
Обороти и Vpower racing
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Обороти и Vpower racing
Възможно ли е според вас оборотите на празен ход да се променят в зависимост от горивото.С нормален бензин са ми около 750, а с racing -900-950?Сега за първи път го забелязах, сигурно защото като се охарча за рейсинг и ръчкам яко и няма време да стои на празен ход,все пак 2.13 лв е ебаси
ама странно ми се вижда?

- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Taj kato veche ima tema za oboroti niama da otvariam nova a shte pitam tuka...
Liatoto karam celicata s 20W-50 GTX obache sega kato stana po-studeno i sutrin kato ia zapalia oborotite se kachvat na 2500 za pone 5 minuti...i posle si padat na 850.
Popravete me ako gresha obache pri maslata parvoto chislo e viskoziteta pri 0 gradisa F (W e za winter) a vtoroto chislo e viskoziteta pri 212 gradusa F kato mernite edinici sa razlichni. Taka che na studeno 20W-50 ne bi triabvalo da e razlichno ot 20W-40...tova mi e parvata zima s tozi dvigatel taka che niamam baza za sravnenie...vav vseki sluchaj maj shte mu sloja 10W-30 ili 5W-30 za zimata
vie kvo mislite
Liatoto karam celicata s 20W-50 GTX obache sega kato stana po-studeno i sutrin kato ia zapalia oborotite se kachvat na 2500 za pone 5 minuti...i posle si padat na 850.
Popravete me ako gresha obache pri maslata parvoto chislo e viskoziteta pri 0 gradisa F (W e za winter) a vtoroto chislo e viskoziteta pri 212 gradusa F kato mernite edinici sa razlichni. Taka che na studeno 20W-50 ne bi triabvalo da e razlichno ot 20W-40...tova mi e parvata zima s tozi dvigatel taka che niamam baza za sravnenie...vav vseki sluchaj maj shte mu sloja 10W-30 ili 5W-30 za zimata
vie kvo mislite
taka e, parvoto chislo e za studeno, a vtoroto pri zagriat dvigatel.
tova koeto az ste ti kaja e che nie ciala godina slagame 5W30
. tova koeto az mislia za po starite koli e 5W za zimata, 10W za liatoto, pri zagrial dvigatel 30 ili 40. kak si stignal do formulata 20W50 mai samo ti si znesh, no ako minesh na 5W30 mi se struva che i benzin ste pochnesh da pestish 
tova koeto az ste ti kaja e che nie ciala godina slagame 5W30


