Toyota Celica 1,8i 1996 - въпрос

Maguet
Мнения: 29
Регистриран на: 28 Окт 2008 20:36
Местоположение: Пловдив

Toyota Celica 1,8i 1996 - въпрос

Мнение от Maguet » 28 Окт 2008 20:46

Здравейте,

Взех си такава селика и не знам какво масло е подходящо за нея?

Имам и друг проблем - при тръгване на полусъединител с между 2 - 3 000 оборота колата се тресе, както когато се опитвам да потегля на 3та (нали съм жена ;) ... Възможно ли е това да е от разбития аксиален лагер(според монтьора, при който бях, лагерът е за смяна) или от износен съединител? Или пък да е от друго...?

Мерси предварително!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 28 Окт 2008 20:57

За жена се справяш стахотно в обясненията...
Аз залагам на тампон на скорости.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Окт 2008 21:31

Fido Dido написа:За жена се справяш стахотно в обясненията...
Аз залагам на тампон на скорости.
Може да е прецакана демферна пружина...Едва ли някой може да каже на 100% без да свали стария съединител, респективно скоростите...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Maguet
Мнения: 29
Регистриран на: 28 Окт 2008 20:36
Местоположение: Пловдив

Мнение от Maguet » 28 Окт 2008 21:35

Мерси, момчета.
Ще споделя Вашите предположения с майстора, като ми сменя лагера.
Ако някой има и други опасения, нека да ги сподели.
Благодаря още веднъж на всички!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Окт 2008 21:43

Maguet написа:Мерси, момчета.
Ще споделя Вашите предположения с майстора, като ми сменя лагера.
Ако някой има и други опасения, нека да ги сподели.
Благодаря още веднъж на всички!
е той за да свали лагера, ще мине и през съединителя. Според мен е добре да се сменят компект, щото труда е един и същи. Демек смяната на едно от двете като труд ще дойде бонус....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Maguet
Мнения: 29
Регистриран на: 28 Окт 2008 20:36
Местоположение: Пловдив

Мнение от Maguet » 28 Окт 2008 21:48

Да, наясно съм с това.
Сега четох за такъв проблем при Хонда - може да е от необезвъздушена хидравлика на съединителя.

alex0378
Мнения: 186
Регистриран на: 16 Окт 2007 10:08
Местоположение: Смолян

Мнение от alex0378 » 29 Окт 2008 06:41

И аз не мисля ,че е от лагера по скоро тампон или пружина

Maguet
Мнения: 29
Регистриран на: 28 Окт 2008 20:36
Местоположение: Пловдив

Мнение от Maguet » 29 Окт 2008 07:59

Това, ако е липса на обезвъздушаване на хидравликата, ми звучи най-безболезнено.
Тампон и пружина вече ме плаши. Много ли е сериозно?


П.С. Не забравяйте, че съм жена и това оправдава глупавите въпроси и мнения :)

streetxer
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Сеп 2008 19:28
Местоположение: burgas

Мнение от streetxer » 30 Окт 2008 22:14

i na men mi se e slu4valo aksialniq lager e + - nqkoi dr tampon4e:) ina4e eavala na mackata ne sam 4uval momi4e da govori taka za kola :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 30 Окт 2008 22:27

Може да си има суфльор... smile.gif

Съмнявя ме от лагер или помпа колата да тресе при тия обороти.

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 30 Окт 2008 23:01

Всъщност 2 - 3 хил оборота са доста широк интервал, в който вибрациите, центробежните сили и секви други физични величини се променят осезаемо, за да се чувства тресене в целия този диапазон, та по тая логика му кажи да ти погледне и маховика, ко не е виждал крив маховик, може да види...

ПП АААА, ама ти си написала при тръгване - бе как тръгвате вие на 2-3 000 оборота, аз само да си разясня - като тръгваш с малко газ - няма вибрации, получават се когато тръгваш с повече газ, а не когато вече е зацепил съединителя - тъй ли?, ако е така - 1 глас за смяна и на притискателния диск, коет ще рече, както колегите казаха - комплект сичко да се сменя.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Окт 2008 23:33

proscrip написа:Всъщност 2 - 3 хил оборота са доста широк интервал, в който вибрациите, центробежните сили и секви други физични величини се променят осезаемо, за да се чувства тресене в целия този диапазон, та по тая логика му кажи да ти погледне и маховика, ко не е виждал крив маховик, може да види...

ПП АААА, ама ти си написала при тръгване - бе как тръгвате вие на 2-3 000 оборота, аз само да си разясня - като тръгваш с малко газ - няма вибрации, получават се когато тръгваш с повече газ, а не когато вече е зацепил съединителя - тъй ли?, ако е така - 1 глас за смяна и на притискателния диск, коет ще рече, както колегите казаха - комплект сичко да се сменя.
Абе проблема е, че имам подобни симтоми на кола под 40000км. За съжаление се появяват периодично. За мен единственото обяснение е клеясала демферна пружина, щото не се сещам за друго дет ту да бачка ту не....Така или инак, с чадржера иде и едно ексейди, скоро ще разберем надявам се....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Maguet
Мнения: 29
Регистриран на: 28 Окт 2008 20:36
Местоположение: Пловдив

Мнение от Maguet » 31 Окт 2008 08:32

Благодаря за пореден път!
Много мило, признавам, че отчасти ми суфлират, но и не съм ходила малко по майстори (преди карах едно рено 19), та се понапъвам да запомня това-онова. А и работех в търговска фирма за лагери - та до аксиален лагер мога да докарам :)
Иначе да обясня - не, че тръгвам с 2-3000 оборота... разбира се, че не. Обаче като започна да ми прави тоя проблем, пробвах да видя как ще се държи, ако я форсирам. Еми не е от оборотите, а и като работи на празен ход, си държи постоянни обороти - няма колебания. И май това се проявява като позагрее малко - например вечер в задръстванията като се прибирам от работа. Иначе сутрин нямам проблеми.
И ако може да помоля да ме ориентирате малко в порядък на цени, ако сте наясно... че ми предстои все още смяна на ангренажен ремък (без ролките). Чух, че ролките доста оскъпяват... wacko.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 31 Окт 2008 09:07

Maguet написа:Благодаря за пореден път!
Много мило, признавам, че отчасти ми суфлират, но и не съм ходила малко по майстори (преди карах едно рено 19), та се понапъвам да запомня това-онова. А и работех в търговска фирма за лагери - та до аксиален лагер мога да докарам :)
Иначе да обясня - не, че тръгвам с 2-3000 оборота... разбира се, че не. Обаче като започна да ми прави тоя проблем, пробвах да видя как ще се държи, ако я форсирам. Еми не е от оборотите, а и като работи на празен ход, си държи постоянни обороти - няма колебания. И май това се проявява като позагрее малко - например вечер в задръстванията като се прибирам от работа. Иначе сутрин нямам проблеми.
И ако може да помоля да ме ориентирате малко в порядък на цени, ако сте наясно... че ми предстои все още смяна на ангренажен ремък (без ролките). Чух, че ролките доста оскъпяват... wacko.gif
Предполагам съединител 120-150лв, лагер 50-60лв труд 100лв. Ремък в зависимост от зависи между 70 и 200лв. Ролките е добре да ги смениш и тях. 70 кинта бяха последно. Последно ролки, ремък и смяна на масла и филтри ми взеха 50 кинта. Абе отсервиране ако се прави кат хората си отива на 1К.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Maguet
Мнения: 29
Регистриран на: 28 Окт 2008 20:36
Местоположение: Пловдив

Мнение от Maguet » 31 Окт 2008 09:46

сега говорих с някъв в софия дето продава японски авточасти
тук съм боса - демферна пружина не знаел кво е, то и аз... пита дали това е пружина на амбриажен лагер. аксиален лагер и амбриажен лагер трябва да е едно и също... или греша тук...
иначе ми даде цени за притискателен диск (150-160 лв.),ремък ангренажен 60 лв, ролка 60 лв, лагер (аксиален) 50 лв. Дайте мнение, моля.
Пак мерси.
Д. happy.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта