Импреза
jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
diver
Troshko
diver
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
racing_fan
Мнение от diver » 25 Яну 2009 16:27
Ще съм признателен ако някой каже 100% защото инак приключението дет съм намислил ще ми дойде скъпо....racing_fan написа:От 2-ка 125 коня дето е, би трябвало да е 1:1 същия.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от diver » 25 Яну 2009 19:23
Мерси, но 2.5 в случая не ме интересува.smb написа:За 2.0 не съм сигурен, но мога да ти кажа каква е разликата между турбо и натурален 2.5л. Предполагам положението е същото и за 2.0.
Значи 2.5 турбо е с същите размери като 2.5 натурален, обаче има допълнителни ребра които го подсилват.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Мнение от sashoskiora » 25 Яну 2009 19:37
Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
sashoskiora
Мнение от diver » 25 Яну 2009 19:42
И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от dimd00d » 25 Яну 2009 22:15
Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
dimd00d
Мнение от diver » 25 Яну 2009 22:52
Нямам. Ще бъда благодарен. Мерси предварително.dimd00d написа:Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
mitoko
Мнение от diver » 25 Яну 2009 22:57
Въпроса е принципен, има ли атмосверка и турбо 2000кубика с еднакви блокове. И годините нямат значение.mitoko написа:дивер за блока от коя до коя година блок говориш
аз мога да ти дам номера на блока от 1997 на 2000 натуралка 115 коня

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Bass_Man
Мнение от diver » 26 Яну 2009 08:30
Това с мазането само го дадох кат пример. Притесненията са ми относно цялостното мазане и охлаждане....Фланец на филтъра, ми се струва мърлява идея....Защо на сток турбото си има технологиччен отвор с резбица....Bass_Man написа:Атмосферния блок ще има ли пръскалки от долу ???
Иначе мазането на турбото не би трябвало да ти е проблем . Може да ползваш някой кит за изнесен филтър и да си го вържеш където ти е кеф . ( не , че не го знаеш това де )

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Мнение от sashoskiora » 26 Яну 2009 08:49
Това ти го казвам като за начало.Но нещо не ти схващам идеята .Каква е целта на занятието.Какво целиш като смениш блока?diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
sashoskiora
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост