проблем: при спиране светва лампата за маслото и air bag-а

bumer911
Мнения: 25
Регистриран на: 10 Сеп 2008 01:11

проблем: при спиране светва лампата за маслото и air bag-а

Мнение от bumer911 » 14 Яну 2009 22:57

Имам следния странен проблем: всеки път при по-рязко спиране ми светват едновременно лампите на маслото и на air bag-а за една-две секунди и угасват! колата е corolla e11 1.6
Ще съм благодарен ако някой ми помогне за решаването на този проблем

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 14 Яну 2009 23:41

Ами аз не се сещам за някакъв характерен проблем от който това може да се случва. Но пък се сещам за един чест проблем по БГ тържищата.
Когато свети лампата на възглавницата за да се продаде колата уж с изряден еърбег се практикува връзване в паралел на лампата на маслото и лампата на еърбега . Така не се разбира за удара ако е по-малък или е направен по-качествено и си мислиш , че имаш работещ еърбег.
А пък лампата за маслото може да премигва по ред прични . Като най-добрата е скапан датчик на маслото . А най-лошата е основен ремонт .
Пожелавам ти да се окаже нещо друго и да не съм прав !

bumer911
Мнения: 25
Регистриран на: 10 Сеп 2008 01:11

Мнение от bumer911 » 15 Яну 2009 09:27

дано да не е нещо сериозно че вече ми писна от ремонти! иначе лампите никога не са ми светили до сега,карам колата някъде от 5 месеца! и странното е че само при рязко натискане на спирачката до долу светят , иначе при по-плавно спиране не! и само ако съм в движение иначе на място като натискам спирачката не светят!

Аватар
ninormal
Мнения: 94
Регистриран на: 13 Яну 2009 16:12
Местоположение: Dobrich-Varna

Мнение от ninormal » 15 Яну 2009 10:40

Може и да е така както казва колега Bass_Man.По принцип за еърбега се вързва съпротивление и така лъжат компа,че има възлгавница :) Това с по-рязкото натискане на спирачките,може и да има някъде слаба връзка и поради по-бързото спиране кабелите да получават по-голяма инерция и някъде да замасяват :) Мистика е всичко..

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 15 Яну 2009 12:48

ninormal написа:Може и да е така както казва колега Bass_Man.По принцип за еърбега се вързва съпротивление и така лъжат компа,че има възлгавница :)
Ти пък от къде толкова акъл ве ??? Ти говориш за някакви ракетни спецове laugh.gif
ninormal написа: Това с по-рязкото натискане на спирачките,може и да има някъде слаба връзка и поради по-бързото спиране кабелите да получават по-голяма инерция и някъде да замасяват :) Мистика е всичко..

Аве не е мистика . Диагностика е ! Обаче това е дума , която лицето наричано "майстор" въобще не я знае .

Пич щом не ти го прави на място ами само в движение що не вземеш да си видиш нивото на маслото и да вземеш да долееш малко . Че данеби да ти е паднало много нивото и смукатела на помпата да е по-към средата и , като спираш да остава суха или може да е затлачен или да му е гъсто много маслото ?!?!?
Принципно не е хубаво да караш колата ако има проблем с мазането защото много бързо може да хвърлиш мотора !

Аватар
ninormal
Мнения: 94
Регистриран на: 13 Яну 2009 16:12
Местоположение: Dobrich-Varna

Мнение от ninormal » 15 Яну 2009 13:38

Диагностика се знае много добре :) Но нали преди това трябва да се сменят някои ненужни неща да се прибере някой друг лев и после диагностика :) Не съм запознат с тези короли :) С обд ли са или флашинг код :)

bumer911
Мнения: 25
Регистриран на: 10 Сеп 2008 01:11

Мнение от bumer911 » 15 Яну 2009 17:28

проблемът се оказа наистина в маслото! когато го проверих не достигаше дори до пръчката,долях един литър останал от предишната смяна и стигна едва до минимума! а съм го сменил преди не повече от 5 хил.км.! явно или харчи зверски много масло или тече отнякъде! май-пак трябва да се ходи по майстори :(

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 15 Яну 2009 23:58

Еми вземи си смени и филтъра след някой друг километър .

Иначе относно диагностиката колега вервай ми няма такова чудо в БГ .
Човек със сложна машина свързана към друга сложна машина в колата не се казва диагностика , а руска ролетка !!!
Диагностика означава , че като си оставиш колата в 9 ч. в 10 ч. знаеш съвсем точно къде е проблема и начина за отстраняването му . И след , като изпълниш препоръките проблема се изчисти .
Който процес също така изключва подмяна на всички основни блокове в колата !!!

Аватар
ninormal
Мнения: 94
Регистриран на: 13 Яну 2009 16:12
Местоположение: Dobrich-Varna

Мнение от ninormal » 16 Яну 2009 01:00

bumer911 написа:проблемът се оказа наистина в маслото! когато го проверих не достигаше дори до пръчката,долях един литър останал от предишната смяна и стигна едва до минимума! а съм го сменил преди не повече от 5 хил.км.! явно или харчи зверски много масло или тече отнякъде! май-пак трябва да се ходи по майстори :(
Може и маслото да е калпаво ментаци всякакви :) Я ми кажи марката му и вискозитета :)

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 16 Яну 2009 08:29

И все пак маслото не обяснява светването на лампата на аербег-а smile.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 16 Яну 2009 09:19

Vesko написа:И все пак маслото не обяснява светването на лампата на аербег-а smile.gif
Обяснява я, ако причината е тази, която изтъкна Пепи! Ако лампата на аербег-а допелнително е свързана по някакъв начин за да замаскира липсата му за тази на маслото, ще свети заедно с нея!

bumer911
Мнения: 25
Регистриран на: 10 Сеп 2008 01:11

Мнение от bumer911 » 16 Яну 2009 11:18

маслото е Elf Competition 10W40, но възможно ли е дори и да е менте да е изхабила 2 литра масло за 5к! попринцип я имам колата някъде от 4-5 месеца и за първи път сменях аз маслото! преди това нямам наблюдения да е харчила масло,но ми направи впечатление като я купувах че беше над максимума! къде ще ме посъветвате да отида на диагностика?

Аватар
ninormal
Мнения: 94
Регистриран на: 13 Яну 2009 16:12
Местоположение: Dobrich-Varna

Мнение от ninormal » 16 Яну 2009 11:25

Възможно е ,ако и идва много тънко :) Ти постоянно ли си проверявал маслото ? Да ли където са ти сменяли маслото с наляли на максимума,че за 2 литра говориш ? По принцип хубаво е да се кара малко над среда :) т.е средата между максимума и среда на щеката ;)

bumer911
Мнения: 25
Регистриран на: 10 Сеп 2008 01:11

Мнение от bumer911 » 16 Яну 2009 15:26

сега си доналях до средата! а следващия път какво масло да си сложа ако това е тънко? предложете и някоя друга марка,защото аз май от това elf не съм много доволен!

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 16 Яну 2009 15:39

ninormal написа:Възможно е ,ако и идва много тънко
Тази кола знае ли се на колко хиляди-реални километра е? Тя, ако е получила такива луфтове, че да гори толкова много от "тънкото" масло, няма спасение и с "дебелото". Ти виж по-скоро дали не тече някъде, като лейка! :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта