проблем: при спиране светва лампата за маслото и air bag-а
проблем: при спиране светва лампата за маслото и air bag-а
Имам следния странен проблем: всеки път при по-рязко спиране ми светват едновременно лампите на маслото и на air bag-а за една-две секунди и угасват! колата е corolla e11 1.6
Ще съм благодарен ако някой ми помогне за решаването на този проблем
Ще съм благодарен ако някой ми помогне за решаването на този проблем
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами аз не се сещам за някакъв характерен проблем от който това може да се случва. Но пък се сещам за един чест проблем по БГ тържищата.
Когато свети лампата на възглавницата за да се продаде колата уж с изряден еърбег се практикува връзване в паралел на лампата на маслото и лампата на еърбега . Така не се разбира за удара ако е по-малък или е направен по-качествено и си мислиш , че имаш работещ еърбег.
А пък лампата за маслото може да премигва по ред прични . Като най-добрата е скапан датчик на маслото . А най-лошата е основен ремонт .
Пожелавам ти да се окаже нещо друго и да не съм прав !
Когато свети лампата на възглавницата за да се продаде колата уж с изряден еърбег се практикува връзване в паралел на лампата на маслото и лампата на еърбега . Така не се разбира за удара ако е по-малък или е направен по-качествено и си мислиш , че имаш работещ еърбег.
А пък лампата за маслото може да премигва по ред прични . Като най-добрата е скапан датчик на маслото . А най-лошата е основен ремонт .
Пожелавам ти да се окаже нещо друго и да не съм прав !
дано да не е нещо сериозно че вече ми писна от ремонти! иначе лампите никога не са ми светили до сега,карам колата някъде от 5 месеца! и странното е че само при рязко натискане на спирачката до долу светят , иначе при по-плавно спиране не! и само ако съм в движение иначе на място като натискам спирачката не светят!
Може и да е така както казва колега Bass_Man.По принцип за еърбега се вързва съпротивление и така лъжат компа,че има възлгавница
Това с по-рязкото натискане на спирачките,може и да има някъде слаба връзка и поради по-бързото спиране кабелите да получават по-голяма инерция и някъде да замасяват
Мистика е всичко..


- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ти пък от къде толкова акъл ве ??? Ти говориш за някакви ракетни спецове laugh.gifninormal написа:Може и да е така както казва колега Bass_Man.По принцип за еърбега се вързва съпротивление и така лъжат компа,че има възлгавница![]()
ninormal написа: Това с по-рязкото натискане на спирачките,може и да има някъде слаба връзка и поради по-бързото спиране кабелите да получават по-голяма инерция и някъде да замасяватМистика е всичко..
Аве не е мистика . Диагностика е ! Обаче това е дума , която лицето наричано "майстор" въобще не я знае .
Пич щом не ти го прави на място ами само в движение що не вземеш да си видиш нивото на маслото и да вземеш да долееш малко . Че данеби да ти е паднало много нивото и смукатела на помпата да е по-към средата и , като спираш да остава суха или може да е затлачен или да му е гъсто много маслото ?!?!?
Принципно не е хубаво да караш колата ако има проблем с мазането защото много бързо може да хвърлиш мотора !
проблемът се оказа наистина в маслото! когато го проверих не достигаше дори до пръчката,долях един литър останал от предишната смяна и стигна едва до минимума! а съм го сменил преди не повече от 5 хил.км.! явно или харчи зверски много масло или тече отнякъде! май-пак трябва да се ходи по майстори :(
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Еми вземи си смени и филтъра след някой друг километър .
Иначе относно диагностиката колега вервай ми няма такова чудо в БГ .
Човек със сложна машина свързана към друга сложна машина в колата не се казва диагностика , а руска ролетка !!!
Диагностика означава , че като си оставиш колата в 9 ч. в 10 ч. знаеш съвсем точно къде е проблема и начина за отстраняването му . И след , като изпълниш препоръките проблема се изчисти .
Който процес също така изключва подмяна на всички основни блокове в колата !!!
Иначе относно диагностиката колега вервай ми няма такова чудо в БГ .
Човек със сложна машина свързана към друга сложна машина в колата не се казва диагностика , а руска ролетка !!!
Диагностика означава , че като си оставиш колата в 9 ч. в 10 ч. знаеш съвсем точно къде е проблема и начина за отстраняването му . И след , като изпълниш препоръките проблема се изчисти .
Който процес също така изключва подмяна на всички основни блокове в колата !!!
Може и маслото да е калпаво ментаци всякаквиbumer911 написа:проблемът се оказа наистина в маслото! когато го проверих не достигаше дори до пръчката,долях един литър останал от предишната смяна и стигна едва до минимума! а съм го сменил преди не повече от 5 хил.км.! явно или харчи зверски много масло или тече отнякъде! май-пак трябва да се ходи по майстори :(


маслото е Elf Competition 10W40, но възможно ли е дори и да е менте да е изхабила 2 литра масло за 5к! попринцип я имам колата някъде от 4-5 месеца и за първи път сменях аз маслото! преди това нямам наблюдения да е харчила масло,но ми направи впечатление като я купувах че беше над максимума! къде ще ме посъветвате да отида на диагностика?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 9 госта