Селиката ми (143 коня 2001-ва година произведена в Япония) върви рамо до рамо (държа да отбележа че е тотален абсолютен сток) със тойота авенсис, D4D със пауър бокс. Засечена е с уред - 0-100 за 7.55, 400 метра за 15.70. Това със резервни гуми и тралала. 1075 кила тежи. В 70 градусов завой влиза със 110-120 без да излизам от лентата, само чупейки волана без да поднесе... Имам над 10 свидетели за тези които ще кажат че е невъзможно, завоят се намира в село Бяла на пътя Бургас-Варна. Смесеният ми разход като под смесен разбирам 100 км извънградско и 400-500 градско е около 9.
Икономично каране градско 9. Зверско - 13.5.
Икономично каране извънградско 6. Зверско - 24-25. Под зверско разбирам час и половина-два без да падна под 6 хиляди оборота и без да включа друга предавка освен 2-3-4. (четвърта я включих 2 пъти за по 4 минути максимум). Колата върви във пъти това, което очаквах от нея да върви. Голямото предимство е, че я взех с хубавият надпис на големият талон: " Номер на Двигателя: Без номер ". Така или иначе слагам големият двигател догодина. И вярвай ми, не си струва петте хиляди лева акциз. Особено ако това ще ти е първата кола. 143те породисти жребеца на тази кукла са си ПРЕ ПРЕ ПРЕ достатъчно за (надявам се не ми се сърдиш и така нататък, знаеш че не го казвам да се заяждам) млад шофьор... Вземи си 140 коня (макар, че според мен трябва първата ти да е максимум 120 коня

), научи се да ги караш 1 година, ама да ги караш .... от сън да те бутна ида ти кажа направи змейка със 70 на задна и да я правиш... Вземи си големият двигател, избухай го него... научи се да караш още една година 200 коня, като ги научиш и тях, сложи му турбо или го оборудвай и му повиши компресията ... и се пръскай

Това е от мен

Свиркай ако мога да помогна с нещо
