Какви накладки
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Егати, не знам кво да правя вече. Едните са много меки, другите много твърди, трети се изпичат... Аз със мойто каране не съм за нито едни от трите. На рали като ходя така се юркам че ако сложа меки ще ги изтрия сигурно за 1-2 състезания, ако сложа твърди ще се пребия сигурно или ще съм като бързия влак(или ще си скапя дисковете), ако сложа други пък ще ги препека.... както стана с тия Ашика... на спускане от Белмекен на рали България... едвам спрях и като ги погледнах - горят направо, пушек излиза. Дисковете сини... ужас.
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Зависи какви пари са, ако са на същите пари може.
Човека, който ми прави колата искаше АТЕ да сложим, ама няма за тоя модел. Друг човек, който има същата Корола, на който брат му е състезател, ми каза за тия Remsa. Делфи категорично не. Ех, уж дребно нещо ама най-важното. Мисля си, коментирам и с баща ми. Вчера като покарах, педала беше по-твърд и с по-голям ход и колата спираше по-трудно, искаше доста по-силно натискане на педала. После, на място напомпах 2-3 пъти педала до долу силно и почнаха пък да коват много спирачките. С леко натискане започваха да хващат. От какво ще е това?
Човека, който ми прави колата искаше АТЕ да сложим, ама няма за тоя модел. Друг човек, който има същата Корола, на който брат му е състезател, ми каза за тия Remsa. Делфи категорично не. Ех, уж дребно нещо ама най-важното. Мисля си, коментирам и с баща ми. Вчера като покарах, педала беше по-твърд и с по-голям ход и колата спираше по-трудно, искаше доста по-силно натискане на педала. После, на място напомпах 2-3 пъти педала до долу силно и почнаха пък да коват много спирачките. С леко натискане започваха да хващат. От какво ще е това?
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Да не се е скапало сервото? Или маркуча? Не е лошо да провериш спирачната течност. Ако е мн. кафява - да я смениш. Понякога от мръсна течност зе запушват и спирачните маркучи. Другия вариант - може някой от водачите на спирачния апарат да запецва.
За накладките - от Асер съм доволен, но Делфи - никога.
За накладките - от Асер съм доволен, но Делфи - никога.
Що си мисля, че тия 50лв дет ще дадеш за накладки, са най-малкия проблем кат пари, щом ходиш по ралита?!racing_fan написа: На рали като ходя така се юркам че ако сложа меки ще ги изтрия сигурно за 1-2 състезания,....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
на дизеловата королка смених предни накладки на 140000 км карани в БГ/София с оригинални (като купувах колата от Австрия си взех един комплект да си имам...както и много филтри...1993 година тук не беше много за японска кола откъм консумативи:). сега колата е на 221000, втория комплект изкара до 200000, защото се наложи смяна на дискове и купих пак нови накладки от ТМ Ауто за 75 лв(направо и аз се изненадах тогава от цената)diver написа:150000км за предни в София, градско, да да....Инак с минтекс, джантите си стават черни за 1 ден и от вънка...jim_beam написа:ами на днешните нови коли май не държат много,като си гледам алуминиевите джанти какви са черни отвътре за 15.000км.а един приятел с хонда сивик 2001 ги смени на 150к без дори да са износени,оригинални made in japan.та кои тойоти идваха от япония днешно време?ама айде да не почвам пак темата,че само се ядосвам.

http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
съгласен на 100%diver написа:Що си мисля, че тия 50лв дет ще дадеш за накладки, са най-малкия проблем кат пари, щом ходиш по ралита?!racing_fan написа: На рали като ходя така се юркам че ако сложа меки ще ги изтрия сигурно за 1-2 състезания,....

http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
От цялата дискусия , няма спомената нито една японска марка от която някой да е доволен , ами слагаме европейските тояги , незнам акебоното как е , но "ФБЛ" са добри , Нишимбо за него няма какво да говоря , невероятна накладка и има още поне 5 вида , пак с разлика в цените , а относно каране спортно или квото и да било , аз за мен си предпочитам да карам с мека накладка и да я сменям по често!
аз досега съм слагал само накладки от Тойота оригинални...не знам каква марка са, т.е. кой ги произвежда за тойота laugh.gifb0by написа:От цялата дискусия , няма спомената нито една японска марка от която някой да е доволен , ами слагаме европейските тояги , незнам акебоното как е , но "ФБЛ" са добри , Нишимбо за него няма какво да говоря , невероятна накладка и има още поне 5 вида , пак с разлика в цените , а относно каране спортно или квото и да било , аз за мен си предпочитам да карам с мека накладка и да я сменям по често!
ако някой знае да сподели

http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Нишимбо , са оригиналните накладки за тойота , говоря за по старите модели , че те вече излизат с накладки бош!А Нишимбото се намира , но е малко по скъпо!kalin написа:аз досега съм слагал само накладки от Тойота оригинални...не знам каква марка са, т.е. кой ги произвежда за тойота laugh.gifb0by написа:От цялата дискусия , няма спомената нито една японска марка от която някой да е доволен , ами слагаме европейските тояги , незнам акебоното как е , но "ФБЛ" са добри , Нишимбо за него няма какво да говоря , невероятна накладка и има още поне 5 вида , пак с разлика в цените , а относно каране спортно или квото и да било , аз за мен си предпочитам да карам с мека накладка и да я сменям по често!
ако някой знае да сподели
Ако караш ралита със сток накладки няма да спираш естествено!!!Трябват ти рейсинг накладки .Предлагам FERODO RACING , но ми трябват данни за колата ти .Има различни типове смески .Цената на FERODO RACING естествено не е 50лв. , но пък ще си разрешиш проблема.Кой те е посъветвал да си купуваш сток накладки за ралита ?????racing_fan написа:Зависи какви пари са, ако са на същите пари може.
Човека, който ми прави колата искаше АТЕ да сложим, ама няма за тоя модел. Друг човек, който има същата Корола, на който брат му е състезател, ми каза за тия Remsa. Делфи категорично не. Ех, уж дребно нещо ама най-важното. Мисля си, коментирам и с баща ми. Вчера като покарах, педала беше по-твърд и с по-голям ход и колата спираше по-трудно, искаше доста по-силно натискане на педала. После, на място напомпах 2-3 пъти педала до долу силно и почнаха пък да коват много спирачките. С леко натискане започваха да хващат. От какво ще е това?
Значи намерих тва магазинче за накладки на Дойран и имаше за мойта кола за 58 лв. комплект МИНТЕКС. Това добре, но аз започнах да се чудя, дали си заслужава да си взема такива, ако ще трябва да ги сменям след 10-15000 км., тъй като с тези които я взех от Германия изкарах спокойно 45 000 км.( и то ако германеца ги е сменил точно преди да я продаде)и спирах много добре. Май работата отново отива към поръчка от ТМ, но първо ще потърся тези НИШИМБО.racing_fan написа:Горе долу какви пари са тези Минтекс? Че аз като сменях накладките взех някви Ашика уж японски за по 50 лв., и отпред и отзад съм с такива, обаче нещо не съм доволен. Веднъж останах без спирачки, незнам аз ли съм виновен или те. Ама не ми харесва как спира колата и искам да ги сменям. Казаха ми да си взема Remsa. Кво ще кажете? А тия Акебоно ми звучат като тия Ашика... нещо не ми вдъхват доверие.
CARINA E 7A-FE
Ако не намериш , търси си феродо FDB серия , Има едни японски F.B.L. който са доста добри пак , и други!gunner написа:Значи намерих тва магазинче за накладки на Дойран и имаше за мойта кола за 58 лв. комплект МИНТЕКС. Това добре, но аз започнах да се чудя, дали си заслужава да си взема такива, ако ще трябва да ги сменям след 10-15000 км., тъй като с тези които я взех от Германия изкарах спокойно 45 000 км.( и то ако германеца ги е сменил точно преди да я продаде)и спирах много добре. Май работата отново отива към поръчка от ТМ, но първо ще потърся тези НИШИМБО.racing_fan написа:Горе долу какви пари са тези Минтекс? Че аз като сменях накладките взех някви Ашика уж японски за по 50 лв., и отпред и отзад съм с такива, обаче нещо не съм доволен. Веднъж останах без спирачки, незнам аз ли съм виновен или те. Ама не ми харесва как спира колата и искам да ги сменям. Казаха ми да си взема Remsa. Кво ще кажете? А тия Акебоно ми звучат като тия Ашика... нещо не ми вдъхват доверие.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта