ТЕМАТА е за ПЕДАЛИ

El Camino

ТЕМАТА е за ПЕДАЛИ

Мнение от El Camino » 19 Авг 2005 21:24

Бе, тръгна като офтопик в една друга тема това за педалите. Та понеже е интересно и актуално си заслужава подобаващо място в форума на Тойота cool.gif .
Та по същество - цените и марките и красотата нека са подтеми, темата ще е - кои педали за наистина добри за каране. В смисъл удобни и в оптималния случай позволяващи изкълчването достигнато от малко смъртни наречено Heel & Toe.

Като за начало няколко изисквания дето си мисля, че имат смисъл (естествено са тема въпрос на дискусията)

- Алуминиеви (е може и джелезни, ма да не са пластмасови:))
- Да се завинтват с болтове, а не с щипки, че кат ти падне, ша има "The only and original - the Жигула feeling!"
- Педала на газта да е по - големичък
- Педала на газта да е удължен надолу, вместо нагоре. Идеята е, при завъртането на крака да има какво да стигнеш (Heel & Toe). Може и да е удължен леко и на ляво, ама до колко е въпрос на дискусия и някой патил най - добре да каже.

Въпросни са следните подточки:
- Гума .. е има ли смисъл от нея? Мен като карам май ме дразни...
- Долу ша постна две снимки с двата варианта, единия е чист, другия е удължен на ляво в долната част. Някой патил ако може да каже, не е ли прекалено завиването на ляво в долната част на левия? Добре излежда.. има логика, ама за ежедневно (щото тук само състезатели няма)?
Ми аре де, ако некой се сеща нещо още да пише... cool.gif

Изображение

Изображение

П.П. Да не ям шамари - тия са пак от бея - 11 евро с доставката май. Не са ИДЕАЛНИТЕ за мен, ми са само да онагледяваме за каквото си говорим.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Авг 2005 21:29

Долните като дизайн са ОК, а дори тия с щипки не падат толкова лесно - но все пак най-добре е с болтове през оригиналния педал.

ПП: Чистият алуминий е хлъзгав - но само ако си с мокра подметка и при определен вид материал на подметката.

El Camino

Мнение от El Camino » 19 Авг 2005 21:34

jamie написа:Долните като дизайн са ОК, а дори тия с щипки не падат толкова лесно - но все пак най-добре е с болтове през оригиналния педал.

ПП: Чистият алуминий е хлъзгав - но само ако си с мокра подметка и при определен вид материал на подметката.
И аз мисля, че на долните това издаденото не би трябвало да е голям проблем. Правилото за сетъпа при Heel&Toe е, че натиснатата спирачка трябва да е на нивото на газта. По обратния път се оказва, че спирачката стърчи над газта, т.е. няма да пречи толкова на градското каране, но пък ще си има функцията при спортното.
Хм... некъде трябва да изнамеря разстоянията между педалите на АЕто..

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 19 Авг 2005 21:36

vij sia markata niama znachenie, osven tova nai veche pedala na gazta e vajen, ostanalite moje i da ne gi slagash daje.

az si vzeh tezi: APA-305055 (potarsi go toia part number na www.summitracing.com)

sas shtipki otzad se zahvashtat, koito se natiagat sas boltove. Ne znam kak direktno s vidii ili boltove shte gi slojish. triabva dase probivat ledalite i t.n. ... tova sas shtipkite mi izglejda mnogo solidno osobeno kakto sam gi zategnal.

pedala na gazta ne ti triabva da e nito mnogo goliam nagore nito nadolu, shtoto ako e nadolu moje da opira v poda i da ne mojesh da go natiskash do krai, no poneje sa sas shtipki ti mojesh da si gi naglasish kakto si iskash.

men lichno mi haresvat tezi kato moite i 2-ria model ot tia koito ti si pokazal. Niama nujda celia pedal na gazta da e gramadanski, triabva ti samo malko kolkoto da go zakachish.

Ot moite sam mnogo dovolen i heel and toe stava MNOGO lesno. Napravo sega mi e kef da karam zashtoto vazmojnostta da go pravia tova mi e lipsvala vseki pat kato triabva da spiram po barzichko. Mislia daje da si vzema edin komplekt i za vsekednevnata mi kola.

mi obshto vzeto tova e moeto mnenie po vaprosa. Kakva marka shte sa niama znachenie, stiga da ne se plastmasovi i formata da e kakto triabva.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 19 Авг 2005 21:38

El Camino написа:
jamie написа:Долните като дизайн са ОК, а дори тия с щипки не падат толкова лесно - но все пак най-добре е с болтове през оригиналния педал.

ПП: Чистият алуминий е хлъзгав - но само ако си с мокра подметка и при определен вид материал на подметката.
И аз мисля, че на долните това издаденото не би трябвало да е голям проблем. Правилото за сетъпа при Heel&Toe е, че натиснатата спирачка трябва да е на нивото на газта. По обратния път се оказва, че спирачката стърчи над газта, т.е. няма да пречи толкова на градското каране, но пък ще си има функцията при спортното.
Хм... некъде трябва да изнамеря разстоянията между педалите на АЕто..
kvo znachi normalno i sportno karane? ti kato triabva da spirash vinagi shte izpolzvash heel and toe shtoto sega mojesh, a predi ne si mojel.

osven tova jamie, moite sa aluminievi sas gumeni rabotki podavashti se prez dupkite i sam karal s mokri podmetki bez nikakav problem taka che ne se pritesniavaite.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

El Camino

Мнение от El Camino » 19 Авг 2005 21:48

Тези
http://store.summitracing.com/partdetai ... yPrice%7C0

с номер APA-305704 не са ли същите дето тука са 2 евро и дето Краси ще си слага? Твоите са с гума също - не те ли дразни или не се усеща толкова?
Heel & Toeто ако успея да го направя с такива педали банкет ще има:). С моите габарити, за ся съм щастлив, че се събирам в колицата. То ще ми е интересно и Пънкара да даде отзив, предвид размерите му. И неговите са допълнитено слагани.

За марката си абсолютно прав също. Все пак говорим за парчета метал, алуминий в най - добрия случай:). Баси и хай - тека biggrin.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 19 Авг 2005 21:53

da, mai sushtite izglejdat. Gumata e fakticheski pod pedala, za da ne se parzalia varhu jeliazoto ot originalnia pedal i prosto se pokazva malko prez kruglite dupchici, za da ne ti se parzaliat krakata. vaobshte ne se useshta i niamam nikakvi problemi. ....

sega ti ako naistina si po edrichak i nosish po golemi i shiroki obuvki ochevidno shte triabva da si po vnimatelen da ne natiskash gazta i spirachkaata ednovremenno kato ne triabva :) az sam 162cm, taka che problemi niamam tongue.gif tongue.gif tongue.gif
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 19 Авг 2005 23:02

s moia krak 50-ti nomer i da si pomislia za heel and toe ne moga sad.gif . az poprincip s obivki izobsto ne moga da karam ili ako karam e se edno sega pochvam da se ucha. moga da karam samo s maratonki i to ako ne sa prekaleno shiroki. btw, kat ste otvorili temata za pedali i udobstvo, mai e hubavo da se otvori i temata za udobni obuvki, stoto te sa sasto tolkova vajni wink.gif
inache eto s kvi pedali idva moita kola stock tongue.gif (samo che moite sa 3 che nali e sas skorosti)
Изображение
->

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 649
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 4 пъти

Мнение от PAKETA_1 » 20 Авг 2005 00:21

Абе вие ако се сещате, за рожденния ден на Алтезата аз се скъсах да му търся "шофьорски" обувки "Спарко" ама с неговия 50-ти номер - ЯДЕЦ...
Абе кви сме такива в този форум...всичките от "Big & Tall" пазаруваме...освен Угабуга

El Camino

Мнение от El Camino » 20 Авг 2005 01:08

Aбе сериозно, никакъв шанс ли нямаме за Heel & Toe двуметровите? unsure.gif
ALTEZZA ти от тия двата вида, кой би си избрал?

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 649
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 4 пъти

Мнение от PAKETA_1 » 20 Авг 2005 06:08

Абе за Heel & Toe незнам, ама ако стане един бой между форумите, аз бих заложил всичко на нашия форум...не дейте гледа че Угабуга не плаши...като развърти една голяма тресчотка, и всички от БМВ-пауър ще имат сокети от половин инч в главите biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Може да не можем да се съберем в болид от Формула1, но в Тойоти събираме ли се? Кво ни трябва повече... cool.gif cool.gif cool.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 20 Авг 2005 17:32

PAKETA_1 написа:Абе вие ако се сещате, за рожденния ден на Алтезата аз се скъсах да му търся "шофьорски" обувки "Спарко" ама с неговия 50-ти номер - ЯДЕЦ...
Абе кви сме такива в този форум...всичките от "Big & Tall" пазаруваме...освен Угабуга
Mi az ne znam, no pilotite pove4eto sa pod 1.70m, s malki iskliu4eniq. Ta za tova i Sparco ne si nameril, no ima edni tene sa profesionalni de PUMA gi pusnaha naskoro. Az mnogo sum navit za edni takiva ili Adidas imat edni GP, ama ediniq krak mi e diustaban i me boli, ako hodq malko po-dulgo s ploska podmetka. mad.gif icon_n_bann :censored:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 20 Авг 2005 21:14

az za karane si biah vzel predi vreme edni adidaski
Изображение
strashno udobni za karane sa, e ne sam gi probval za heel and toe ta za tova ne znam kak ste sa, no inache mnogo dobre se osestat pedalite. samo che obuvkite izlgejdat malko kat cvichki ta i za tova pochti ne gi nosia.
inache i razni Pumi biah gledal, imashe neveroiatno golemi nomera, no taka i ne se izlagah da si vzema takiva, prosto ne se vijdam v tiah.
Изображение

inache za podalite, mi ne znam koi biha bili po udobnite, no kat imam v predvid che vtorite napodobiavat poveche na moite, znachi sigurno tiah bih vzel wacko.gif
->

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 20 Авг 2005 22:49

Eto gi PUMA-ta za ferarristi tongue.gif :
Изображение
Изображение
Изображение

Pumata maj durjat liderstvoto pri motorsportnite obuvki!?! :whistle:
Tuka sa pusnali nqkakva nova seriq Motor v Adidas.

http://www.thestore.adidas.com/cgi-bin/ ... e%20Store'[/list]
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 22 Авг 2005 00:54

heel-toe!!!
лично мен ме кефи максимално да карам с тази техника, а и трябва да я правя перфектно ако ще уча дрифт. да не говорим че хачироку вади доста злоба като спираш така - имаш обороти през целия завой и можеш да подкараш задницата когато си пожелаеш...

пробвам го на всяка кола - станало ми е навик вече. дори служебното комбо го карам така :) пробвах и буса ама педала на газта му е полуразкачен та един път кракът ми се заклещи под него biggrin.gif . на братото импресата, едно дайхацу, старата ми тойота - тези коли сякаш са проектирани за такова каране, ама на някои коли са отврат педалите. комбото мога да го карам само ако съм със чехли(с широки и твърди пети), с меки обувки не става - педалът му е адски ниско и много високо. карах и един кадет - за учудване на него стана екстра.

при АЕ86 педалът на газта е твърде тъничък и така се отдалечава от спирачката - като правя heel-toe с меки обувки понякога пропускам в бързината. затова и веднага се огледах за педали.

тези от от снимките дето сте дали са екстра, но е добре освен гума да имат и метални грайфери - не винаги ще караш с меки обувки, ако си с официални(с гьон) може пак да хлъзне. ако са с болтове е по-добре. не че със щипки не стоят здраво, но след продължителна употреба понякога се напукват или разместват.

пък който много е порасъл, големи са му табаните или му е трудно да си върти петата, да пробва другата техника - със счупване на глезена - ГанСан(Куросава) от BM кара така и то доста добре.

по лични наблюдения heel-toe се прави най-лесно когато веднъж се научиш да натискаш с отлепена от пода пета(леко шпиц) - така глезенът остава достатъчно гъвкав и бързо посяга към газта. аз спирачката я натискам не с пръстите, а с възглавничката в основата на палеца на десния крак и така глезенът сам се натяга и подготвя за бързо чукване на газта. педалът на спирачката трябва да е удобен и достатъчно широк, иначе кракът може да се хлъзне в бързината.

моите педали са целите от метал и с големи грайфери има някаква лепенка отгоре но ще падне бързо.

heel-toe :thumbsup: когато се наканя ще ви снимам всички модели с които разполагаме и смятам за достатъчно удобни и здрави - има към десетина добри.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта