Добре де, в такъв случай, не правим ли голям риск с монтажа на чиповете и увеличението на мощността, а спирачките, окачването, изпускателната система и какво още не, оставот непроменени? Това не е ли компромис със сигерността на нас и семействата ни?Me4oKyX написа:Kiki - вече съм отговарял на този въпрос..... Но айде пак....
Защото, ако ти е дадат с пълната мощност, изпъскателната система ще е друга, по-сложна - следователно по-скъпа. Окачването ще трябва да е пак по-скъпо, спирачките ще трябва да ги направят по-силни, за да имаш по-сигурно усещане..... Всичко това води до мнооого разходи, които те спестяват.... Същата е логиката и с ксеноновите фарове - един хубав комплект е ~100$, за тях може и на 50 да идва при големи бройки - но не ги слагат заводско, освен ако не си ги платиш..... Автомобила е изчислен до стотинка, за да им излезнат сметките... Това завдигане ще им струва 2000$ примерно, но до теб ще стигне на 6000, само за тези коне.... А и повечето автомобилни компаний предлагат чип-ване , за което взимат по 1000 евра... Що да се лишат от тези приходи и да се набутат с гореспоменатите разходи ?!?! biggrin.gif Една промяна на Тойота им струва милиони, за това![]()
P.S. Новият Urban Cruiser e 1.4 D4D 90hp, но е 205Нм - вместо досегашните 190....Разликата в Круйзерите е много малка в к.с., но въртящия момент е силно засегнат ..... 163к.с., 166к.с. и сега 173к.с. и съответно 343Нм и 410 за по-новите два... Разликата - софтуер и променени допустими граници, като тези промени идват и с покриването на по-новите норми за вредни емисийТ.е. плащаш - получаваш, но Тойота същевременно предлагат бокс за Круйзера и го правят 204к.с. и 480Нм....
Увеличаване на мощността - ярис 1.4 д4д
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение от Kiki » 22 Ное 2008 23:00
Kiki
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 22 Ное 2008 23:11
Защото , както по-голямата мощност ни дава възможност да развием по-голяма максимална скорост , която дали ще е 170 или 190 км/ч ако се помажем някъде сме еднакво мъртви ! Така и ни дава възможността да правим по-пъргави и безопасни изпреварвания по нашите смотани пътища . Така , че човек трябва да знае какво търси .
Bass_Man
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 23 Ное 2008 00:38




Me4oKyX
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 23 Ное 2008 09:11
edinstvenito istinski HID-ta za men sa projectors, koito struvat para no ima zashto.
ugabuga
Мнение от mitkoa » 23 Ное 2008 10:58
Прочетох и предишните ти мнения относно Powebox-a.Определено и аз ще ти стана клиент, просто чакам да мина 25 000 км, както си написал в предишните теми.Мислех като му дойде времето....след 2-3 месеца, като евентуално стигна тези км да те питам, но пък защо не и сега, може да е полезно и за пусналия темата и останалите.
С Аурис 1.4 D-4D съм.Как се разпределя въртящия момент след поставянето на тази кутийка, т.е оставам ли пак с 1800-3000 максимален въртящ или си имам пик някъде и през останалите обороти не е постоянен.Напиши моля те и как се променя колата по показатели - ускорение 0-100, доускорение ( тук поне за мен е най-важно ), максимална скорост.За доускорение поне за мен е най-важно, не изпитвам желание да ходя на драг или други подобни.
Благодаря
Поздрави
mitkoa
Мнение от klim4o » 23 Ное 2008 11:52
mitkoa написа:Здравей Me4oKyX,
Прочетох и предишните ти мнения относно Powebox-a.Определено и аз ще ти стана клиент, просто чакам да мина 25 000 км, както си написал в предишните теми.Мислех като му дойде времето....след 2-3 месеца, като евентуално стигна тези км да те питам, но пък защо не и сега, може да е полезно и за пусналия темата и останалите.
С Аурис 1.4 D-4D съм.Как се разпределя въртящия момент след поставянето на тази кутийка, т.е оставам ли пак с 1800-3000 максимален въртящ или си имам пик някъде и през останалите обороти не е постоянен.Напиши моля те и как се променя колата по показатели - ускорение 0-100, доускорение ( тук поне за мен е най-важно ), максимална скорост.За доускорение поне за мен е най-важно, не изпитвам желание да ходя на драг или други подобни.
Благодаря
Поздрави
колега по рано в темата има дино графика , разгледаи я , мисля , че е на второто мнение отваря се с акробат
klim4o
klim4o
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 23 Ное 2008 15:17
Освен разбира се ако няма някаква "ахилесова пета" самия модел . Иначе масово това правило си важи и на този принцип бачкат PBox-овете и чиповете .
Bass_Man
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение от Kiki » 23 Ное 2008 17:05
Да това е така. Всички мотори се изчислени така, че да издържат на до 30% допълнително натоварване. Например в "Раssat" слагат един и същи мотор 1,9TDI, съответно 101 и 130к.с. Доказано е обаче, че напомпаният мотор-130к.с. има по-малък ресурс. Това го четох в немското издание на "Авто мотор спорт".Bass_Man написа:Всеки един турбо мотор ( не състезателен !!!! ) може да издържи без никакви ядове от 20% до 30% зорене без опасност от каквото и да било .
Освен разбира се ако няма някаква "ахилесова пета" самия модел . Иначе масово това правило си важи и на този принцип бачкат PBox-овете и чиповете .
Kiki
klim4o
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 23 Ное 2008 22:33


