Импреза
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Мерси, но 2.5 в случая не ме интересува.smb написа:За 2.0 не съм сигурен, но мога да ти кажа каква е разликата между турбо и натурален 2.5л. Предполагам положението е същото и за 2.0.
Значи 2.5 турбо е с същите размери като 2.5 натурален, обаче има допълнителни ребра които го подсилват.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
Нямам. Ще бъда благодарен. Мерси предварително.dimd00d написа:Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Въпроса е принципен, има ли атмосверка и турбо 2000кубика с еднакви блокове. И годините нямат значение.mitoko написа:дивер за блока от коя до коя година блок говориш
аз мога да ти дам номера на блока от 1997 на 2000 натуралка 115 коня

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Това с мазането само го дадох кат пример. Притесненията са ми относно цялостното мазане и охлаждане....Фланец на филтъра, ми се струва мърлява идея....Защо на сток турбото си има технологиччен отвор с резбица....Bass_Man написа:Атмосферния блок ще има ли пръскалки от долу ???
Иначе мазането на турбото не би трябвало да ти е проблем . Може да ползваш някой кит за изнесен филтър и да си го вържеш където ти е кеф . ( не , че не го знаеш това де )

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Това ти го казвам като за начало.Но нещо не ти схващам идеята .Каква е целта на занятието.Какво целиш като смениш блока?diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта