Българска премиера на Toyota Avensis
Vesko
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 10 Фев 2009 18:35
http://www.toyota.at/cars/new_cars/rav4/specs.aspxVesko написа:Има и разлика в обема, може би се дължи на различните глави.
ето ти техн. данни,еднакви са кубатурите.а това че 5-ия инжектор е в главата твърде ме съмнява,той би трябвало да впръсква директно във филтъра или непосредствено преди него.не съм сигурен,така че зададох въпроса в един немски форум,там има един механик от тойота.
Motorentechnologie
Anzahl Zylinder 4 4
Motorbauart Reihenmotor Reihenmotor
Ventiltrieb DOHC DOHC
tatsächlicher Hubraum in ccm 2231 2231
Zylinderbohrung 86 mm 86 mm
Zylinderhub 96 mm 96 mm
Motorleistung in KW bei Umdrehung 130 KW/3600 upm 100 KW/3600 upm
Motorleistung in PS bei Umdrehung 177 PS/3600 upm 136 PS/3600 upm
Maximales Drehmoment 400 Nm bei 2000-2600 upm 310/2000-2800
Verdichtungsverhältnis 15.8:1 16.9:1
jim_beam
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 10 Фев 2009 19:10
Петия инжектор е обогатителен (т.е. във всмукателния тракт), а не за изгаряне на натрупаните мизерии в изпускателния тракт.jim_beam написа:...а това че 5-ия инжектор е в главата твърде ме съмнява,той би трябвало да впръсква директно във филтъра или непосредствено преди него...
Scott
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 10 Фев 2009 19:36
можеш ли да дадеш източник,защото доколкото ми е известно 5-ия инжектор предизвиква изгарянето на саждите във филтъра.най-често срещания дефект при d-cat е дефектен 5-и инжектор(запушен от нагар).мисля че грешиш нещо.Scott написа:Петия инжектор е обогатителен (т.е. във всмукателния тракт), а не за изгаряне на натрупаните мизерии в изпускателния тракт.jim_beam написа:...а това че 5-ия инжектор е в главата твърде ме съмнява,той би трябвало да впръсква директно във филтъра или непосредствено преди него...
jim_beam
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 10 Фев 2009 19:45
Информацията я имам от един колега с Lexus IS220d. Наистина това е най-големия проблем на D-CAT - дефектиране на 5-ия инжектор. Доколкото в сервиза на Лексъс обясняват 5-ия инжектор е във веригата на EGR и обогатява горивната смес при студен старт и максимална мощност. Наистина се задръства и това му е проблема. Нямам някаква по-надеждна информация за съжаление.jim_beam написа:...можеш ли да дадеш източник,защото доколкото ми е известно 5-ия инжектор предизвиква изгарянето на саждите във филтъра.най-често срещания дефект при d-cat е дефектен 5-и инжектор(запушен от нагар).мисля че грешиш нещо.

Scott
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 10 Фев 2009 20:33
така намерих малко инфо както и една снимка(горе в линка).
в тоя документ е обяснено как се почиства EGR(AGR на немски) вентила.на снимката ясно се вижда,че тръбичката за горивото към 5-ия инжектор(най-дясната) отива назад от мотора,т.е. към началото на аспуха.
и второ,трябва да знаеш за какво служи този EGR вентил-за понижаване на работната температура в цилиндрите(!) както за намаляване на количеството изгорели газове.засмуква част от изгорелите газове и ги смесва с чист въздух от въздушния филтър.почне ли да се затлачва се генерира грешка от ECU-то и колата няма мощност(авариен режим).
ps: това е 2.2 d-cat мотора който е 1:1 еднакъв с d4d,с малки изключения.
jim_beam
- slowtraveler
- Мнения: 6329
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 364 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 10 Фев 2009 21:12

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
jim_beam
- slowtraveler
- Мнения: 6329
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 364 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 10 Фев 2009 21:55
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif С дизела съм ял отдавна дървото и от тогава заобикалям отдалеч такива автомобили независимо от марката biggrin.gif (изключение е БМВ-то, ама то ако спре друг ще го бутаjim_beam написа:@slowtraveler
аз не ти ли казах преди защо си продадох новата мазда(6cd) и взех тойотата.точно мазда и форд прилагат тоя метод и ядат такова дърво,добре че си взел бензин.

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 10 Фев 2009 22:13
Не искам да споря за нещо, което не съм видял с очите си, но точно на снимката се вижда, че инжектора е отстрани(под надписа AGR Abgaskrümmer)jim_beam написа:...на снимката ясно се вижда,че тръбичката за горивото към 5-ия инжектор(най-дясната) отива назад от мотора,т.е. към началото на аспуха...
Scott
jim_beam
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 10 Фев 2009 22:51
Накарай майстора ти да коментира и снимката, която си показал по-горе. Имам чувството, че тази тръбичка, която ти твърдиш, че отива към инжектора на катализатора, всъщност е входящата тръба на рейката, идваща от помпата.jim_beam написа:...изчакай просто докато майстора ми отговори или попитай компетентен човек,че ос.ахме темата...
А за темата не се безспокой, това за което спорим все ще от полза на потенциалните собственици на новия Авенсис

Scott
Vesko
Мнение от joro_206 » 11 Фев 2009 06:53
Няма налични комбита

само седани и то не всички двигатели и оборудване.
Обяснението беше - ами то ние от 2 седмици го предлагаме модела и колите свършиха.

Можете да си поръчате комби и ще дойде май месец.

Дали ще чакам до май??????
Нямат ценова листа на допълнителното оборудване.
Не можах да разбера предлагат ли ДВД система на някое от нивата на оборудване, въобще.
Toyota Avensis 2,2 D4D 150 k.c
RAV 4, 2,0 VVTI-150к.с.-газов инжекцион BRC
joro_206
Мнение от spritable » 11 Фев 2009 09:53
Не можах да разбера защо тестовия автомобил в русе не е топ модела, т.е. 2.2 дизел с ниво на оборудване LUXURY, а е нещо по слабичко. Според мен би трябвало да сложат топ модела, при положение че се предлага.
spritable
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта