Corolla AE82 4A-LC пукната водна тръба
Corolla AE82 4A-LC пукната водна тръба
Привет и честита Коледа на всички!
Точно преди празниците й изтекоха водите, т.е. взе да пръска течност от дебелата тръба между термостата и водната помпа. Смного ранички по ръцете я свалих, свалих и по малката над нея - тя пак е от термостата но отива в радиатора отгоре. И тя пукната... питам (защото никъде не ги намерих като резрвна част) дали се запояват или трябва CO заварка?
Благодаря предвеарително!!!
Редакция: като свалих мръсотията от тях се оказаха железни, което изключва запояването... значи трябва да търся друг майстор (един бях аз ;)) дали по работилниците за ауспуси ще могат да я направят...
Точно преди празниците й изтекоха водите, т.е. взе да пръска течност от дебелата тръба между термостата и водната помпа. Смного ранички по ръцете я свалих, свалих и по малката над нея - тя пак е от термостата но отива в радиатора отгоре. И тя пукната... питам (защото никъде не ги намерих като резрвна част) дали се запояват или трябва CO заварка?
Благодаря предвеарително!!!
Редакция: като свалих мръсотията от тях се оказаха железни, което изключва запояването... значи трябва да търся друг майстор (един бях аз ;)) дали по работилниците за ауспуси ще могат да я направят...
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Не говоря за тебе бре. Имах предвид, баш некой дет си играе с по-малки тръби...На 7-ми км имаха секви дорници, ама пък като дебелина на тръбата се мръщеха...Fido Dido написа:Дивер -
минималното ф, което мога да сгъна е ф38. Оттам нататък е въпрос на много заварки...и приятели в цех, дето огъват тръби за мебели...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Колеги, за много години и благодаря за вниманието!
Закърпих положението с тръбите като след много мръзнене и обикаляне успях да намеря майстор по ауспуси, който се нави да прекапе с СО дупчиците. С него коментирахме направата на нови тръби от мед? Според вас удачно ли ще е да са медни, значи едната е 32 мм диам, а другата е по-тънка - 16 мм.?
Наздраве!!!
Закърпих положението с тръбите като след много мръзнене и обикаляне успях да намеря майстор по ауспуси, който се нави да прекапе с СО дупчиците. С него коментирахме направата на нови тръби от мед? Според вас удачно ли ще е да са медни, значи едната е 32 мм диам, а другата е по-тънка - 16 мм.?
Наздраве!!!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами по принцип медта не гние , не раждясва , не корозира и тн. Но е скъпа ! Ако мислиш тази кола да я караш още 10 години си струва ама иначе слагай железни някакви и не се занимавай с глупости .
А пък може и да я наставиш тази с малко парче маркуч .
Ама реално къде имаш такива тръби ти по колата ? Пусни една снимка да ги видим тези тръбички .
А пък може и да я наставиш тази с малко парче маркуч .
Ама реално къде имаш такива тръби ти по колата ? Пусни една снимка да ги видим тези тръбички .
Ами не се сетих да ги щракна свалени, а когато са монтирани почти не се виждат, защото са под колекторните тръби, но ето един чертеж, на който се виждат, партидни номера 16322 и 16268
http://www.repart.ru/_pages/toyota/inde ... MDQxMTk%3D
http://www.repart.ru/_pages/toyota/inde ... MDQxMTk%3D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 9 госта