Интересува ме как се развива най-лесно централния болт държащ ремъчните шайби на коляновия вал на двигател 2Е и с каква резба е-лява или дясна?Трябва да сменя уплътнението(семеринг) защото тече масло.
И още един въпрос-може ли да се намерят предни амортисьори(само пълнителите) маслени работещи,втора употреба и на каква цена за Тойота ЕЕ80?
Как се развива болта на кол. вал при двигател 2Е ?
vlsub
BOBAR
aleksbr
ugabuga
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 16 Авг 2008 20:36
слагаш на на-висока предавка - 5та. караш някой да седне да натиснме спирачката. земаш 1 метър рамо и отвиваш обратно на часовниковата стрелка, резбата на болта е нормална. ако съединителят е фира и не държи - с въртене на стартер. с гайковерт няма да стане освен ако нямаш супермощна инсталация на въздух. другият начин е да свалиш стартерът и на зъбите на маховика да си хванеш контра
status: за БАН
agent dust
vlsub
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта