
Много странен проблем
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Тогава ще изври за по-малко от 5 мин ! + това ще дойде малко парно от естествената циркулация .martod написа:Има вариант, и съм му го описал по горе в темата.......Bass_Man написа: Няма вариант да имаш течност , да ти е запекъл термостата , да не тече от никъде и да нямаш парно !......Скъсана турбинка на водната помпа........
Ходих в друг сервиз.
Момчетата вадиха някакви маркучи, точиха течност от някъде, наливаха някъде, форсираха, пак точиха, пак наливаха и по едно време парното се появи. В началото работеше само на високите обороти, на ниските пак ставаше студено, но пак форсираха, пак точиха и наливаха и сега работи нормално.
Според тях е замръзнала и е направила въздушна възглавница. Поради леда не е могла да се обезвърдуши сама. Утре се разбрахме да отида за да премерят антифриза, че днес имали доста работа.
Колкото за духнала гарнитура и изкривена глава или блок.. не знам как може да се провери. Предполагам, че трябва да следя нивото на охлаждащата течност и на маслото и ако започне да губи от едното или от двете, значи минимум гарнитура.. Надявам се да не се стига до там, но ще видим.. Като имам предвид, че само веднъж охлаждащата течност закипя и аз спрях веднага, но знае ли човек..
Момчетата вадиха някакви маркучи, точиха течност от някъде, наливаха някъде, форсираха, пак точиха, пак наливаха и по едно време парното се появи. В началото работеше само на високите обороти, на ниските пак ставаше студено, но пак форсираха, пак точиха и наливаха и сега работи нормално.
Според тях е замръзнала и е направила въздушна възглавница. Поради леда не е могла да се обезвърдуши сама. Утре се разбрахме да отида за да премерят антифриза, че днес имали доста работа.
Колкото за духнала гарнитура и изкривена глава или блок.. не знам как може да се провери. Предполагам, че трябва да следя нивото на охлаждащата течност и на маслото и ако започне да губи от едното или от двете, значи минимум гарнитура.. Надявам се да не се стига до там, но ще видим.. Като имам предвид, че само веднъж охлаждащата течност закипя и аз спрях веднага, но знае ли човек..
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Значи от твоя разказ аз разбрах , че не си спрял веднага , като е била в червеното , а си спрял когато е хвърлила водата , което не е точно веднага .
Иначе много лесно ще разбереш дали е духнала ! Ако след обезвъздушаване и тн започне да губи течност и да прави възглавници и/или да пуши сутрин при палене и/или да хвърля пак водата и да прегрява да си знаеш .
Дано греша !
Иначе много лесно ще разбереш дали е духнала ! Ако след обезвъздушаване и тн започне да губи течност и да прави възглавници и/или да пуши сутрин при палене и/или да хвърля пак водата и да прегрява да си знаеш .
Дано греша !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 9 госта