смяна на съединител на корола версо 2002 1.6 vvti

mike
Мнения: 24
Регистриран на: 15 Яну 2009 14:28

смяна на съединител на корола версо 2002 1.6 vvti

Мнение от mike » 17 Яну 2009 16:51

королата е вече на 125000. В ТМ ми казаха, че съединителя вече е към края си и че при тях заедно със работата ще излезе към 1100 лв. някъде по-евтино да знае някой?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Яну 2009 17:31

На всякъде би трябвало да е по-евтино .
На мен на Супрата stage 2+ карбон/кевлар съединител комплект ми е 500$ вие някакви Короли 1.6 с съединители за по 1100 лв.?!?!?!

mike
Мнения: 24
Регистриран на: 15 Яну 2009 14:28

Мнение от mike » 17 Яну 2009 18:54

Хайде де! И аз мисля така, ама като не съм спец, не мога да преценя къде могат да свършат добре работата и дали има някакви по-специални настройки по него като е Тойота?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Яну 2009 19:32

Имаше една тема относно марките съединители . Има и раздел с магазини и авточасти .

mike
Мнения: 24
Регистриран на: 15 Яну 2009 14:28

Мнение от mike » 18 Яну 2009 22:32

Благодаря за съветите! Ще потърся съответните теми и ако има още нещо неясно пак ще се обърна за съвет към вас!

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: смяна на съединител на корола версо 2002 1.6 vvti

Мнение от martod » 18 Яну 2009 23:25

mike написа:королата е вече на 125000. В ТМ ми казаха, че съединителя вече е към края си и че при тях заедно със работата ще излезе към 1100 лв. някъде по-евтино да знае някой?
А ти убеди ли се че ти е за смяна ?....Те едно време на Ладите караха по толкова съединителите.......Как точно прецениха , че ти е за смяна.....Нещо буксува ли, шум ли има, мирише на феродо, много горе отделя, или само защото е на тези километри, трябва да се смени ?.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 19 Яну 2009 08:37

Само съединител със труд, не би трябвало да е повече от 300лв, ма другарите в ТМ уекинко са се окакали за пореден път...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

mike
Мнения: 24
Регистриран на: 15 Яну 2009 14:28

Мнение от mike » 19 Яну 2009 11:09

няма никакъв шум, не мерише на феродо, не буксува, може би отделя височко. Но в ТМ казаха, че бил към края като гледали някакво "мехче" (ако не се лъжа тази дума употребиха при прегледа, за друго я бях закарал) и киломертрите.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 19 Яну 2009 11:19

mike написа:няма никакъв шум, не мерише на феродо, не буксува, може би отделя височко. Но в ТМ казаха, че бил към края като гледали някакво "мехче" (ако не се лъжа тази дума употребиха при прегледа, за друго я бях закарал) и киломертрите.
Нищо им няма на километрите......Може и още толкова да те изкара......Щом не ти буксува и няма шумове, или проблем с включване на предавките, карай си споко...Май са се мъчили да те хванат за "канарче"....... smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

mike
Мнения: 24
Регистриран на: 15 Яну 2009 14:28

Мнение от mike » 19 Яну 2009 11:37

Ами ще я покарам още 4-5 месеца да видя ще има ли някаква промяна и тогава ще вземем решение! Случва се понякога малко трудничко да влезе задна(синът ми твърди, че в сравнение с фиата на един негов приятел нашите предавки се включвали по-трудно). А трябва ли да се сменя маслото в скоростната кутия и кога?

doktora_84
Мнения: 10
Регистриран на: 08 Яну 2009 20:36
Местоположение: Разград

Мнение от doktora_84 » 19 Яну 2009 16:28

Когато потеглям с повече газ и задържа на полу-съединител се чува виене. Когато потеглям по същия начин - задържам на полусъединител, но с малко газ няма проблеми. Предавките се включват лесно, няма никаква миризма на феродо или каквото и да е, става въпрос за Карина Е '94. Съединителя ли е проблема ?
Arbeit macht frei!!
Toyota Carina E 1.6 16V 115h.p.

drago_1
Мнения: 120
Регистриран на: 18 Юни 2007 23:23
Местоположение: София, Надежда

Мнение от drago_1 » 19 Яну 2009 19:28

както се знае съединителя е иззграген от огледален (притискателен) диск, феродов диск и лагер. В твоя случай проблема според мен е в лагера. той е часта от съединителя която може да присвирва.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 19 Яну 2009 23:35

mike написа:Ами ще я покарам още 4-5 месеца да видя ще има ли някаква промяна и тогава ще вземем решение! Случва се понякога малко трудничко да влезе задна(синът ми твърди, че в сравнение с фиата на един негов приятел нашите предавки се включвали по-трудно). А трябва ли да се сменя маслото в скоростната кутия и кога?
Маслото се сменя на 60000 км. или на две години(което настъпи по рано).....Ако до сега не е сменяно, нормално е да ти включва по трудно......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

mike
Мнения: 24
Регистриран на: 15 Яну 2009 14:28

Мнение от mike » 20 Яну 2009 12:35

Ето още нещо от многото неща за Тойотите (и не само за тях!), които не занам! Благодарности! Задължително ще го сменя след месец-два-нека се изпролети.
Като и правя смяна на маслото и филтрите (към месец май) ще сменя и маслото в скоростната кутия.

doktora_84
Мнения: 10
Регистриран на: 08 Яну 2009 20:36
Местоположение: Разград

Мнение от doktora_84 » 20 Яну 2009 13:41

Meрси за съвета, ще обърна внимание на лагера... както и на маслото в скоростната кутия. 10х happy.gif
Arbeit macht frei!!
Toyota Carina E 1.6 16V 115h.p.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта