Турбо и компресор на 4АГЕ (снимки)
Турбо и компресор на 4АГЕ (снимки)
Един швейцарец завършил третия си турбо 4аге проект, този път със компресор и турбо обаче. Интересни данни е дал - максимална мощност 214 коня, 190нм при 2000 оборота и според него проекта бил успешен.
Купето е на Корола Е9 ГТИ.
Ето малко снимки:
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... post830420
Купето е на Корола Е9 ГТИ.
Ето малко снимки:
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... post830420
Aми целта му е 330 коня. В момента е ограничил на 1 бар.
Дал е буталата какви са му и съединителя - цени съответно 880$ и 450$ от www.importperformanceparts.net.
Дал е буталата какви са му и съединителя - цени съответно 880$ и 450$ от www.importperformanceparts.net.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
мда, на некакъф германски еPAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre...

онлайн преводачката решава проблема:
http://www.worldlingo.com/en/websites/u ... lator.html
това върши работа и като се превежда от японски на друг език, примерно инглиш или руски. аз редовно ползвам този линк.
Eto prevoda deto napravi site daden ot maggkrabar:PAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre...
http://www.worldlingo.com/SH0gfCf2o9dNf ... /translate
Ами то по - добре малко да взема да го обобщя, вместо всички да се мъчат на тоя швабски. Начи -
Mods at the engine:
Head:
Manley larger one as well as exhaust valves
Channels increases
Block:
Ross forged turbo-pistons
Crower piston rod
Toga HP bushes for KW
Toga HP bushes for piston rods
Cometic head seal
April head pin
April KW of pins
Clutch:
Clutch Master’s sinter metal clutch
Electronics:
GReddy e-manage easily programmable controller
GReddy PRofec e-01 load pressure CONTROLLER
+saemtlicher available Zugemuese
PLX broadband Lambdasonden indicates +EGT +Klopfanzeige
Periphery:
Ct20b turbo
Opcon screw compressor
As well as innumerable owners and chrome-plated steel pipes and other special preparations
За съединителя и за буталата писах, в последния постинг е обяснил за компютъра, а именно -
The e-manage is in the reason a selective control valve of which without orginale ECU does not function, therefore is the orginale LMM also still installed. Additionally the e-manage has however still another its own pressure sensor (MAP) thus has I both MAP and LMM
The advantage is with this system that one the orginalen characteristic diagrams amend can and thus also very delicate operating points are steered such as training run, Lambdaregelung in partial load, knocking control, cold weather starting etc. further of orginalen ECU.
Play of piston 0,15 mm (is kolbenspeziefisch! please do not copy )
ZKD my holds still
Това ако не се разбира ще го преведа и него.
Mods at the engine:
Head:
Manley larger one as well as exhaust valves
Channels increases
Block:
Ross forged turbo-pistons
Crower piston rod
Toga HP bushes for KW
Toga HP bushes for piston rods
Cometic head seal
April head pin
April KW of pins
Clutch:
Clutch Master’s sinter metal clutch
Electronics:
GReddy e-manage easily programmable controller
GReddy PRofec e-01 load pressure CONTROLLER
+saemtlicher available Zugemuese
PLX broadband Lambdasonden indicates +EGT +Klopfanzeige
Periphery:
Ct20b turbo
Opcon screw compressor
As well as innumerable owners and chrome-plated steel pipes and other special preparations
За съединителя и за буталата писах, в последния постинг е обяснил за компютъра, а именно -
The e-manage is in the reason a selective control valve of which without orginale ECU does not function, therefore is the orginale LMM also still installed. Additionally the e-manage has however still another its own pressure sensor (MAP) thus has I both MAP and LMM
The advantage is with this system that one the orginalen characteristic diagrams amend can and thus also very delicate operating points are steered such as training run, Lambdaregelung in partial load, knocking control, cold weather starting etc. further of orginalen ECU.
Play of piston 0,15 mm (is kolbenspeziefisch! please do not copy )
ZKD my holds still
Това ако не се разбира ще го преведа и него.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта