Toyota Celica 1,8i 1996 - въпрос
Toyota Celica 1,8i 1996 - въпрос
Здравейте,
Взех си такава селика и не знам какво масло е подходящо за нея?
Имам и друг проблем - при тръгване на полусъединител с между 2 - 3 000 оборота колата се тресе, както когато се опитвам да потегля на 3та (нали съм жена ;) ... Възможно ли е това да е от разбития аксиален лагер(според монтьора, при който бях, лагерът е за смяна) или от износен съединител? Или пък да е от друго...?
Мерси предварително!
Взех си такава селика и не знам какво масло е подходящо за нея?
Имам и друг проблем - при тръгване на полусъединител с между 2 - 3 000 оборота колата се тресе, както когато се опитвам да потегля на 3та (нали съм жена ;) ... Възможно ли е това да е от разбития аксиален лагер(според монтьора, при който бях, лагерът е за смяна) или от износен съединител? Или пък да е от друго...?
Мерси предварително!
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Може да е прецакана демферна пружина...Едва ли някой може да каже на 100% без да свали стария съединител, респективно скоростите...Fido Dido написа:За жена се справяш стахотно в обясненията...
Аз залагам на тампон на скорости.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
е той за да свали лагера, ще мине и през съединителя. Според мен е добре да се сменят компект, щото труда е един и същи. Демек смяната на едно от двете като труд ще дойде бонус....Maguet написа:Мерси, момчета.
Ще споделя Вашите предположения с майстора, като ми сменя лагера.
Ако някой има и други опасения, нека да ги сподели.
Благодаря още веднъж на всички!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Всъщност 2 - 3 хил оборота са доста широк интервал, в който вибрациите, центробежните сили и секви други физични величини се променят осезаемо, за да се чувства тресене в целия този диапазон, та по тая логика му кажи да ти погледне и маховика, ко не е виждал крив маховик, може да види...
ПП АААА, ама ти си написала при тръгване - бе как тръгвате вие на 2-3 000 оборота, аз само да си разясня - като тръгваш с малко газ - няма вибрации, получават се когато тръгваш с повече газ, а не когато вече е зацепил съединителя - тъй ли?, ако е така - 1 глас за смяна и на притискателния диск, коет ще рече, както колегите казаха - комплект сичко да се сменя.
ПП АААА, ама ти си написала при тръгване - бе как тръгвате вие на 2-3 000 оборота, аз само да си разясня - като тръгваш с малко газ - няма вибрации, получават се когато тръгваш с повече газ, а не когато вече е зацепил съединителя - тъй ли?, ако е така - 1 глас за смяна и на притискателния диск, коет ще рече, както колегите казаха - комплект сичко да се сменя.
Абе проблема е, че имам подобни симтоми на кола под 40000км. За съжаление се появяват периодично. За мен единственото обяснение е клеясала демферна пружина, щото не се сещам за друго дет ту да бачка ту не....Така или инак, с чадржера иде и едно ексейди, скоро ще разберем надявам се....proscrip написа:Всъщност 2 - 3 хил оборота са доста широк интервал, в който вибрациите, центробежните сили и секви други физични величини се променят осезаемо, за да се чувства тресене в целия този диапазон, та по тая логика му кажи да ти погледне и маховика, ко не е виждал крив маховик, може да види...
ПП АААА, ама ти си написала при тръгване - бе как тръгвате вие на 2-3 000 оборота, аз само да си разясня - като тръгваш с малко газ - няма вибрации, получават се когато тръгваш с повече газ, а не когато вече е зацепил съединителя - тъй ли?, ако е така - 1 глас за смяна и на притискателния диск, коет ще рече, както колегите казаха - комплект сичко да се сменя.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Благодаря за пореден път!
Много мило, признавам, че отчасти ми суфлират, но и не съм ходила малко по майстори (преди карах едно рено 19), та се понапъвам да запомня това-онова. А и работех в търговска фирма за лагери - та до аксиален лагер мога да докарам
Иначе да обясня - не, че тръгвам с 2-3000 оборота... разбира се, че не. Обаче като започна да ми прави тоя проблем, пробвах да видя как ще се държи, ако я форсирам. Еми не е от оборотите, а и като работи на празен ход, си държи постоянни обороти - няма колебания. И май това се проявява като позагрее малко - например вечер в задръстванията като се прибирам от работа. Иначе сутрин нямам проблеми.
И ако може да помоля да ме ориентирате малко в порядък на цени, ако сте наясно... че ми предстои все още смяна на ангренажен ремък (без ролките). Чух, че ролките доста оскъпяват...
Много мило, признавам, че отчасти ми суфлират, но и не съм ходила малко по майстори (преди карах едно рено 19), та се понапъвам да запомня това-онова. А и работех в търговска фирма за лагери - та до аксиален лагер мога да докарам

Иначе да обясня - не, че тръгвам с 2-3000 оборота... разбира се, че не. Обаче като започна да ми прави тоя проблем, пробвах да видя как ще се държи, ако я форсирам. Еми не е от оборотите, а и като работи на празен ход, си държи постоянни обороти - няма колебания. И май това се проявява като позагрее малко - например вечер в задръстванията като се прибирам от работа. Иначе сутрин нямам проблеми.
И ако може да помоля да ме ориентирате малко в порядък на цени, ако сте наясно... че ми предстои все още смяна на ангренажен ремък (без ролките). Чух, че ролките доста оскъпяват...

Предполагам съединител 120-150лв, лагер 50-60лв труд 100лв. Ремък в зависимост от зависи между 70 и 200лв. Ролките е добре да ги смениш и тях. 70 кинта бяха последно. Последно ролки, ремък и смяна на масла и филтри ми взеха 50 кинта. Абе отсервиране ако се прави кат хората си отива на 1К.Maguet написа:Благодаря за пореден път!
Много мило, признавам, че отчасти ми суфлират, но и не съм ходила малко по майстори (преди карах едно рено 19), та се понапъвам да запомня това-онова. А и работех в търговска фирма за лагери - та до аксиален лагер мога да докарам
Иначе да обясня - не, че тръгвам с 2-3000 оборота... разбира се, че не. Обаче като започна да ми прави тоя проблем, пробвах да видя как ще се държи, ако я форсирам. Еми не е от оборотите, а и като работи на празен ход, си държи постоянни обороти - няма колебания. И май това се проявява като позагрее малко - например вечер в задръстванията като се прибирам от работа. Иначе сутрин нямам проблеми.
И ако може да помоля да ме ориентирате малко в порядък на цени, ако сте наясно... че ми предстои все още смяна на ангренажен ремък (без ролките). Чух, че ролките доста оскъпяват...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
сега говорих с някъв в софия дето продава японски авточасти
тук съм боса - демферна пружина не знаел кво е, то и аз... пита дали това е пружина на амбриажен лагер. аксиален лагер и амбриажен лагер трябва да е едно и също... или греша тук...
иначе ми даде цени за притискателен диск (150-160 лв.),ремък ангренажен 60 лв, ролка 60 лв, лагер (аксиален) 50 лв. Дайте мнение, моля.
Пак мерси.
Д.
тук съм боса - демферна пружина не знаел кво е, то и аз... пита дали това е пружина на амбриажен лагер. аксиален лагер и амбриажен лагер трябва да е едно и също... или греша тук...
иначе ми даде цени за притискателен диск (150-160 лв.),ремък ангренажен 60 лв, ролка 60 лв, лагер (аксиален) 50 лв. Дайте мнение, моля.
Пак мерси.
Д.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта