Corolla AE82 4A-LC пукната водна тръба

kerat
Мнения: 5
Регистриран на: 10 Сеп 2007 17:13
Местоположение: Бургас

Corolla AE82 4A-LC пукната водна тръба

Мнение от kerat » 28 Дек 2008 11:10

Привет и честита Коледа на всички!
Точно преди празниците й изтекоха водите, т.е. взе да пръска течност от дебелата тръба между термостата и водната помпа. Смного ранички по ръцете я свалих, свалих и по малката над нея - тя пак е от термостата но отива в радиатора отгоре. И тя пукната... питам (защото никъде не ги намерих като резрвна част) дали се запояват или трябва CO заварка?
Благодаря предвеарително!!!

Редакция: като свалих мръсотията от тях се оказаха железни, което изключва запояването... значи трябва да търся друг майстор (един бях аз ;)) дали по работилниците за ауспуси ще могат да я направят...

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 28 Дек 2008 16:30

Ако е желязна - ще я заварят. После сипи малко бензин вътре, затапваш отворите и гледаш дали ще протече.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Дек 2008 19:25

Fido Dido написа:Ако е желязна - ще я заварят. После сипи малко бензин вътре, затапваш отворите и гледаш дали ще протече.
няма ли да е по-лесно някой дет свива тръби да свърши тази работа с нови?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 29 Дек 2008 01:19

Дивер -

минималното ф, което мога да сгъна е ф38. Оттам нататък е въпрос на много заварки...и приятели в цех, дето огъват тръби за мебели...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Дек 2008 03:05

А за времянка с маркучи няма ли да стане ?

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 29 Дек 2008 10:09

Fido Dido написа:Дивер -

минималното ф, което мога да сгъна е ф38. Оттам нататък е въпрос на много заварки...и приятели в цех, дето огъват тръби за мебели...
Не говоря за тебе бре. Имах предвид, баш некой дет си играе с по-малки тръби...На 7-ми км имаха секви дорници, ама пък като дебелина на тръбата се мръщеха...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

kerat
Мнения: 5
Регистриран на: 10 Сеп 2007 17:13
Местоположение: Бургас

Мнение от kerat » 01 Яну 2009 12:09

Колеги, за много години и благодаря за вниманието!
Закърпих положението с тръбите като след много мръзнене и обикаляне успях да намеря майстор по ауспуси, който се нави да прекапе с СО дупчиците. С него коментирахме направата на нови тръби от мед? Според вас удачно ли ще е да са медни, значи едната е 32 мм диам, а другата е по-тънка - 16 мм.?

Наздраве!!!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Яну 2009 01:37

Ами по принцип медта не гние , не раждясва , не корозира и тн. Но е скъпа ! Ако мислиш тази кола да я караш още 10 години си струва ама иначе слагай железни някакви и не се занимавай с глупости .
А пък може и да я наставиш тази с малко парче маркуч .
Ама реално къде имаш такива тръби ти по колата ? Пусни една снимка да ги видим тези тръбички .

kerat
Мнения: 5
Регистриран на: 10 Сеп 2007 17:13
Местоположение: Бургас

Мнение от kerat » 02 Яну 2009 20:17

Ами не се сетих да ги щракна свалени, а когато са монтирани почти не се виждат, защото са под колекторните тръби, но ето един чертеж, на който се виждат, партидни номера 16322 и 16268

http://www.repart.ru/_pages/toyota/inde ... MDQxMTk%3D

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 03 Яну 2009 00:24

Така , като ги гледам ако не са спукани близо до термостата го режи и нставяй с маркучи . Ако пък държиш да са тръби вземи само някой да ти завари щуцерите ( или там каквито накрайници имат ) за към термостата и ги огъни сам на око . Не би трябвало да имаш никакви грижи !

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 13 госта