Огромен проблем на Авенсис 2004 Помощ!

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Огромен проблем на Авенсис 2004 Помощ!

Мнение от браткото » 16 Фев 2009 15:39

Сутринта влизам в колата паля.....всичко си е нормално....тръгвам да навъртам волана и усештането е все едно сервото е на бучки и трябва да ги разбиваш......после всичко нормално пак......когато я изгасих и след 2 минути дадох на контакт никоя лампичка не светеше(само Тракшъна и лампата за маслото) пробвах да завъртя.......нищо дори не почва да върти стартера.....изчаках малко(5 мин)после завъртях запали всичко ок...прибрах се оставих я за 2 часа и сега пак същото..нито пали нито върти нито лампичката за подгряване на свещи нищо! Преди 2дни смених акумулатор.Маслото немога да определя дали е в норма защото от едната страна е под мин. а от другата страна на пръчката над макс.

Джамбазов
Мнения: 243
Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Джамбазов » 16 Фев 2009 15:43

Погледни дали са ти стегнати клемите на акумулатора.
Човек се учи докато е жив.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 16 Фев 2009 16:41

Виж си и ремъка, който върти алтернатора и сервото....
Да не си скъсал ремък?
Виж акумулатора. Това, че е нов не значи че е ОК.
Виж дали ти зарежда алтернатора .
Ако сервото е блокирало също би имал проблем с алтернатора ако са на един ремък (при мен бяха на един ремък)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 16 Фев 2009 18:07

Бензиновите Авенсиси са с електрическо серво,дизелите не се сещам.
Така че няма ремък на сервото.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 16 Фев 2009 20:57

Наистина може по-новите авенсиси да са с електрическо - моя бе с нормална хидравлика...
Но на Астрата електро-хидравликата ми е правила номера (развърташе много бавно) когато ми замина алтернатора и покрай него - акумулатора...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: Огромен проблем на Авенсис 2004 Помощ!

Мнение от Kiki » 16 Фев 2009 21:00

браткото написа:Маслото немога да определя дали е в норма защото от едната страна е под мин. а от другата страна на пръчката над макс.
Гледаш на пръчката за маслото, страната която е откъм шофьора. Ако е под минимума е зле! Доливай, докато не е станало късно. mad.gif

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 16 Фев 2009 21:04

Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 17 Фев 2009 08:26

Fido Dido написа:Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.
Маслото на хидравликата няма щека! Това е разграфено пластмасово бурканче в което си вижда маслото и визуално се определя нивото. Трябва, обаче да се махне кората. :thumbsup:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 17 Фев 2009 08:35

Kiki написа:
Fido Dido написа:Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.
Маслото на хидравликата няма щека! Това е разграфено пластмасово бурканче в което си вижда маслото и визуално се определя нивото. Трябва, обаче да се махне кората. :thumbsup:
На капачето на "бурканчето" в повечето случаи има щека.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 17 Фев 2009 09:39

Добре де браткото кажи ако не е тайна какъв ти е все пак мотора,защото разликата е голяма в типовете серво и евентуалния им чек.Но принципа, който важи е един-виж последното нещо, което си пипал преди да се скапе системата.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 17 Фев 2009 09:59

diver написа:
Kiki написа:
Fido Dido написа:Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.
Маслото на хидравликата няма щека! Това е разграфено пластмасово бурканче в което си вижда маслото и визуално се определя нивото. Трябва, обаче да се махне кората. :thumbsup:
На капачето на "бурканчето" в повечето случаи има щека.
На моя-няма! Пак казвам:
Има разграфяване за MIN-MAX за студена система и MIN-MAX за топла система. Авенсис Д4Д 2004г.

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Мнение от браткото » 17 Фев 2009 10:41

Мотора е д4д.Вчера цял ден си играх,защото ту палеше,ту не и накрая разбрах какъв е проблема-за хидравликата маслото е под минимума-този проблем го реших когато прочетох вашите отговори-Благодаря ви!А другия проблем с "маслото" беше интересен-алармата не ми е оригиналната,а е на отделно дистанционно.Когато дам на контакт трябва да доближа до него някакво ключодържателче(може би вид блокаж)и тогава всичко се оправя.А за маслото и пръчката-ще трябва да долея,защото от към шофьора е под мин.Темата е приключена-благодаря!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 17 Фев 2009 11:23

Бате ти ме разби biggrin.gif
Я виж дали имаш бензин, че то както е тръгнало - от хидравлика минахме на аларма, от там май на маслото за двигателя, та кой знай къде ще е скрит заека biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 17 Фев 2009 13:35

И аз не мога да се сдържа просто изби рибата:thumbsup: .За бензина обаче съм сигурен, че няма.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 17 Фев 2009 13:36

И това ли му беше ОГРОМНИЯТ ПРОБЛИМ? Сипа му 100гр. мало и той взе та изчезна!? wacko.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта