to operate the shift lever. The ECM allows
the starter to crank the engine only when the brake pedal is pressed,
the shift lever is in the N range and the transmission is in neutral.
When the transmission is shifted to 1st, 2nd, or reverse gear and the
accelerator pedal is pressed, the ECU engages the clutch by controlling
the clutch solenoid valve and the clutch release cylinder.
When an up-shift or downshift signal, generated by the operation of
the shift lever or the transmission shift switches, is input to the
transmission control ECU, the control ECU disengages the clutch. The
control ECU shifts gears by controlling the shift solenoid and the select
solenoid in the gear shift actuator assembly. When the shift is
completed, the shift stroke sensor and the select stroke sensor send
signals to the ECU that engages the clutch while controlling clutch
application speed.
The clutch is disengaged when the vehicle is stopped with the engine running.
To park the vehicle with the transmission in reverse or 1st gear, place
the shift lever in R or S before the key is turned off. The ECU engages
the clutch approximately one second after the key is turned off.
Как карате с ММТ
kogato si na svetofar, ambriaja niama kontakt s mahovika i pritiskvatelnia disk, t.e. ne se iznosva!
->
- Extravaganza
- Мнения: 85
- Регистриран на: 04 Апр 2008 11:15
- Местоположение: София
Ами аз казах нещо, че съм питала и че няма проблем....
кво го мъдрите още....
аз от две години я карам тая таратайка и няма грижи...
специално съм питала за тази ситуация....
по принцип казаха, че може и да се изключва, няма да навреди, но ако ме мързи, да си я карам как аз зная
еми нищо и няма до сега, тъй че да видим, ако изкара още една година без проблем, то така или иначе като изтече гаранцията, ще си купя друга....
кво го мъдрите още....
аз от две години я карам тая таратайка и няма грижи...
специално съм питала за тази ситуация....
по принцип казаха, че може и да се изключва, няма да навреди, но ако ме мързи, да си я карам как аз зная

еми нищо и няма до сега, тъй че да видим, ако изкара още една година без проблем, то така или иначе като изтече гаранцията, ще си купя друга....
BMW and Toyota driver :P
- Extravaganza
- Мнения: 85
- Регистриран на: 04 Апр 2008 11:15
- Местоположение: София
Otgovor MMT
Kato biv6 slujitel na Toyota,triabva da razkria 4e MMT kutiata e nai-goliamata gre6ka v istoriata na Toyota(Tia se izpolzva i ot drugi marki estestveno)Kontzeptziata e evtin variant na avtomati4nata kutia,no za sajalenie e mnogo nespolu4liva-jivota im e 35000-70000 km.Silno se nadiavam da ste izlu4enia ot praviloto
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
аве човече ти от колко време имаш книжка?angellov написа:az karam disel s ra4ni, no imam i corola 99-avtomat... i me interesuva (svetofarite gi opravihme) dali pri golqmo spuskane e redno da se osvobojdava na N?
...
с каквато и да е ск.кутия от какъв зор ще спускаш по голямо нанадолнище на неутрална?? ами ако откажат спирачките?като загреят много ловят така или иначе много по-лошо,отделно може да ги изгориш от един път!
силно се надявам да нямаш С,Е и Д категория

нормален автоматик както и безстепенен CVT имат 1 и 2 за спускания,ммт не знам,най-вероятно спускаш на подходяща предавка все едно имаш ръчни скорости.ако не е така моля някой да ме поправи.
Последно промяна от jim_beam на 09 Фев 2009 09:39, променено общо 1 път.
Скоро минах преглед на 45000км.Имах проблем с ММТ при потегляне и ускоряване на ниски предавки.Дори понякога отказваше да превключва.Също придърпваше на ниска скорост.От сервиза твърдят,че проблема е бил в ММТ и ме посъветваха да превключвам на N на светофарите.Същото е описано и в manual-а.Сега Аурисът е като нов.За сведение прегледът ми струваше 192лв. в Карком.
Уж е криза, а цените на аксесоарите са скочили с около 30%.
Уж е криза, а цените на аксесоарите са скочили с около 30%.
не разбрах, правиха ли нещо на кутията? или само акъл ти дадоха
аз щото винаги изключвам на светофар и при по-големи задръствания, ама пак ми придърпва от първа на втора /освен ако не дам повечко газ/
и мислех да ходя да ги питам кво става
а тоя номер с отказа от неутрална да включи на първа го прави ако не натиснеш добре спирачката. докат го разбера кво иска...
аз щото винаги изключвам на светофар и при по-големи задръствания, ама пак ми придърпва от първа на втора /освен ако не дам повечко газ/

а тоя номер с отказа от неутрална да включи на първа го прави ако не натиснеш добре спирачката. докат го разбера кво иска...

- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Десс, кога ще дадеш да направя кръгче - искам да я сравня с ММТ на Опел корса...desSs написа:не разбрах, правиха ли нещо на кутията? или само акъл ти дадоха
аз щото винаги изключвам на светофар и при по-големи задръствания, ама пак ми придърпва от първа на втора /освен ако не дам повечко газ/и мислех да ходя да ги питам кво става
а тоя номер с отказа от неутрална да включи на първа го прави ако не натиснеш добре спирачката. докат го разбера кво иска...
Там също отказваше да включи на скорост от неутрална ако оборотите не са спаднали на idle (колко ми свириха на кръстовището срещу кино Тракия докато разбера какво става) ...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта