Wheel Spacers
Wheel Spacers
Мнение от ALTEZZA » 08 Сеп 2005 10:41
kvo mu e imeto na tova chudo na BG?
ALTEZZA
Xeku
Мнение от ALTEZZA » 10 Сеп 2005 08:24

stoto na IS foruma kat cheta tuk i tam, seki kazva da se izbiagvat spacerite. ta ako moje niakoi da vratne edna teoria sto ne sa vredni ili sto sa vredni, stot fasona na kolata opredeleno se promenia, no iskam da znam kvo riskuvam.
Punki, ti imash li spaceri na AE86-cata?
ALTEZZA
Мнение от El Camino » 10 Сеп 2005 08:50
Toва май тук са се опитали да го обяснят:
http://www.miata.net/garage/offset.htm
Има още един негативен аспект - възможно е да направиш колата да завива като каруца - виж снимките на тоя сайт:
http://www.barretire.com/wheel%20offset.htm
Ако не правиш промени в заводския офсет, то те на сайта са си дали и решение на тоя проблем -
"If clearance allows you should be ok as long as you split the additional width evenly between the inside and outside."
El Camino
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Xeku » 10 Сеп 2005 13:45


Xeku
ugabuga
Re: Wheel Spacers
Мнение от 1zzfe » 11 Сеп 2005 02:43
Не мисля че могат много да пречат. Измествайки малко колелата навън определено ще промени натоварването на окачването. Това си е като лост. Всъщност удължаваш лоста (разстоянието между окачването за шасито и там където гумата опира в земята. За сметка на това би трябвалко да увеличи значително стабилността на колата (което не означава че подобрява управлението и, изпитах го, затова се и отказах).
Пак казвам съмнявам се да има кой знае какво значение за лагерите. Окачването е предвидено да издържа на доста големи натоварвания. Ако не караш колата по лоши пътища не би трябвало да е проблем.
Между другото трябва да са хъб центрирани. Иначе тези дето ги продават на автозоната ще потрошат лагерите със сигурност.
Ето тези са такива: http://www.optionimports.com/h-r-spacer-lexus.html
1zzfe
Re: Wheel Spacers
Мнение от El Camino » 11 Сеп 2005 02:58
Еми хем говориш за стабилност, а ползваш за доводи преоразмеряване на окачването. А да се ориентираш и да избереш едното?1zzfe написа:Аз мислех по едно време да си сложа такива, но се отказах.
Не мисля че могат много да пречат. Измествайки малко колелата навън определено ще промени натоварването на окачването. Това си е като лост. Всъщност удължаваш лоста (разстоянието между окачването за шасито и там където гумата опира в земята. За сметка на това би трябвалко да увеличи значително стабилността на колата.
Пак казвам съмнявам се да има кой знае какво значение. Окачването е предвидено да издържа на доста големи натоварвания. Ако не караш колата по лоши пътища не би трябвало да е проблем.
Между другото трябва да са хъб центрирани. Иначе тези дето ги продават на автозоната ще потрошат лагерите със сигурност.
Ето тези са такива: http://www.optionimports.com/h-r-spacer-lexus.html
Че нема да се чупи нема. ТЮФа щом е разрешил спейсърите, нема начин да се чупи нещо. Ама тва нема никаква директна или костветна идеина връзка със стабилността. Като омажеш офсетите и ширините на гумите, сложи едни спейсъри и бегай у пропаста да гониш стабилността със здрави лагери.
El Camino
Re: Wheel Spacers
Мнение от 1zzfe » 11 Сеп 2005 03:27
Измествайки настрани гумите променяш центъра не тежестта смъквайки го надолу, така че стабилността се увеливчава (ако се опиташ да обърнеш колата ще ти трябва по-голямо усилие).
Ако говориш за стабилност на управлението добавяне на спейсър без смяна на джантите предполагам ще влоши управлението. Сигурен съм че тойота знаят какво правят)
Аз лично избрах да взема по-широки джанти с по-голям оффсет (така че гумите си стоят на място) наложи се да сменям болтовете, но колата определено се държи много по-добре отпреди.
1zzfe
Мнение от jamie » 11 Сеп 2005 09:27
Трябват ? Може и да не трябват - те са за корекция на геометрията на окачването - преценява се дали са нужни и се ползват тогава.ugabuga написа:da i sushto taka triabvat RCA, vchera jamie-to me svetna. Roll center adjusters, koito sa prostoadni metalni planki ... kade tochno se slagat vse oshte traibva da otkria ama niakade pod amortisiora bilo.
За пример - при АЕ86 се счита че са нужни при сваляне на колата с повече от 40мм надолу. Не вреди обаче ако примерно е свалена 30 мм и са сложени RCA 30 мм - да компенсират скъсяването на стрът-а отпред.
jamie
1zzfe
Мнение от jamie » 11 Сеп 2005 21:12
Именно така мисля и аз !1zzfe написа:Здравей Jamie,
Потърсих информациа за това из интернет и изглежда че нищо не се споменава за по-новите модели (само за АЕ86).
Това означава ли че RCA не е нужен на по-новите модели? Или при тях се ползва caster camber adjuster?
Според мен RCA е техника за прилагане в RWD колите - всичко зависи от конструкцията за предното окачване.

jamie
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта