Много странен проблем

stas
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Дек 2007 18:38
Местоположение: Бургас

Мнение от stas » 13 Яну 2009 21:48

Баси колко бавно пиша Bass Man ме духна. :thumbsup:
CARINA E 4A-FE LB

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 13 Яну 2009 22:00

stas написа:Баси колко бавно пиша Bass Man ме духна. :thumbsup:
Аве аз хубаво те духнах biggrin.gif ама колегата да се моли да не е покривил всичко , че ще му струва доста соленичко .
Не е трябвало да се прави на диагностик ами просто да спре ама някой път действията ни не са много адекватни .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 13 Яну 2009 22:12

Bass_Man написа: Няма вариант да имаш течност , да ти е запекъл термостата , да не тече от никъде и да нямаш парно !
Има вариант, и съм му го описал по горе в темата....... tongue.gif ......Скъсана турбинка на водната помпа........
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 13 Яну 2009 23:31

martod написа:
Bass_Man написа: Няма вариант да имаш течност , да ти е запекъл термостата , да не тече от никъде и да нямаш парно !
Има вариант, и съм му го описал по горе в темата....... tongue.gif ......Скъсана турбинка на водната помпа........
Тогава ще изври за по-малко от 5 мин ! + това ще дойде малко парно от естествената циркулация .

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 14 Яну 2009 08:32

Щом е вряла течността, нещата са доста неясни. Дано не му се е случело най-лошото. Има и вероятност нищо да не е станало, макар и да е малка!? wink.gif

Аватар
TurboLame
Мнения: 144
Регистриран на: 07 Юли 2008 21:32

Мнение от TurboLame » 14 Яну 2009 11:56

Ходих в друг сервиз.

Момчетата вадиха някакви маркучи, точиха течност от някъде, наливаха някъде, форсираха, пак точиха, пак наливаха и по едно време парното се появи. В началото работеше само на високите обороти, на ниските пак ставаше студено, но пак форсираха, пак точиха и наливаха и сега работи нормално.

Според тях е замръзнала и е направила въздушна възглавница. Поради леда не е могла да се обезвърдуши сама. Утре се разбрахме да отида за да премерят антифриза, че днес имали доста работа.

Колкото за духнала гарнитура и изкривена глава или блок.. не знам как може да се провери. Предполагам, че трябва да следя нивото на охлаждащата течност и на маслото и ако започне да губи от едното или от двете, значи минимум гарнитура.. Надявам се да не се стига до там, но ще видим.. Като имам предвид, че само веднъж охлаждащата течност закипя и аз спрях веднага, но знае ли човек..
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 15 Яну 2009 00:08

Значи от твоя разказ аз разбрах , че не си спрял веднага , като е била в червеното , а си спрял когато е хвърлила водата , което не е точно веднага .
Иначе много лесно ще разбереш дали е духнала ! Ако след обезвъздушаване и тн започне да губи течност и да прави възглавници и/или да пуши сутрин при палене и/или да хвърля пак водата и да прегрява да си знаеш .
Дано греша !

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта