Как карате с ММТ

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 15 Окт 2008 08:33

kogato si na svetofar, ambriaja niama kontakt s mahovika i pritiskvatelnia disk, t.e. ne se iznosva!

When the driver's door is opened, the signal from the courtesy light
switch activates the transmission control ECU, causing the hydraulic
power unit to operate, creating hydraulic pressure for gear shift
actuator operation.
When the ignition switch is turned on, the shift lock mechanism
unlocks, enabling the driver to operate the shift lever. The ECM allows
the starter to crank the engine only when the brake pedal is pressed,
the shift lever is in the N range and the transmission is in neutral.
When the transmission is shifted to 1st, 2nd, or reverse gear and the
accelerator pedal is pressed, the ECU engages the clutch by controlling
the clutch solenoid valve and the clutch release cylinder.
When an up-shift or downshift signal, generated by the operation of
the shift lever or the transmission shift switches, is input to the
transmission control ECU, the control ECU disengages the clutch. The
control ECU shifts gears by controlling the shift solenoid and the select
solenoid in the gear shift actuator assembly. When the shift is
completed, the shift stroke sensor and the select stroke sensor send
signals to the ECU that engages the clutch while controlling clutch
application speed.
The clutch is disengaged when the vehicle is stopped with the engine running.
To park the vehicle with the transmission in reverse or 1st gear, place
the shift lever in R or S before the key is turned off. The ECU engages
the clutch approximately one second after the key is turned off.
http://dutch.northwestmr2.com/Toyota/mr ... ain/17.pdf
->

Аватар
Extravaganza
Мнения: 85
Регистриран на: 04 Апр 2008 11:15
Местоположение: София

Мнение от Extravaganza » 15 Окт 2008 13:40

Ами аз казах нещо, че съм питала и че няма проблем....
кво го мъдрите още....
аз от две години я карам тая таратайка и няма грижи...
специално съм питала за тази ситуация....

по принцип казаха, че може и да се изключва, няма да навреди, но ако ме мързи, да си я карам как аз зная :)

еми нищо и няма до сега, тъй че да видим, ако изкара още една година без проблем, то така или иначе като изтече гаранцията, ще си купя друга....
BMW and Toyota driver :P

dilalaz
Мнения: 30
Регистриран на: 02 Авг 2008 11:58
Местоположение: Варна

Мнение от dilalaz » 16 Окт 2008 12:06

Extravaganza, важни са не годините, а километрите. На колко е твоята? Щото ако въртиш по 10-тина хил., нормално е да нямаш проблем трета година.
Toyota Corolla Sol 1.6 VVT-i MMT

Аватар
Extravaganza
Мнения: 85
Регистриран на: 04 Апр 2008 11:15
Местоположение: София

Мнение от Extravaganza » 16 Окт 2008 16:24

на 40 хил съм почти, а съм я купила 02/07
Прави сметка колко въртя
BMW and Toyota driver :P

stery
Мнения: 1
Регистриран на: 26 Юни 2008 16:53
Местоположение: Yambol

Otgovor MMT

Мнение от stery » 27 Яну 2009 21:54

Kato biv6 slujitel na Toyota,triabva da razkria 4e MMT kutiata e nai-goliamata gre6ka v istoriata na Toyota(Tia se izpolzva i ot drugi marki estestveno)Kontzeptziata e evtin variant na avtomati4nata kutia,no za sajalenie e mnogo nespolu4liva-jivota im e 35000-70000 km.Silno se nadiavam da ste izlu4enia ot praviloto

sandy
Мнения: 31
Регистриран на: 27 Яну 2009 23:31

Мнение от sandy » 07 Фев 2009 08:52

задължително изключвайте на сфетофара.............задължително,не се приема по гаранция износен съединител.................

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 08 Фев 2009 23:36

angellov написа:az karam disel s ra4ni, no imam i corola 99-avtomat... i me interesuva (svetofarite gi opravihme) dali pri golqmo spuskane e redno da se osvobojdava na N?
...
аве човече ти от колко време имаш книжка?
с каквато и да е ск.кутия от какъв зор ще спускаш по голямо нанадолнище на неутрална?? ами ако откажат спирачките?като загреят много ловят така или иначе много по-лошо,отделно може да ги изгориш от един път!
силно се надявам да нямаш С,Е и Д категория sleep.gif

нормален автоматик както и безстепенен CVT имат 1 и 2 за спускания,ммт не знам,най-вероятно спускаш на подходяща предавка все едно имаш ръчни скорости.ако не е така моля някой да ме поправи.
Последно промяна от jim_beam на 09 Фев 2009 09:39, променено общо 1 път.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 09 Фев 2009 06:07

Това е Тойота ве как ще и откажат спирачките biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 09 Фев 2009 07:02

Тя само не може да не запали (и то ако е Корола). Ама за спирачки никои не е казал biggrin.gif

satman
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Ное 2007 19:28

Мнение от satman » 22 Фев 2009 19:02

Скоро минах преглед на 45000км.Имах проблем с ММТ при потегляне и ускоряване на ниски предавки.Дори понякога отказваше да превключва.Също придърпваше на ниска скорост.От сервиза твърдят,че проблема е бил в ММТ и ме посъветваха да превключвам на N на светофарите.Същото е описано и в manual-а.Сега Аурисът е като нов.За сведение прегледът ми струваше 192лв. в Карком.
Уж е криза, а цените на аксесоарите са скочили с около 30%.

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 22 Фев 2009 19:34

не разбрах, правиха ли нещо на кутията? или само акъл ти дадоха
аз щото винаги изключвам на светофар и при по-големи задръствания, ама пак ми придърпва от първа на втора /освен ако не дам повечко газ/ wacko.gif и мислех да ходя да ги питам кво става
а тоя номер с отказа от неутрална да включи на първа го прави ако не натиснеш добре спирачката. докат го разбера кво иска... rolleyes.gif

sandy
Мнения: 31
Регистриран на: 27 Яну 2009 23:31

Мнение от sandy » 24 Фев 2009 23:10

имам само "А" категория,но ммт кутията е голям ..................много е хубава ,рядко не работи и още по често се чупи,така че по добре изключвайте когато сте на място.............

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6201
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 343 пъти
Получена  благодарност: 375 пъти

Мнение от slowtraveler » 25 Фев 2009 10:44

desSs написа:не разбрах, правиха ли нещо на кутията? или само акъл ти дадоха
аз щото винаги изключвам на светофар и при по-големи задръствания, ама пак ми придърпва от първа на втора /освен ако не дам повечко газ/ wacko.gif и мислех да ходя да ги питам кво става
а тоя номер с отказа от неутрална да включи на първа го прави ако не натиснеш добре спирачката. докат го разбера кво иска... rolleyes.gif
Десс, кога ще дадеш да направя кръгче - искам да я сравня с ММТ на Опел корса...
Там също отказваше да включи на скорост от неутрална ако оборотите не са спаднали на idle (колко ми свириха на кръстовището срещу кино Тракия докато разбера какво става) ... tongue.gif biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 25 Фев 2009 10:59

Жорка, когато кажеш wink.gif

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 25 Фев 2009 14:51

Onia den edno citroen4e C3 behe se okopalo s typia avtomatik nemojehe da pomrydne 4e triabvahe da go tegliat s druga kola

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост