Турбо и компресор на 4АГЕ (снимки)
Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Турбо и компресор на 4АГЕ (снимки)
Мнение от El Camino » 29 Авг 2005 10:46
Един швейцарец завършил третия си турбо 4аге проект, този път със компресор и турбо обаче. Интересни данни е дал - максимална мощност 214 коня, 190нм при 2000 оборота и според него проекта бил успешен.
Купето е на Корола Е9 ГТИ.
Ето малко снимки:
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... post830420
Купето е на Корола Е9 ГТИ.
Ето малко снимки:
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... post830420
El Camino
jamie
Мнение от El Camino » 29 Авг 2005 11:20
Aми целта му е 330 коня. В момента е ограничил на 1 бар.
Дал е буталата какви са му и съединителя - цени съответно 880$ и 450$ от www.importperformanceparts.net.
Дал е буталата какви са му и съединителя - цени съответно 880$ и 450$ от www.importperformanceparts.net.
El Camino
jamie
PAKETA_1
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 29 Авг 2005 20:47
мда, на некакъф германски еPAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre...

онлайн преводачката решава проблема:
http://www.worldlingo.com/en/websites/u ... lator.html
това върши работа и като се превежда от японски на друг език, примерно инглиш или руски. аз редовно ползвам този линк.
agent dust
Мнение от Japanese-to » 29 Авг 2005 22:13
Eto prevoda deto napravi site daden ot maggkrabar:PAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre...
http://www.worldlingo.com/SH0gfCf2o9dNf ... /translate
Japanese-to
Japanese-to
Мнение от El Camino » 29 Авг 2005 22:30
Ами то по - добре малко да взема да го обобщя, вместо всички да се мъчат на тоя швабски. Начи -
Mods at the engine:
Head:
Manley larger one as well as exhaust valves
Channels increases
Block:
Ross forged turbo-pistons
Crower piston rod
Toga HP bushes for KW
Toga HP bushes for piston rods
Cometic head seal
April head pin
April KW of pins
Clutch:
Clutch Master’s sinter metal clutch
Electronics:
GReddy e-manage easily programmable controller
GReddy PRofec e-01 load pressure CONTROLLER
+saemtlicher available Zugemuese
PLX broadband Lambdasonden indicates +EGT +Klopfanzeige
Periphery:
Ct20b turbo
Opcon screw compressor
As well as innumerable owners and chrome-plated steel pipes and other special preparations
За съединителя и за буталата писах, в последния постинг е обяснил за компютъра, а именно -
The e-manage is in the reason a selective control valve of which without orginale ECU does not function, therefore is the orginale LMM also still installed. Additionally the e-manage has however still another its own pressure sensor (MAP) thus has I both MAP and LMM
The advantage is with this system that one the orginalen characteristic diagrams amend can and thus also very delicate operating points are steered such as training run, Lambdaregelung in partial load, knocking control, cold weather starting etc. further of orginalen ECU.
Play of piston 0,15 mm (is kolbenspeziefisch! please do not copy )
ZKD my holds still
Това ако не се разбира ще го преведа и него.
Mods at the engine:
Head:
Manley larger one as well as exhaust valves
Channels increases
Block:
Ross forged turbo-pistons
Crower piston rod
Toga HP bushes for KW
Toga HP bushes for piston rods
Cometic head seal
April head pin
April KW of pins
Clutch:
Clutch Master’s sinter metal clutch
Electronics:
GReddy e-manage easily programmable controller
GReddy PRofec e-01 load pressure CONTROLLER
+saemtlicher available Zugemuese
PLX broadband Lambdasonden indicates +EGT +Klopfanzeige
Periphery:
Ct20b turbo
Opcon screw compressor
As well as innumerable owners and chrome-plated steel pipes and other special preparations
За съединителя и за буталата писах, в последния постинг е обяснил за компютъра, а именно -
The e-manage is in the reason a selective control valve of which without orginale ECU does not function, therefore is the orginale LMM also still installed. Additionally the e-manage has however still another its own pressure sensor (MAP) thus has I both MAP and LMM
The advantage is with this system that one the orginalen characteristic diagrams amend can and thus also very delicate operating points are steered such as training run, Lambdaregelung in partial load, knocking control, cold weather starting etc. further of orginalen ECU.
Play of piston 0,15 mm (is kolbenspeziefisch! please do not copy )
ZKD my holds still
Това ако не се разбира ще го преведа и него.
El Camino
ugabuga
jamie
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост