Тойота бургас

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
goahead
Мнения: 26
Регистриран на: 29 Ное 2008 11:27
Местоположение: бургас

Тойота бургас

Мнение от goahead » 06 Фев 2009 18:13

какво ви е мнението за сервиза на тойота в бургас ? unsure.gif

george
Мнения: 23
Регистриран на: 06 Фев 2009 23:11

Мнение от george » 07 Фев 2009 00:40

Добро

tsd
Мнения: 52
Регистриран на: 24 Окт 2008 11:21
Местоположение: Бургас

Мнение от tsd » 07 Фев 2009 07:59

От контактите които съм имал до сега - 4 по шестобалната система за оценяване, но ми предстои първа смяна на масло. След около 2 месеца мога да кажа повече. Мисля че малко им е високо самочуствието и трябва да се "приземят", като за това съдя по отношение на приемчиците!

jingo

Мнение от jingo » 07 Фев 2009 14:15

Нямам оплаквания,но нещо с организацията куца !

Jimmy Freiburg
Мнения: 35
Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
Местоположение: burgas

Мнение от Jimmy Freiburg » 17 Фев 2009 17:49

Добри са.Наистина си разбират от работата и им е интересно.Момчетата на приемната карат само тойоти,така че имат и лични наблюдения.Колкото повече инфо имаш за своята работа,толкова по-добре я вършиш.Шефът на сервиза през повечето време е там и наблюдава,как върви работата.
Givei za miga!

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Рошко » 17 Фев 2009 18:06

Jimmy Freiburg написа:Добри са.Наистина си разбират от работата и им е интересно.Момчетата на приемната карат само тойоти,така че имат и лични наблюдения.Колкото повече инфо имаш за своята работа,толкова по-добре я вършиш.Шефът на сервиза през повечето време е там и наблюдава,как върви работата.
A ти кой си....? Шефа или от работниците? :whistle:

c
Мнения: 64
Регистриран на: 07 Сеп 2008 11:51

Мнение от c » 17 Фев 2009 20:46

впечатленията ми са отлични!
Сменях масло на автоматична скоростна кутия там. Отношение към клиента, цени/точно толкова колкото казаха предварително/, а също качество на свършената работа бяха на ниво.
Освен това един огромен плюс за този сервиз е, че се интересува и следи за мнението на хората в интернет форумите за тях

tsd
Мнения: 52
Регистриран на: 24 Окт 2008 11:21
Местоположение: Бургас

Мнение от tsd » 17 Фев 2009 21:44

Някой друг от 'Спекта ауто' да каже нещо за сервиза biggrin.gif До тук само реклама!

c
Мнения: 64
Регистриран на: 07 Сеп 2008 11:51

Мнение от c » 17 Фев 2009 22:26

писах, че съм сменил масло и съм оставил 600лв там - на това ако му казваш работа в Спекта ауто ... rolleyes.gif
сравненията ми са с официалните сервизи на БМВ, които посещавам сравнително често laugh.gif , а също и с този на Тойота в Сливен, където нямаха логично обяснение, защо и как да изгасне лампата за блокажа на централния диференциал laugh.gif

Освен това шефа на сервиза пише в този и в други популярни авто форуми. Мненията му са компетентни и полезни, а отношението към останалите потребители е много коректно
За мен това е най-добрата реклама да отида точно в този сервиз, а не в друг на Тойота
Бургас ми е на 200км така че имам възможност да избирам

tsd
Мнения: 52
Регистриран на: 24 Окт 2008 11:21
Местоположение: Бургас

Мнение от tsd » 17 Фев 2009 23:07

'c', извини ме - не исках да обидя никой, но мисля, че се събра прекалено много реклама! Монетата винаги има и друга страна, нека да не забравяме това. Аз пък мога да ти кажа, че при мен се наложи да си загубя времето в очакване пред приемната в спекта ауто повече от час и то при положение че отговора на моя проблем се съдържаше в точно 1 изречение казано от Димитър Джамбазов (мисля че е въпросния шеф на сервиза), за което му благодаря, явно е компетентен! Мисля обаче че информацията която получих от него трябваше да получа още когато се обадих по тел. за консултация. Е тогава какво да си помисля - да не ми се налага да отида действително с проблем, защото не знам колко ще ми се налага да чакам! А времето както казват е пари или поне ценно!

Jimmy Freiburg
Мнения: 35
Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
Местоположение: burgas

Мнение от Jimmy Freiburg » 18 Фев 2009 13:04

Не,не съм шеф на сервиза и даже не работя там.Просто карам тойота.Димитър Джамбазов е приемчик и наистина си разбира от работата.
Givei za miga!

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 18 Фев 2009 13:43

Мен пък ми стана интересно кой е шефа дето пише и в нашия форум happy.gif Иначе съм напълно съгласен че ако е съвестен човека и иска да са му доволни клиентите четенето на форуми помага изключително много. Оценката е обективна а не е само ала бала за пред някой.
Изображение1G-FE

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 18 Фев 2009 22:51

Да, точно шефа на сервиза пише във форума, но няма да го назова rolleyes.gif Той и без това не е особено активен в писането :thumbsup:
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

jingo

Мнение от jingo » 19 Фев 2009 12:52

Когато се работи с хора,винаги има недоволни....
Понеже ми е още нова колата и нямам проблеми,споделих,че не съм недоволен от към обслужване,а от към организация -кой с коя кола се занимава.А това дали си разбират от работата ,би трябвало други да го кажат,а и като се има в предвид от колко години има представителства,където се извършват дейности по покупка и ремонт на предлаганата марка,то винаги може да се желае повече и надявам се повечето от Нас мислят така,инак да се плюе е лесно .Всеизвестен е факта,че в България или по точно Българите сме си всезнайковци и много от всичко разбиращи ! По света доколкото съм чувал е малко по различно,.....Ако всеки се старае да си върши максимално добре работата....айде със здраве !

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 19 Фев 2009 13:34

Аз пък не съм доволен!!!Ама въобще!И ако мислите че ви сменят маслото в сервиза на тойота много се лъжете!Колата излиза и отива на каналите на Приста-ойл които са до Спекта ауто!Там смяната на масло струва 5 лв докато на вас ви взимат 40 лв за час труд уж в сервиза на Тойота!Имах уговорен час за 10.00 закарах колата точно навреме,оставих я и си взех такси и утрепах 3 часа по центъра!Точно в13 00 бях в сервиза за да си взема колата!Представете си дори не я бяха почнали,стоеше си на паркинга там където я оставих!След скандал си взех ключовете и веднага се качих на канала на Приста оил.Еди от приемчиците дойде да ми се извинява и да ми носи масло и филтри(тойотски)!Теглих му една :whistle: няколко пъти!!!Момчето от Приста на канала ми каза- не се ядосвай тамън щяхме да я почваме!!Ама защо вие-казвам аз,а той-ами ти къде мислиш че ги сменят маслата и се подсмихва!!Та така......!Бях поръчал да ми проверят подгревните свещи,отговора бе 1 час труд!!!Съгласих се и бях готов да платя исканата цена но те се осраха тотално!!Вече съм решил да си купувам само консумативите от Спекта ауто и да ходя в други сервизи!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта