селика уплатнения - разход масло
селика уплатнения - разход масло
Мнение от liyan » 25 Сеп 2008 10:16
Сега като заваля обилно видях че гумените уплатнения
при багажника горе и на едната врата леко пропускат капки. Някой знае ли какво може да се направи.
И другото нещо е че, имам висок разход на масло. Колата е
селика 1.8 vvt 2000г. По номер на рама излиза произведена в Япония.
А доколкото разбрах проблемните мотори са произведени в EU с некакви си сегменти.... По принцип ако е карам на дълги разстояния с по високи скорости ми дава по малък разход на масло отколкото ако е карам в града на къси за повече време. Другото е че ми казаха при студен вдигател като запаля и при малко газ ако изкара за кратко сив пушек - означавало че гумичките са износени и се стичало масло което първоначално изгаряло. Та за гумичките някой сменял ли е? Питах да ми ги сменят само тях да видим кво ще стане но ми казаха 400лв труд-
било много работа?
при багажника горе и на едната врата леко пропускат капки. Някой знае ли какво може да се направи.
И другото нещо е че, имам висок разход на масло. Колата е
селика 1.8 vvt 2000г. По номер на рама излиза произведена в Япония.
А доколкото разбрах проблемните мотори са произведени в EU с некакви си сегменти.... По принцип ако е карам на дълги разстояния с по високи скорости ми дава по малък разход на масло отколкото ако е карам в града на къси за повече време. Другото е че ми казаха при студен вдигател като запаля и при малко газ ако изкара за кратко сив пушек - означавало че гумичките са износени и се стичало масло което първоначално изгаряло. Та за гумичките някой сменял ли е? Питах да ми ги сменят само тях да видим кво ще стане но ми казаха 400лв труд-
било много работа?
liyan
Джамбазов
liyan
Мнение от sskk87 » 26 Сеп 2008 18:37
провери дали няма6 от някаде те4 на масло(гарнитура на капак,семеринги на валовете,гарнитура на картер.....)
другия вариант е гуми4ките на клапаните,но според мое мнение няма да са те,тай като през тях няма как да мине толкоз много масло колкото казва6 4е ти гори!!Но дори и да са те-400лв е много,в пове4ето сервизи за работа вземат между 60-90лв.
Аз оба4е си мисля 4е проблема 6те е от сигментите-там ве4е работата е кофти.ако е от тях ,недей да кара6 колата,за6тото 6те си саздаде6 о6те ядове-може да издуха6 гарнитурата и да прегрее6 колата.
другия вариант е гуми4ките на клапаните,но според мое мнение няма да са те,тай като през тях няма как да мине толкоз много масло колкото казва6 4е ти гори!!Но дори и да са те-400лв е много,в пове4ето сервизи за работа вземат между 60-90лв.
Аз оба4е си мисля 4е проблема 6те е от сигментите-там ве4е работата е кофти.ако е от тях ,недей да кара6 колата,за6тото 6те си саздаде6 о6те ядове-може да издуха6 гарнитурата и да прегрее6 колата.
sskk87
Мнение от liyan » 26 Сеп 2008 18:48
Днес ходих в един сервиз в който правят основни ремонти на двигатели. Човека който е гледа, първо погледна дали пуши при подаване на повече газ - не. После погледна дали от щеката излиза пушек или незнам какво точно, каза че всичко е идеално. Прегледаха за течове - няма. След това извади свещите и всички бяха идеално чисти. По негови думи колата неможе да харчи масло или поне на 100% е сигурен че неможе да са сегменти. Каза че при него смяната на гумички е около 250лв минимум, защото трябва да свали главата иначе неможе да задържа от долу клапаните и да смени гумичките.........]
liyan
sskk87
- doktorross
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27 Юни 2008 14:03
- Местоположение: Велико Търново
Мнение от doktorross » 26 Сеп 2008 19:25
Наистина,не може да ти издухва толкова масло през гумичките на клапаните,имал съм подобен проблем...Сигурен ли си,че не е прегряван двигателя,възможно е да има запечени сегменти 

Toyota corolla ke70 te72 liftback'79
doktorross
Джамбазов
- doktorross
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27 Юни 2008 14:03
- Местоположение: Велико Търново
Мнение от doktorross » 26 Сеп 2008 19:44
Колата е 2000 год,без масло ли да е карана,че да износи чак толкова блока!Джамбазов написа:Ако този разход е от гумички то и водачите на клапаните са за смяна. Аз също като колегите смятам че проблема е в сегментите, а е възможно да има и овал на цилиндровата втулка вече. Дано минеш само с едни сегменти. Успех.

Toyota corolla ke70 te72 liftback'79
doktorross
Джамбазов
Petar
sskk87
Scott
- doktorross
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27 Юни 2008 14:03
- Местоположение: Велико Търново
doktorross
- doktorross
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27 Юни 2008 14:03
- Местоположение: Велико Търново
Мнение от doktorross » 10 Окт 2008 21:23
Petar написа:Ne moga da razbera pri men zahto mi se omasliava kapa4kata za nalivane na maslo otvihia ogledahia gumenoto uplytnenie sie nared dobre se zaviva .Prosto nemoga da razbera kak izliza tova maslo ot kapa4kata

Toyota corolla ke70 te72 liftback'79
doktorross
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: nakoadr и 2 госта