->
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
a zashto bihte iskali zimata da ima po nisak viskositet? shto da ne e edno i sushto?
maslata ot malak sa mi misteria. i zashto pri zagriato da ne slojim 50 ili 60? shtoto e po tejko i poveche saprotivlenie shte ima?
az moiata honda ia karam sas 0W20 koeto preporachvat (mobil 1)
niakoi molia da obiasni sas primeri i konkretni temperaturi ako moje, siguren sam che ima i drugi zainteresovani.
maslata ot malak sa mi misteria. i zashto pri zagriato da ne slojim 50 ili 60? shtoto e po tejko i poveche saprotivlenie shte ima?
az moiata honda ia karam sas 0W20 koeto preporachvat (mobil 1)
niakoi molia da obiasni sas primeri i konkretni temperaturi ako moje, siguren sam che ima i drugi zainteresovani.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
znachi viskoziteta na edin fluid zavisi ot temperaturata - s povishavane na temperaturata viskoziteta namalia...taka che kato si palish kolata v studenite sutrini iskash masloto ti da e tolkova "techno" che da moje da se pompa gore do glavata i da smazva, nali? Obache fludite zapochvat da "iztaniavat" (t.e. da imat po malak viskozitet) pri golemi shear forces i pri visoki temperaturi i kogato dvigatelia ti zagree zapochvat da ne smazvat dobre zashtoto sa prekaleno "techni" i ne se zadarjat po detailite i ne obrazuvat nujnia sloi za smazvane. Zatova sa izmisleni "multi-grade oils" pri koito kam masloto sa pribavani polimerni dobavki (teflonovi i dr.). Kogato masloto e studeno polimernite verigi sa se svili na topki i viskoziteta e blizak do tozi na obiknovenoto maslo. Kogato temperaturata se pokachi polimernite verigi se razmotavat i ne pozvoliavat na masloto da stane prekaleno techno kakavto bi bil sluchaia na maslo bez dobavki. Za tova veche na etiketa na "multi-grade" maslata ima dve chisla. Parvoto "0W, 5W, 10W..." e za studen viskozitet, kolkoto po nisko e chisloto tolkova po techno e masloto. "W" e za winter i viskoziteta se izmerva pri 0 F. Vtoroto chislo e za topal dvogatel i se izmerva pri 212 F. Kolkoto po visoko e vtoroto chislo tolkova po gasto e masloto pri tazi temperatura. Sigurno si mislish che povecheto dvigateli imat edna i sashta rabotna temperatura (ili pone blizka) i se pitash zashto sa nujno tolkova razlichni gorni indeksi. Zashtoto natovarvaniata sa razlichni. Kakto veche kazah drugoto svoistvo na maslata e che "iztaniavat" (namaliavat si viskoziteta) pri visoki natovarvania (high RPM) i zapochvat da ne smazvat tochno kogato trieneto e nai goliamo.
Ne dei da sravniavash dvata indeksa (cold and hot) edin sas drug zashtoto parvo sa pri razlichni temperaturi i vtoro imat razlichni merni edinici. Sravniavai hot sas hot i cold sas cold
Visoko oborotni mashini iskat visoki "hot" indeksi...naprimer nashia motor mu triabva pone 40 goren indeks... a za celikata da ne prikazvam... biggrin.gif
Ferarri Enzo iska 0W-50 i to triabva da e super specialno (1300$ na smiana ili neshto takova)
Istinata, Altezza, e che namerih 20W-50 v WallMart i si kupih kashon zashtoto e super za liatoto ...ama za zimata shte go smeniam
Ne dei da sravniavash dvata indeksa (cold and hot) edin sas drug zashtoto parvo sa pri razlichni temperaturi i vtoro imat razlichni merni edinici. Sravniavai hot sas hot i cold sas cold
Visoko oborotni mashini iskat visoki "hot" indeksi...naprimer nashia motor mu triabva pone 40 goren indeks... a za celikata da ne prikazvam... biggrin.gif
Ferarri Enzo iska 0W-50 i to triabva da e super specialno (1300$ na smiana ili neshto takova)
Istinata, Altezza, e che namerih 20W-50 v WallMart i si kupih kashon zashtoto e super za liatoto ...ama za zimata shte go smeniam
hm, kak si si nauchil domashnoto, znachi e imalo polzva ot onia pat kat te pitah za maslata, sega kak podrobno gi znaeshPAKETA_1 написа:...


btw, taka kakto ti dnes si ostanal bez antifriz, taka pak na men sega na pribirane pochna da mi premigva edna lampa det e za nivoto na masloto(daje ne znaeh za kvo e)


->
Ракета,
Ето това коментирах с моето изказване. Казал си го вярно, но едно минерално масло на 3000 км е много по-различно от синтетика на същия пробег. Това е смисъла на моето изказване - освен сухите цифри (валидни за НОВО масло) гледай и как се променя маслото с пробега (инак всички щяхме да караме с минерално само).Taka che na studeno 20W-50 ne bi triabvalo da e razlichno ot 20W-40.
Kuv dealer be 4ovek. Tazi kola e na 11g., mojta de! biggrin.gifPAKETA_1 написа:Джапаниз - чети си оунър мануала и ходи в дилъра да ти я оправят и ще заприличаш на средностатистически американец. На моята кола съм и 5-6 собственик - за кви мануали приказваш...пък и дори и да имаше, тези мануали са писани за жени бе мой човек... biggrin.giflaugh.gif
Moga da kaja, 4e q obslujvam mnogo po-dobre ot srednostatisti4eski am.
To ne e vajno samo da hodi6 u dilara, a ako ne6to se precaka det ne go pi6e, 4e e za smqna da go useti6 navreme, 4e da sa po-malko 6tetite!


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: BOz и 7 госта