

Королата е по-тежка,по-висока и по-бавна.Селиката е под 1 тон или е 1 тон и е доста лека, каквато трябва да е една спортна кола.Време 7 секунди до 100км/ч. си е спортно,при това като говорим за 1.8 атмосферен мотор с цели 192 коня само Тойота и Хонда го владее.Двигателят е разработван в сътрудничество с Yamaha,така че надали е уместно да говорим дали е бърз,дали е спортен и т.н. laugh.gif Щом е 9000 об./мин. на оборотомера,това е доста подсказващо дали върви и дали обича оборотите biggrin.gifuCnaHeTcA написа:Но едно не ми хареса много... това , че да не очаквам много спортни качества... Вярно за МНОГО спортни е рано да говорим при сток кола... Но все пак си е японка... 192 кончета ... или си е тежичко купето? Да задам и един друг малко по-различен въпрос , на който съм почти сигурен в отговора и с риск да изглеждам малко смешно , но... голяма ли е разликата между Селиката ВВТи (143кс) и ВВТЛи (192кс) ... и в какво главно се състой , че да го знам ВВТи-то като резервен вариант в случай на по-нисък бюджет при покупката
Дано не ставам банален и изнервящ от към въпроси... Благодаря предварително на всички
![]()
ако тръгнеш след време да правиш твойта 5000лв няма да ти стигнат да удариш 200 коня! Сам си прецени. Друг е въпроса какво прави държавата за да ти прибере тез пари...uCnaHeTcA написа:ТурбоЛаме , колега , благодаря за мненията и препоръките... Няма начин да избегна въпросът -> Тези 5000лв акциз ще си заслужават ли да ги хвърля просто ей така на вятъра![]()
А за килограмите , гледах някъде , че ВВТи-то е 1100кг. , а ВВТЛи-то е 1200кг.![]()
За събирането на погледи.. спор няма ... особено моятЩе си счупя някой ден врата да я гледам тая Селика като я видя по улиците...
![]()
Тъй като вие колеги , се познавате по-добре , отколкото ви познавам вас , знаете ли дали тук влиза някой със Селика ВВТЛи
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта