

Една пейка тип спойлер със две туби вино, един чувал бира в бутилки кюпак от по 5 литра и система от скачени съдове - т.е. двама, трима, колкото се съберат отзад и един отпред да лочат. Само трябва да се наговорим как да разпределят тежеста по - трасето, т.е. колко бързо да пият и ще им свием шушоните на ферари. А то с тия динамични показатели, ако успеем да оптимираме аеродинамиката, не виждам причина и оркестър от цигани да не качим отзад biggrin.gifPAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари няматEl Camino написа: предвид заводското 50:50 разпределение на тежеста
Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
Иво, аз още не съм изпитал нуждата чак до там за дрифт, че да почна да олекотявам от пред и да товаря отзад, но най - лесния и смислен мод за който се сещам е май, акумулатора отзад. Някъде имаше и снимки в нета - на задните бомбета се хваща примерно strut brace и пред него, до седалките, остава място точно колкото да влезне акумулатора. Да не говорим, че лесно се прави и каквато и да е поставка.cj написа:Съгласен съм ако се търси само "look". В противен случай модификацията почти се обезсмисля.PAKETA_1 написа:Не и като натовариш строителните материали отзад - тухли, дъски, две торби цимент...ако сложиш и нещо да се търкаля можеш да имаш динамич biggrin.gif но разпределение на тежеста - нещо което и Ферари нямат
...казвам "почти" защото ако отворите някой начален учебник по физиката ще видите , че съществува вариант за олекотяване без да се наруши цялостния баланс. Частите, които изрязваме са разположени условно по цялата задна част. Ако ги остраним и ги сложим в най-задната точка на автомобила ще получим прехвърляне на тежест назад, която ще е повече от колкото стандартното състояние преди рязането. С други думи - не ни е необходимо същото физическо тегло, ако го преместим в края на купето. Ето от къде се спестява тегло без да се наруши баланса. В тази връзка по-горе писах, че съм изкарал задните седалки и че колата значително по-лесно овърстирва... ами този проблем до някъде го компенсирам именно по описания начин като сипвам повече гориво в резервоара... На АЕ86-ците е изнесен сравнително назад
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта