Печка

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
slowtraveler
Мнения: 6193
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 373 пъти

Мнение от slowtraveler » 25 Ное 2008 15:17

Даа - няма как да е на скорост....
Алармите които съм виждал на механична скоростна кутия са били със следния алгоритъм на работа:
1. Преди изгасване на двигателя натискаш копче на алармата
2. 'Гасиш' колата и изваждаш ключа, но двигателя си работи.
3. Излизаш от колата и в момента на заключване с алармата, двигателя изгасва.
Така се постига целта ти лично да си се убедил, че колата е оставена безопасно без възможност запалването на двигателя да навреди на околните (разбира се това няма да спаси кучето Ви от отравяне ако спи в гаража)... biggrin.gif

П.С. алармите нямаха вход от ръчна спирачка и не следяха състоянието и, защото алгоритъма предопределя, че си осигурил колата против тръгване...
Последно промяна от slowtraveler на 25 Ное 2008 16:11, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 25 Ное 2008 16:06

Аларма с палене , принципно се връзва за ръчната и при пусната ръчна не пали , върти до 20 сек. и ако не запали спира да върти стартера! Зимно време не е добре да се използва ръчна ако е валяло , дъжд , сняг с две думи да не е мокро! Тогава може да замръзне! Ако е сухо времето и е -20C няма никви проблеми за ръчната! А Друг вариянт е ако паркираш до бордюр да оставиш колелата в пложение да се опират в бордюра , за да не тръгне колата! На една от колите имаме такава , алармата беше към 70 лева а монтажа 100! Общо взето върши работа! Според мен печка е по добър вариянт! Но от всички печки който съм виждал , нито една не загрява двг-то , а само купето като черпи гориво от самия резервар на автомобила , въпрос на свързване! За мен по удачен варянт е печка , автомобила докато загрее и затоли купето минават 20 мин в движение ,а на място не се знае колко! А печката за 10 мин прави чудеса! Имам комшия с волво и печка в него! Докато пуши една цигара стъклата са му сухи! Та това е мойто мнение чао и успех!

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 25 Ное 2008 17:07

TurboLame написа:Благодаря за отговорите също и за солидния offtopic.

аз с камъни ли да си подпирам колата? :)
biggrin.gif tooth.gif

Аватар
spritable
Мнения: 107
Регистриран на: 05 Ное 2007 09:58
Местоположение: Русе

Мнение от spritable » 25 Ное 2008 18:07

Отностно алармата с палене. Може ли да се добави такава опция към съществуваща аларма. Горе долу колко може да струва и дали ще могат да я монтират в сервиз на тойота (опасявам се за гаранцията ако отида на друго място).

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 25 Ное 2008 20:44

spritable написа:Отностно алармата с палене. Може ли да се добави такава опция към съществуваща аларма. Горе долу колко може да струва и дали ще могат да я монтират в сервиз на тойота (опасявам се за гаранцията ако отида на друго място).
Принципно алармата има 3 релета повече от нормалната! Но със сигурност модула е по-различен!Питай направо в тойота , но си мисля че ще е доста скъпо там!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6193
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 373 пъти

Мнение от slowtraveler » 25 Ное 2008 21:24

spritable написа:Отностно алармата с палене. Може ли да се добави такава опция към съществуваща аларма. Горе долу колко може да струва и дали ще могат да я монтират в сервиз на тойота (опасявам се за гаранцията ако отида на друго място).
Явно говорим с b0by за различен тип устройства.
Тези, които съм виждал бяха цял блок аларма, включващ двупосочни дистанционни (показващи например температурата в купето/на двигателя, статуса на автомобила и т.н., дори и да си на 600м от автомобила).
Алармата освен повечето релета, имаше нейни температурни датчици за купе/двигател (датчика на двигателя бе като шайба, която се слага под някой болт на блока), взема сигнал за да 'усети' дали колата е запалила и т.н.
Това си бе отделна аларма със горепосочените функции, а не блок, който да може да се добави към друга аларма, и съответно цената бе по-висока..
Предполагам, че можеш да се договориш за гаранцията при монтаж на друга аларма, тъй-като май повечето 'заводски' аларми ги слагат тук...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 26 Ное 2008 08:41

slowtraveler написа:
spritable написа:Отностно алармата с палене. Може ли да се добави такава опция към съществуваща аларма. Горе долу колко може да струва и дали ще могат да я монтират в сервиз на тойота (опасявам се за гаранцията ако отида на друго място).
Явно говорим с b0by за различен тип устройства.
Тези, които съм виждал бяха цял блок аларма, включващ двупосочни дистанционни (показващи например температурата в купето/на двигателя, статуса на автомобила и т.н., дори и да си на 600м от автомобила).
Алармата освен повечето релета, имаше нейни температурни датчици за купе/двигател (датчика на двигателя бе като шайба, която се слага под някой болт на блока), взема сигнал за да 'усети' дали колата е запалила и т.н.
Това си бе отделна аларма със горепосочените функции, а не блок, който да може да се добави към друга аларма, и съответно цената бе по-висока..
Предполагам, че можеш да се договориш за гаранцията при монтаж на друга аларма, тъй-като май повечето 'заводски' аларми ги слагат тук...
Така е , аз говоря за най обикновенна аларма която има функция да запали автомобила! Без датчици и др. глезотий! Максимално опростена!

Аватар
tntony
Мнения: 229
Регистриран на: 30 Яну 2006 23:57
Местоположение: София

Мнение от tntony » 26 Ное 2008 13:05

А някой питал ли застрахователя му ако му откраднат колата колко мастило се изписва и с такава аларма с която може да си палиш колата . И си представете следния случай ставаш сутринта и си запалваш колата от дистанционното , знаш че след 10 мин. си пред колата и тя вече е загряла, но докато слизаш на долу към колата някой ти чупи прозореца и се качва и си я подкарва без проблем кой би му попречил.

Така че по добре май е с печка кояти наистина за 5 мин. ти прави баня в колата :thumbsup:
Toyota Avensis 2.0 D4, 147ps, 1AZ-FSE, 2006

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6193
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 373 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Ное 2008 13:40

Алармата не се изключва при запалване на двигателя (гледал съм Star Line A8).
Колата не само остава заключена, но и под охрана...
Освен това можеш дистанционно да я изгасиш ако получиш сигнал за сработване на алармата....
За дистанция на сработване - в момента имам една мотоциклетна аларма със същото дистанционно - команди в града изпраща до около 200-300м, а получава на около 600-800м около и в панелни блокове
Разбира се - няма непреодолими аларма/охрана....
Най-вероятно монтажа на алармата би бил по-лесно изпълним от монтаж на печка..
Но на мен не ми пречи сутрин да отида да се поразгрея докато разрина колата и затова не съм си играл да слагам автостарт :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
TurboLame
Мнения: 144
Регистриран на: 07 Юли 2008 21:32

Мнение от TurboLame » 26 Ное 2008 14:05

Въпреки всички предимства на алармата с дистанционно палене, то за мен тя има един основен недостатък. Дистанционното палене бих го използвал предимно зимата. Не мога да си оставя колата на ръчна защото не знам дали няма да завали сняг. Не мога да си оставя колата на скорост, ясно е защо. От всичко това се получава, че по никакъв начин не мога да обезопася автомобила и има възможност да тръгне по дори най-малкия наклон.

Ето защо мисля, че единствения вариант остава печката..

Алармата има приложение когато мога спокойно да си оставя колата на ръчна, т.е. всички сезони освен зимата. Което за мен си е липса на приложение, единствено си е "гъзарийка".

Някой има ли представа къде биха могли да монтират такава печка (бензинова) и ориентировъчно колко би струвало (не търся точни цифри, ясно ми е че никой освен човекът който ще я монтира не може да даде точна цифра).
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6193
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 373 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Ное 2008 14:10

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
tntony
Мнения: 229
Регистриран на: 30 Яну 2006 23:57
Местоположение: София

Мнение от tntony » 26 Ное 2008 16:24

Цената е над 2000 лв в http://www.rheamp.com/aop/photos3.html

Дайте нещо по евтино то тая печка е по-скъпа от колата
Toyota Avensis 2.0 D4, 147ps, 1AZ-FSE, 2006

Аватар
spritable
Мнения: 107
Регистриран на: 05 Ное 2007 09:58
Местоположение: Русе

Мнение от spritable » 26 Ное 2008 16:49

Точно заради стойността на печката питам за аларма с автоматично палене. Миналата година се интересувах за печка и цената която си спомням беше 2500 лева. Сега явно има за 2000. И за това все още се интересувам колко би ми излязло такава опция (ако изобщо може да се добави като опция) към съществуващата аларма.

Относно ръчната - тъй като имам навика винаги да дърпам ръчна и тъй като офиса ми се намира на улица с наклон, дори и през зимата винаги е на ръчна. За сега не ми се е случвало да замръзне. Старая се да не я натягам много, а толкова колкото да не потегли колата.

Друго нещо се сетих за "опцията". Колата ми има имобилайзер. Та как може да се запали ако ключа не е наблизо? Ако има начин да се прескочи имобилайзера, тогава той се обесмисля.... Въпрос, не твърдение...

Аватар
tntony
Мнения: 229
Регистриран на: 30 Яну 2006 23:57
Местоположение: София

Мнение от tntony » 26 Ное 2008 21:21

Както някои колеги бяха писали че в мерцедес и волво ги слагат мисля че е по добре да си намеря от морга и да го приспособа , защото пък иначе попадаш под ударите на друг закон за радиоразпръскването и трябва да си купиш честота иначе всичко което е любителско или за домашно ползване е с обхват до около 100 метра, а хванат ли ти алармата че излъчва толкова силен сигнал направо ти конфискуват колата
Toyota Avensis 2.0 D4, 147ps, 1AZ-FSE, 2006

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Ное 2008 23:27

Не забравяй , че има любителски честоти !
Ето и какво намерих от гуглето :

http://www.autosense.eu/product_info.ph ... ts_id=4689

Сигурен съм , че има още много . А и попаднах на разни теми по другите форуми и има разни устройства за по 20-30 лв.

А пък аз сега си играя с една системка , която ще може да управлява целия автомобил и ще комуникира по WI-FI , чрез PPC или Windows базиран GSМ .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта