
Тойота бургас
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
- Местоположение: burgas
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
A ти кой си....? Шефа или от работниците?Jimmy Freiburg написа:Добри са.Наистина си разбират от работата и им е интересно.Момчетата на приемната карат само тойоти,така че имат и лични наблюдения.Колкото повече инфо имаш за своята работа,толкова по-добре я вършиш.Шефът на сервиза през повечето време е там и наблюдава,как върви работата.

впечатленията ми са отлични!
Сменях масло на автоматична скоростна кутия там. Отношение към клиента, цени/точно толкова колкото казаха предварително/, а също качество на свършената работа бяха на ниво.
Освен това един огромен плюс за този сервиз е, че се интересува и следи за мнението на хората в интернет форумите за тях
Сменях масло на автоматична скоростна кутия там. Отношение към клиента, цени/точно толкова колкото казаха предварително/, а също качество на свършената работа бяха на ниво.
Освен това един огромен плюс за този сервиз е, че се интересува и следи за мнението на хората в интернет форумите за тях
писах, че съм сменил масло и съм оставил 600лв там - на това ако му казваш работа в Спекта ауто ...
сравненията ми са с официалните сервизи на БМВ, които посещавам сравнително често laugh.gif , а също и с този на Тойота в Сливен, където нямаха логично обяснение, защо и как да изгасне лампата за блокажа на централния диференциал laugh.gif
Освен това шефа на сервиза пише в този и в други популярни авто форуми. Мненията му са компетентни и полезни, а отношението към останалите потребители е много коректно
За мен това е най-добрата реклама да отида точно в този сервиз, а не в друг на Тойота
Бургас ми е на 200км така че имам възможност да избирам

сравненията ми са с официалните сервизи на БМВ, които посещавам сравнително често laugh.gif , а също и с този на Тойота в Сливен, където нямаха логично обяснение, защо и как да изгасне лампата за блокажа на централния диференциал laugh.gif
Освен това шефа на сервиза пише в този и в други популярни авто форуми. Мненията му са компетентни и полезни, а отношението към останалите потребители е много коректно
За мен това е най-добрата реклама да отида точно в този сервиз, а не в друг на Тойота
Бургас ми е на 200км така че имам възможност да избирам
'c', извини ме - не исках да обидя никой, но мисля, че се събра прекалено много реклама! Монетата винаги има и друга страна, нека да не забравяме това. Аз пък мога да ти кажа, че при мен се наложи да си загубя времето в очакване пред приемната в спекта ауто повече от час и то при положение че отговора на моя проблем се съдържаше в точно 1 изречение казано от Димитър Джамбазов (мисля че е въпросния шеф на сервиза), за което му благодаря, явно е компетентен! Мисля обаче че информацията която получих от него трябваше да получа още когато се обадих по тел. за консултация. Е тогава какво да си помисля - да не ми се налага да отида действително с проблем, защото не знам колко ще ми се налага да чакам! А времето както казват е пари или поне ценно!
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
- Местоположение: burgas
Когато се работи с хора,винаги има недоволни....
Понеже ми е още нова колата и нямам проблеми,споделих,че не съм недоволен от към обслужване,а от към организация -кой с коя кола се занимава.А това дали си разбират от работата ,би трябвало други да го кажат,а и като се има в предвид от колко години има представителства,където се извършват дейности по покупка и ремонт на предлаганата марка,то винаги може да се желае повече и надявам се повечето от Нас мислят така,инак да се плюе е лесно .Всеизвестен е факта,че в България или по точно Българите сме си всезнайковци и много от всичко разбиращи ! По света доколкото съм чувал е малко по различно,.....Ако всеки се старае да си върши максимално добре работата....айде със здраве !
Понеже ми е още нова колата и нямам проблеми,споделих,че не съм недоволен от към обслужване,а от към организация -кой с коя кола се занимава.А това дали си разбират от работата ,би трябвало други да го кажат,а и като се има в предвид от колко години има представителства,където се извършват дейности по покупка и ремонт на предлаганата марка,то винаги може да се желае повече и надявам се повечето от Нас мислят така,инак да се плюе е лесно .Всеизвестен е факта,че в България или по точно Българите сме си всезнайковци и много от всичко разбиращи ! По света доколкото съм чувал е малко по различно,.....Ако всеки се старае да си върши максимално добре работата....айде със здраве !
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Аз пък не съм доволен!!!Ама въобще!И ако мислите че ви сменят маслото в сервиза на тойота много се лъжете!Колата излиза и отива на каналите на Приста-ойл които са до Спекта ауто!Там смяната на масло струва 5 лв докато на вас ви взимат 40 лв за час труд уж в сервиза на Тойота!Имах уговорен час за 10.00 закарах колата точно навреме,оставих я и си взех такси и утрепах 3 часа по центъра!Точно в13 00 бях в сервиза за да си взема колата!Представете си дори не я бяха почнали,стоеше си на паркинга там където я оставих!След скандал си взех ключовете и веднага се качих на канала на Приста оил.Еди от приемчиците дойде да ми се извинява и да ми носи масло и филтри(тойотски)!Теглих му една
няколко пъти!!!Момчето от Приста на канала ми каза- не се ядосвай тамън щяхме да я почваме!!Ама защо вие-казвам аз,а той-ами ти къде мислиш че ги сменят маслата и се подсмихва!!Та така......!Бях поръчал да ми проверят подгревните свещи,отговора бе 1 час труд!!!Съгласих се и бях готов да платя исканата цена но те се осраха тотално!!Вече съм решил да си купувам само консумативите от Спекта ауто и да ходя в други сервизи!

Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта