Tипично по Каминовски...
-
El Camino
Мислил съм точно по този въпрос, но смятам, че задницата ще стане прекалено лека. Аз в момента съм без задни седалки и съм измъкнал каквото мога от багажнка и не съм много доволен. Прекалено лесно тръгва, а ако е и мокро или още по-зле - заснежено...
При мен нещата са малко по-сложни заради мекото ми окачване. Колата ми е наклонена малко повече напред. Надявам се след като сложа новото окачване да успея до компенсирам т.нар. тенденция към "oversteer". За това и не съм я оборудвал обратно със седалките.
Не ме разбрайте погрешно - колата ми не е за всеки ден и не търся компромис между спортно и нормално поведение, точно обратното - целя да приближа характеристиките и до т.нар. "drift" машини. Именно поради тази причина, смятам, че балансът не трябва да се пренебрегва. С моето меко окачване и с тази склонност към овърстиир не мога да взема бързоо високоскоростни завои... всъщност може и да мога, ама не ми стиска да пробвам
Аз лично смятам, че е важно да се намали теглото на колата - положителните аспекти са много. Но трябва да се спазва баланса и в случая с ае86-ците е добре да се търси олекотяване в предната част на автомобила...
При мен нещата са малко по-сложни заради мекото ми окачване. Колата ми е наклонена малко повече напред. Надявам се след като сложа новото окачване да успея до компенсирам т.нар. тенденция към "oversteer". За това и не съм я оборудвал обратно със седалките.
Не ме разбрайте погрешно - колата ми не е за всеки ден и не търся компромис между спортно и нормално поведение, точно обратното - целя да приближа характеристиките и до т.нар. "drift" машини. Именно поради тази причина, смятам, че балансът не трябва да се пренебрегва. С моето меко окачване и с тази склонност към овърстиир не мога да взема бързоо високоскоростни завои... всъщност може и да мога, ама не ми стиска да пробвам
Аз лично смятам, че е важно да се намали теглото на колата - положителните аспекти са много. Но трябва да се спазва баланса и в случая с ае86-ците е добре да се търси олекотяване в предната част на автомобила...
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
El Camino
Една пейка тип спойлер със две туби вино, един чувал бира в бутилки кюпак от по 5 литра и система от скачени съдове - т.е. двама, трима, колкото се съберат отзад и един отпред да лочат. Само трябва да се наговорим как да разпределят тежеста по - трасето, т.е. колко бързо да пият и ще им свием шушоните на ферари. А то с тия динамични показатели, ако успеем да оптимираме аеродинамиката, не виждам причина и оркестър от цигани да не качим отзад biggrin.gifPAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари няматEl Camino написа: предвид заводското 50:50 разпределение на тежеста
Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
...казвам "почти" защото ако отворите някой начален учебник по физиката ще видите , че съществува вариант за олекотяване без да се наруши цялостния баланс. Частите, които изрязваме са разположени условно по цялата задна част. Ако ги остраним и ги сложим в най-задната точка на автомобила ще получим прехвърляне на тежест назад, която ще е повече от колкото стандартното състояние преди рязането. С други думи - не ни е необходимо същото физическо тегло, ако го преместим в края на купето. Ето от къде се спестява тегло без да се наруши баланса. В тази връзка по-горе писах, че съм изкарал задните седалки и че колата значително по-лесно овърстирва... ами този проблем до някъде го компенсирам именно по описания начин като сипвам повече гориво в резервоара... На АЕ86-ците е изнесен сравнително назад
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
El Camino
Иво, аз още не съм изпитал нуждата чак до там за дрифт, че да почна да олекотявам от пред и да товаря отзад, но най - лесния и смислен мод за който се сещам е май, акумулатора отзад. Някъде имаше и снимки в нета - на задните бомбета се хваща примерно strut brace и пред него, до седалките, остава място точно колкото да влезне акумулатора. Да не говорим, че лесно се прави и каквато и да е поставка.cj написа:Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
...казвам "почти" защото ако отворите някой начален учебник по физиката ще видите , че съществува вариант за олекотяване без да се наруши цялостния баланс. Частите, които изрязваме са разположени условно по цялата задна част. Ако ги остраним и ги сложим в най-задната точка на автомобила ще получим прехвърляне на тежест назад, която ще е повече от колкото стандартното състояние преди рязането. С други думи - не ни е необходимо същото физическо тегло, ако го преместим в края на купето. Ето от къде се спестява тегло без да се наруши баланса. В тази връзка по-горе писах, че съм изкарал задните седалки и че колата значително по-лесно овърстирва... ами този проблем до някъде го компенсирам именно по описания начин като сипвам повече гориво в резервоара... На АЕ86-ците е изнесен сравнително назад
Така губиш 5-6 кила от пред и слагаш толкова отзад.. което е и жива далавера.
Една друга идея е да сложиш централно biggrin.gif . Пак се мести на зад тежестта
- NaLordaZenata
- DRIFT мацка
- Мнения: 295
- Регистриран на: 08 Мар 2005 13:35
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Baidu [Spider] и 1 гост
