
Благодаря предварително
Сваляш централната конзола, която е около касетофона и под нея директно стигаш до крушките.doktora_84 написа:.....Другия проблем с който още не съм се занимавал е светлини по бутоните за парното - как се демонтира механизъма, който оправлява клапите ??![]()
да не е за часовника?doktora_84 написа:При затварянето закачих стоповете за мъгла/оранжева букса/, подгряването на задното стъкло/сива букса, ако не се лъжа/, аварийните светлини и ми остана една синя букса, която не е подвързана... Може ли някой да ми каже, за какво е тя ????
Щом не са за часовника (буксите) остава да са за оригиналната аудио система - когато си на габарит в зависимост от режима - радио,ЦД или касетка свети по различен начин.doktora_84 написа:Мне... буксата за часовника е друг тип ... дори и да искам няма как да ги сбъркам. Колкото до лампите за парното - немога да ги стигна. Утре съм в отпуска и това ще е целта на живота ми/поне за деня/ - да ги смъкна и дад видя къде е проблема.
колега, аз за пепелника съм те подвел, не се маха въобще цялата кора, понеже сменях и крушката на запалка/пеппелник и разглобявката беше там само изваждане на пепелника и панелчето около запалката. за парното крушките смених като махнах централния панел на кокпита, извадих аудиото системата - при мене е оригиналното диск-касетка-радио, на други карини съм виждал ниша или чекмедже под радиото., издърпваш копчетата на парното и над пепелника и запалката има две болчнца или видии които го държат, махаш панела пред парното само за да имаш видимост и бъркаш от горе от към радиото и издърпваш ( напред по посока на движ) полу завити(като крушка на стоп) две дълги бели фасонки-по кабелчето се орентирай.doktora_84 написа:Смъкнах цялата кора със отделението между седалките(в нея са пепелника и запалката), но тези дни съм плътно на работа и не ми остава времеиначе с малко повече старание ще падне заветния панел за парното biggrin.gif няма да сглобявам докъто не стане!!!
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта