is 200 ?????

rallyart
Мнения: 7
Регистриран на: 26 Дек 2006 23:33
Местоположение: sofia

is 200 ?????

Мнение от rallyart » 06 Фев 2009 12:49

Има ли някакъв блокаж,шпер или lsd на is200 модел 99- 03?Откъде освен от Англия може да се закупи турбо колектор за 1g-fe? :help:

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Re: is 200 ?????

Мнение от Troshko » 06 Фев 2009 13:20

rallyart написа:Има ли някакъв блокаж,шпер или lsd на is200 модел 99- 03?Откъде освен от Англия може да се закупи турбо колектор за 1g-fe? :help:
Доста интересни въпроси ,за първите с малко напън в нета и конкретно чичо гугъл щеше да имаш доста инфо(Най-вероятно имат ЛСД ) .А за турбо колектор можеш да си вземеш не само от Англия ,а УСА бол такива неща ,сигурен съм че може и някой в бг да ти докара или защо да не ти направят !!!

rallyart
Мнения: 7
Регистриран на: 26 Дек 2006 23:33
Местоположение: sofia

Мнение от rallyart » 06 Фев 2009 14:22

В usa бол ама за is300 2jz-ge.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: is 200 ?????

Мнение от Scott » 06 Фев 2009 14:34

rallyart написа:Има ли някакъв блокаж,шпер или lsd на is200 модел 99- 03?
IS200 Sport

rallyart
Мнения: 7
Регистриран на: 26 Дек 2006 23:33
Местоположение: sofia

Мнение от rallyart » 06 Фев 2009 14:53

Извинявам се за тъпия въпрос,но как да различа ис200 от ис200спорт(освен надписа спорт разбира се).Обмислям сериозно закупуване на такъв и ми е важно благодаря.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 06 Фев 2009 15:36

rallyart написа:...как да различа ис200 от ис200спорт(освен надписа спорт разбира се).Обмислям сериозно закупуване на такъв и ми е важно благодаря.
Мога да ти кажа за спецификацията в UK:
Спойлер, алуминиеви вложки върху праговете и педалите, затъмнени задни прозорци и спортно гърне.
ИзображениеИзображение
Аз лично не съм голям привърженик на IS200. Не е нещо специално, освен ако не го вземаш за 'проект' заради задното.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 06 Фев 2009 19:43

rallyart написа:Извинявам се за тъпия въпрос,но как да различа ис200 от ис200спорт(освен надписа спорт разбира се).Обмислям сериозно закупуване на такъв и ми е важно благодаря.
закупуване на скъпа тежка атмосверна кола ,с скъпи консумативи с намерението да я турбинираш и да си играеш-за мен не е най удачното решение...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Фев 2009 00:02

rudolf написа: закупуване на скъпа тежка атмосверна кола ,с скъпи консумативи с намерението да я турбинираш и да си играеш-за мен не е най удачното решение...
Добре де кажи му на момчето коя нова кола със задно е лека и евтина да не се занимава с глупости :whistle: ?

rallyart
Мнения: 7
Регистриран на: 26 Дек 2006 23:33
Местоположение: sofia

Мнение от rallyart » 07 Фев 2009 02:19

2009та сме вече колеги.silvia s15 с ляв волан надали ще намеря,s2000 е двуместна а rx8 ако се счупи кой ще я прави?евото(7,8,9) е някакъв вид алтернатива но е твърде скъпо за мен.Освен това is с добре настроен болт-он кит e доста криминален автомобил tongue.gif
Дали е възможен 2jzgte swap на is200 или трябва да е is300 задължително?

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Фев 2009 09:00

za USA IS300 idva s otvoren diferencial, no sashto se e predlagal s Torsen LSD kato opcia. na vratata ima edin stiker det ima kakva li ne informacia, no sashto taka mojesh i da poznaesh kakav e diferenciala. v dolnia liav agal, deto pishe A/TM, tova e tipa diferencial/tipa transmisia. saotvetno v dadenia primer diferenciala e B03A, a transmiciata e A650E.
ta za diferenciala, ako zavarshva na A, znachi e otvoren, ako zavarshva na B, znachi e LSD.

kolkoto do turbiniraneto, za IS200 nishot ne znam, no za IS300 problem da se sloji turbo ne e nikakav, no nai dobria nachin e napravo da se sloji nov dvigatel sas vse 6-skorostna transmisia ot Supra, no saotvetno i parite sa dosta, osobeno zaradi transmisiata. IS300 s rachni skorosti pone za USA idva s W55 transmisia, neia ia vodia nepodhodiashta za poveche ot 300hp
Прикачени файлове
IS300vin.jpg
IS300vin.jpg (43.07 KiB) Преглеждано 2980 пъти
->

rallyart
Мнения: 7
Регистриран на: 26 Дек 2006 23:33
Местоположение: sofia

Мнение от rallyart » 07 Фев 2009 18:17

Сърдечно благодаря за информацията колега ALTEZZA :thumbsup:

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 08 Фев 2009 03:58

Тая кола е мъртвец. Ако купуваш ,абсолютно задължително спорт пакета и гледаш да има наи-добрия диференциал на този свят - Торшен за Бога:) След това поли да ти кара един 2JZ-GTE клип и са заемаш да я направиш сериозна машина.
Изображение

b_d

Мнение от b_d » 08 Фев 2009 09:03

http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ussia.html

Въпреки, че Супра клип ще е много по-лесно.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост