мощност и максимален въртящ момент ???

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Ное 2008 20:57

Тук доста спорове.Ясно е едно-конските сили са много важни за ускорението,не въртящият момент,имаш ли много конски сили под капака ускоряваш пъргаво.Бензиновият мотор има достатъчно предавки,които да бъдат използвани,никой не е заварил скоростната кутия на 5-та! Не сме камионджии все пак.
При еднакви коне бензиновата кола прави по-бързо ускорение от дизела.
Тоя въртящ момент ми омръзна,прост факт е ,че нито в нито едно състезание за скорост не разчитат на върт.момент,а разчитат на конски сили-Формула 1,Ралитата. Отделно супеспортни коли разчитат на конски сили,не на висок върт.момент.Като почнем от Селика ,която е 192 коня и 180 нМ върт.момент! ,минем през Хондите и стигнем до Ламборджини.Все спортни коли,нали!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 28 Ное 2008 21:12

И най вече се дразня като почнат да ми ги вадат спортни автомобили с дизелови двигатели (веднага се сещам за Сивик 2006-та). Къв спортен автомобил може да бъде това като тежи тон и половина и трака като трактор ? Кво спортно каране правиш като той след 3000 оборота забива носа . Всъщност като се замисля те почнаха и сивици хибриди да правят така че вече нищо не може да ме учуди wacko.gif
Изображение1G-FE

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Ное 2008 21:17

Последния наказан тарикат, беше с една фабия ЕРЕС 130 коня 300 нютона сток. Та героя викаше с чипосването че докарал до къде 180 коня. И над 400 нютона. Резултата при 100 кила разлика в теглата на колите, ма компенсирани от собсвеното ми тегло 3:0 с по над 20 метра разлика....Продължавам да търся стокова кола с аналогични коне, тегло и кубици ма нещо ненамирам....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Ное 2008 00:20

Всъщност истината не е само в конските сили или в торка . Истината е в техните съотношения !

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 29 Ное 2008 09:05

И най вече се дразня като почнат да ми ги вадат спортни автомобили с дизелови двигатели (веднага се сещам за Сивик 2006-та). Къв спортен автомобил може да бъде това като тежи тон и половина и трака като трактор ..
Колега ,хайде да не бъдем пристрастни-карам и тойота и хонда и съм фен и на двете марки-що се отнася до дизела на хонда ненапразно беше обявен за най добър дизел в света за 2006 година мисля-нито трака като трактор ,нито забива носа..карал съм ЦРВ с този двигател(2,2-140 коня)..ами върви като пушка хем е над тон и половина..дайте да сме малко обективни,а що се отнася до хибридните коли,да не забравяме 4е и тойота правят такива и то май по рано отколокото хонда.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 29 Ное 2008 09:16

Само на мен ли ми се струва или форума се бъгясва?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 29 Ное 2008 14:33

niki60 написа: Колега ,хайде да не бъдем пристрастни-карам и тойота и хонда и съм фен и на двете марки-що се отнася до дизела на хонда ненапразно беше обявен за най добър дизел в света за 2006 година мисля-нито трака като трактор ,нито забива носа..карал съм ЦРВ с този двигател(2,2-140 коня)..ами върви като пушка хем е над тон и половина..дайте да сме малко обективни,а що се отнася до хибридните коли,да не забравяме 4е и тойота правят такива и то май по рано отколокото хонда.
Мисля че не си ме разбрал правилно wink.gif Нищо против нямам дизеловите двигатели на Хонда ,въпреки че са сравнително млади са добри наистина, ама да го слагат на спортен автомобил не ми се вижда редно. Да си ги слагат на Акорд и Леджент примерно тогава нещата ще имат логика. Аз като чуя спортен автомобил се сещам за бензинка 1000-1100кг макс ,ниска и пъргава. А не за "трактор" тон и половина дето квото и да си говорим забива носа след 3000 оборота. А пък за другото - Тойота що не прават селики хибриди ? Щото една кола трябва да си следва традицийте ,като е спортна да е спортна...
Изображение1G-FE

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 29 Ное 2008 21:25

нещо си пропуснал, Тойота първа направи спортен хибрид. Не сериен но спортен и то мноого спортен. Не си спомням името, но май и тук във форума имаше линк.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 30 Ное 2008 14:06

martod написа:
diver написа:
Почкаха се условията...
Не са условия колега.....Темата е мощност-въртящ момент, а не кубатура-мощност.......Ако става въпрос за второто, там си има Ванкелов двигател......
ааа да,,по мощните коли, са по мощни laugh.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Ное 2008 18:56

rudolf написа:
martod написа:
diver написа:
Почкаха се условията...
Не са условия колега.....Темата е мощност-въртящ момент, а не кубатура-мощност.......Ако става въпрос за второто, там си има Ванкелов двигател......
ааа да,,по мощните коли, са по мощни laugh.gif
Аха... а от по-мощните ванкелите са по-по-най... Пак се ограмотих....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 30 Ное 2008 21:56

diver написа:
rudolf написа:
martod написа:Не са условия колега.....Темата е мощност-въртящ момент, а не кубатура-мощност.......Ако става въпрос за второто, там си има Ванкелов двигател......
ааа да,,по мощните коли, са по мощни laugh.gif
Аха... а от по-мощните ванкелите са по-по-най... Пак се ограмотих....
най-мощни са пред Най клуб

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 30 Ное 2008 22:11

mitoko написа: най-мощни са пред Най клуб
А, значи това е вносителят biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif на най-мощните автомобили за България!

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 30 Ное 2008 22:17

Kiki написа:
mitoko написа: най-мощни са пред Най клуб
А, значи това е вносителят biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif на най-мощните автомобили за България!
не ,,най мощни са турбодизелите-щото имат турбо biggrin.gif

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 30 Ное 2008 22:31

и как тъй никой не зачекна двутактовите ?

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Ное 2008 23:18

proscrip написа:и как тъй никой не зачекна двутактовите ?
Щото няма останали такива живи....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта