Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 10 Окт 2008 15:23
Ако това не помогне - повтаряш няколко пъти, като пишеш и до Тойота Япония с копие пак до всичките 'заинтересовани'.
Японците няма да си мръднат пръста, но може пък да препратят 'отгоре' кореспонденцията надолу по друг маршрут към европейското представителство, и този път да се получи писмото от друг човек, който да обърне внимание...
Системата е ясна - твърда позиция с вдигане на колкото може повече шум на високо ниво (позволени са заплахи, че ще бъдат публикувани фактите по некоректното действие на Тойота, но разбира се тона не трябва да е обиден)
И най-важното - след решаване на проблема да не забравиш официално писмено да благодариш (с копие на другите нива) на този, който е помогнал да се реши проблема.
успех

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
rudolf
- Мнения: 4490
- Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от rudolf » 10 Окт 2008 15:51
..гати,,това за благодарствените писма-пак не бих се сетил

rudolf
-
slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 10 Окт 2008 15:55
rudolf написа:..гати,,това за благодарствените писма-пак не бих се сетил

Практика и много спечелени извън съда битки за неизправни изделия (и няколко неизправни автомобила) biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
desSs
- Мнения: 3289
- Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
- Местоположение: Варна
Мнение
от desSs » 10 Окт 2008 16:02
slowtraveler написа:rudolf написа:..гати,,това за благодарствените писма-пак не бих се сетил

Практика и много спечелени извън съда битки за неизправни изделия (и няколко неизправни автомобила) biggrin.gif
баси каръка laugh.gif laugh.gif
desSs
-
jingo
Мнение
от jingo » 10 Окт 2008 19:42
slowtraveler написа:Само имай впредвид, че КЗП действа само ако си закупил автомобила като частно лице...
Ако е фирмена ще те препратят към съда...
Малко личен опит:
Не ползвай онлайн формата, а напиши едно стилно писмо до КЗП, като освен това засилваш копие от писмото и до Тексим - Пазарджик, Тойота Болканс и представителството на Тойота за Европа (ще трябва да го потърсиш и да му го пратиш на английски)...
Тогава обикновено се вдига шумотевицата и все някой се обажда с мил глас 'ама вие защо не казахте, че сте имали проблем'...

Освен стилно,трябва да упоменеш,че внимателно си следвал инструкциите дадени ти от "инструкция за работа с автомобила"и нееднократно да упоменеш,че си спазвал препоръчаният начин на употреба .А СТИЛНО значи да е написано последователно,без особенни емоции/забрави ги /ако може и на юридич стил ,а през това време си потърси адвокат,който е имал опит с дела по защита на правата на потребителя,.......е и някой познат евентуално в самата комисия,за светване в тънкостите.Без емоции !
jingo
-
slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 10 Окт 2008 20:20
desSs написа:slowtraveler написа:
Практика и много спечелени извън съда битки за неизправни изделия (и няколко неизправни автомобила) biggrin.gif
баси каръка laugh.gif laugh.gif
Не са само мои повредените изделия и автомобили, ама помагам на приятели и колеги при такива случаи biggrin.gif
Пък после те черпят
Jingo, емоция трябва да има, но умерено. Аз обикновено включвам личен мотив.
Чак се просълзих като си прочетох писмото, което бях написал по повод счупена съдомиялна машина вкъщи - как жена ми ТРИ ДНИ трябва да мие на ръка съдовете, от което страда цялото семейство и най-вече децата, които в този момент се чувстват като изоставени от майка си, вместо местния сервиз да се поучи от добрата практика на производителя и да отстрани за 5 мин такъв малък дефект (електроника и дозатор за препарат) на това иначе прекрасно изделие biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (малко пресилих изразите, но смисъла бе такъв) biggrin.gif biggrin.gif
Предполагам, че колегата ще сподели какво е направил в борбата със сервизите..

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 10 Окт 2008 20:26
slowtraveler написа:Чак се просълзих като си прочетох писмото
Слоу - пак изби рибата...
Uncle Dido
-
desSs
- Мнения: 3289
- Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
- Местоположение: Варна
Мнение
от desSs » 10 Окт 2008 21:15
ахахахаххах слоу ше ме умориш laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
desSs
-
Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение
от Kiki » 10 Окт 2008 21:33
Тези хора са коравосърдечни! Не мисля, че ще се трогнат от нещо. По-скоро биха се оплашили. Ако не беше така, нямаше да създават проблеми, които довеждат нещата до там.

Kiki
-
slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 11 Окт 2008 12:05
Kiki написа:Тези хора са коравосърдечни! Не мисля, че ще се трогнат от нещо. По-скоро биха се оплашили. Ако не беше така, нямаше да създават проблеми, които довеждат нещата до там.

Целта въобще не е да ги трогнеш - затова писмата се изпращат на максимално високо ниво, за да може да бъдат принудени отгоре.
Просто емоционалната нотка я включвам за да стане по-запомнящо се писмото. Иначе фактологията трябва да бъде абсолютно точна (да няма селски усуквания или неточности), за да не им даваш коз да те оборват и да отклоняват темата.
Когато стила се отличава от стандарната офисна кореспонденция (която е разбираемо суха), то вероятността да се запомни е по-голяма. Съответно е и по-голяма вероятността някой да вземе решение и да се реши проблема (ако не при първото писмо, то при последващото)
Разбира се няма универсални решения - всеки си намира пътя сам. Просто споделих моя опит - може да помогне на някой

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта