Палене Avensis??

Аватар
mrbOOm
Мнения: 20
Регистриран на: 25 Мар 2008 21:35
Обратна връзка:

Палене Avensis??

Мнение от mrbOOm » 30 Дек 2008 15:24

Здравейте, имам Avensis 2004 2.0 diesel. След дълък път (над 20-30 км.) колата не иска да пали! На какво може да се дължи? Каде е най-добре да я закарам да я видят.

Да кажа все пак какво точно става: Когато спра от време на време не иска да запали(върти стартера но колата не пали), не го прави винаги! Преди няколко месеца имах един два случея да не завърта вобще стартера, но от дълго време не се е случвало. Колата няма аларма. Според мен е от електрониката, защото всичко друго вървеж, разход е добре.
196

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 30 Дек 2008 20:23

Помпата не ти дава достатъчно налягане.......Като загрее нафтата става по рядка, и налягането спада още повече.....От къде си ? Има ли къде да я закачите на тестер???
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Дек 2008 20:28

martod написа:Помпата не ти дава достатъчно налягане.......Като загрее нафтата става по рядка, и налягането спада още повече.....От къде си ? Има ли къде да я закачите на тестер???
С неработещия стартер, бих заложил на скапан акумулатор, или кофти клема.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 30 Дек 2008 21:19

diver написа:
С неработещия стартер, бих заложил на скапан акумулатор, или кофти клема.
Аз пак залагам на помпата......Колегата е писал че стартерът върти но не пали......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
mrbOOm
Мнения: 20
Регистриран на: 25 Мар 2008 21:35
Обратна връзка:

Мнение от mrbOOm » 30 Дек 2008 21:20

Аз съм от Сапарева Баня (до Дупница). Алкумулатора е на няколко месеца BOSH
някакъв силвър май беше най-скъпия вмагазина (този ми го препоръчаха). В Дупница има някакви сервизи, но им нямам много доверие не е проблем да я докарам до София.

Сега се сетих, че лятото като ходих на море пак ми направи този проблем тогава поразмърдах клемите и се пооправи, но не смея да свалям клемите да ги чистя защото ми казаха като ми слагаха алкумолатора че не бива да се сваля защото колата имала някакви си кодове вярно ли е това или да ги сваля и изчистя?
196

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 30 Дек 2008 21:48

За кодове - не знам, на Карината се скапват само настройките на радиото. С алармата нямам проблем. Иначе е желателно да си изчистиш клемите. Също така извади и кабелите от клемите, изчисти ги добре - можеш да ги накиснеш в силен разтвор от каналин или тубофло - нещо от сорта, намазваш ги добре с грес, затягаш ги в клемите, слагаш ги на акумулатора и пробвай пак!
За всеки случай си замери алтернатора и виж водата в клетките на акумулатора. По бензиностанциите продават дейонизирана дистелирана вода - мисля, че към левче беше литъра.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 30 Дек 2008 22:10

Открий и температурният сензор(той е монтиран на главата)......Следващият път като не иска да запали, му откачи буксата и я пробвай....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
mrbOOm
Мнения: 20
Регистриран на: 25 Мар 2008 21:35
Обратна връзка:

Мнение от mrbOOm » 30 Дек 2008 22:46

Утре ще оправя клемите ако прави още проблеми ще сваля кората на двигателя за да го видя този сензор. Мерси много на всички за помоща!
196

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Дек 2008 22:56

martod написа:
diver написа:
С неработещия стартер, бих заложил на скапан акумулатор, или кофти клема.
Аз пак залагам на помпата......Колегата е писал че стартерът върти но не пали......
Чукче писател, не читател.... колегата е писал че понякога и стартера не върти.....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 31 Дек 2008 07:26

Аве Фидо как така ще маже клемите с грес ве пич ? За какво му е тогава преди това да ги чисти ?
Ако ще се мажат с нещо клемите трябва да е със специална електропроводима грес !!! Иначе най-много да се запалят !!!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 31 Дек 2008 11:56

Ако са окислени - добре е да се изчистят. Не клемите, а кабелите. А греста върши работа - стар номер от жигулово време. smile.gif Става въпрос да се намаже кабела, преди да го стегнеш в клемата.

Иначе продават спрейчета, такива едни вълшебни. С единия пръскаш за почистване, с другия - за по-добър контакт. Пробвах ги на две коли и ги изхвърлих с огромно удоволствие.

chaval
Мнения: 203
Регистриран на: 29 Мар 2008 23:42
Местоположение: София

Мнение от chaval » 31 Дек 2008 12:25

Ползвал съм графитна грес и резултата е добър и за проводимост и срещу бъдещо окисляване. Мисла, че тубичките с дозите за каретата са с такава.

Аватар
vankoto
Мнения: 1
Регистриран на: 01 Апр 2008 18:36

подвеска этим всё сказано

Мнение от vankoto » 31 Дек 2008 13:19

да, по объявлениям просили от 2000р, а вконтакте предложили за 1000р и 1500р с фото (матрас включен), уже выбрала за 1500р, должны доставить домой к пятнице ) ты давай, держись! я почти не катаю .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 8 госта