Me4oKyX
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 23 Ное 2008 22:49
Но при БМВ 2 литра дизел има модификаций от 163 до 204 ( може да бъркам с 1-2 коня ) , които без проблеми си качват по 20% отгоре и така можем да получим 2 литра дизел 240 коня biggrin.gif . Което вече си е едно доста пъргаво моторче

Bass_Man
Мнение от diver » 24 Ное 2008 21:22
Търся търся търся непушещо БМВ дизеларка по магистралата, ма нещо ненамирам такива....Слушам Х5-ци за по 100000 как бачкат по-шумно от 20 годишна френска дизелова дръга и се чудя...Представям си 2000кубика, изрязан на 240 коня, колко ще изкара...Bass_Man написа:При VW е нормално да е така защото те са си малко бавноразвиващи се biggrin.gif laugh.gif ( с риск да ме залее вълна от недоволство го казвам ) .
Но при БМВ 2 литра дизел има модификаций от 163 до 204 ( може да бъркам с 1-2 коня ) , които без проблеми си качват по 20% отгоре и така можем да получим 2 литра дизел 240 коня biggrin.gif . Което вече си е едно доста пъргаво моторче.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 25 Ное 2008 00:28
Иначе , като цяло на французите малките мотори до към 2.0 литра не са им чак толкова лоши . Те си страдат повечко от периферия и мека ламаринка . До колкото си спомням последните години БМВ направиха малки моторчета в комбина с Пежо групата .
За светъл пример от близкото минало мога да дам едно Пежо на приятел купено чисто ново . Което е на 25 000 км и ходи доста пъти за софтуери и за не знам си какви тъпотий и най-накрая точно , като му изтече гаранцията ( по време да кажем 3 години ) му думна някакво клапанче дето сигурно не струва повече от 1,5-2лв. Обаче понеже не се продавало отделно му викнаха цяла генерация барабар с турбото за около 2500 лв !!!! И между другото все още пежото му ходи по майстори защото след смените във фирмения сервиз така и не се оправи . Но реално сериозен проблем не е имало по мотора . Само неща дето в БГ нямат управия , а във Франция може би щяха да го фикснат за 30 мин .
Bass_Man
Мнение от diver » 25 Ное 2008 11:11
Е мене не ми дреме по две причини.Bass_Man написа:Е че какво ти дреме ? Има си 5 години гаранция или 150 000 км + допълнително осигуряване за ремонти ! Взимаш и даваш газ колкото можеш laugh.gif . ...
Първо съвместно съжетелство с дизел не се отразява добре на последния. Резултат 1 мерцедес 300Д прехвалено здрав двигател - 2 ремонта. И 1 двигател Пежо 1.9Д още по-прехвалено здрав....
Второ да дадеш > 100К за кола дет неизлиза от сервиза - не благодаря.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта